Citroen Urban Collectif
Η Citroen, η Accor και η JCDecaux συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν μια δημιουργική συλλογική λύση κινητικότητας, υπό την ομπρέλα της συνεργασίας με την ονομασία The Urban Collëctif.
Με γνώμονα την πεποίθηση ότι η μελλοντική κινητικότητα πρέπει να αφορά την ασφάλεια και την ευημερία, το Urban Collëctif δημιούργησε μια ιδέα κινητικότητας, στηριζόμενη στα 200 χρόνια συνδυασμένης εμπειρίας του στην καινοτομία. Χρησιμοποιώντας ένα μοντέλο ανοιχτού κώδικα που ονομάζεται Citroën Autonomous Mobility Vision, η ιδέα αυτή βασίζεται σε μια αυτόνομη ηλεκτρική πλατφόρμα κινητικότητας, το Citroën Skate, καθώς και Pods για διαφορετικές υπηρεσίες και εφαρμογές. Διαχωρίζοντας την πλατφόρμα από τις υπηρεσίες κινητικότητας, αυτή η ιδέα προσφέρει την ευκαιρία να μεγιστοποιήσετε τη χρήση της αυτόνομης τεχνολογίας, ενώ επεκτείνετε τις προσφορές υπηρεσιών. Το Citroën Skate μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα Pods κατά παραγγελία, ενώ προσφέρει ασυναγώνιστη άνεση χάρη στην τεράστια τεχνογνωσία της Citroën.
Οι βάσεις, που είναι σχεδιασμένες για το The Urban Collëctif, απεικονίζουν τις δυνατότητες των προσεγγίσεων ανοιχτού κώδικα, προσφέροντας τρεις καινοτόμες και εξαιρετικά διαφορετικές υπηρεσίες κινητικότητας: Sofitel En Voyage, μια αποκλειστική εμπειρία αστικής κινητικότητας, Pullman Power Fitness, ένας νέος τρόπος αθλητισμού, ενώ μετακινείστε και με το JCDecaux City Provider, μια υπηρεσία αστικής κινητικότητας κατά παραγγελία.
Είναι απαραίτητο να επανεξεταστεί η αστική κινητικότητα, ώστε όλοι να απολαμβάνουν όλες τις ευκαιρίες που προσφέρουν τα αστικά κέντρα, χωρίς κανένα από τα μειονεκτήματα. Το να κάνει την πόλη πιο ρευστή σε ότι έχει να κάνει με τις μετακινήσεις, πιο ευχάριστη και πιο ανθρώπινη, είναι μια υπόσχεση που δίνει το Citroën Autonomous Mobility Vision. Πρόκειται για ένα μοντέλο κινητικότητας ανοιχτού κώδικα που είναι συλλογικό και κοινόχρηστο, προσφέροντας αυτόνομη κινητικότητα, ενώ προσαρμόζεται στη ζήτηση. Το μοντέλο βασίζεται σε ένα στόλο ρομπότ Citroën Skate, τα οποία κινούνται συνεχώς στις πόλεις και συνδυάζονται με Pods που υπόσχονται μοναδικές εμπειρίες. Τα Citroën Skate είναι τα μέσα και ο μεταφορέας της κινητικότητας. Το Pod, προσαρτημένο στο The Citroën Skate, επιτρέπει στους χρήστες του να απολαμβάνουν την προτιμώμενη υπηρεσία τους, όποτε το επιθυμούν.
Ο διαχωρισμός μεταξύ του Citroën Skate και των Pods είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της ιδέας, προσφέροντας ρευστή και εφευρετική αστική κινητικότητα. Δημιουργώντας έναν αυτόνομο και ηλεκτρικό στόλο Citroën Skate, καθώς και Pods που ανταποκρίνονται σε στοχευμένες ανάγκες, η κινητικότητα επανεφευρέθηκε και βελτιώθηκε, τόσο ατομικά όσο και συλλογικά.
Αυτή η τεχνολογική λύση που προσφέρει πληθώρα πιθανών χρήσεων βασίζεται σε ένα στόλο Citroën Skates and Pods, χωρίς οδηγό, αυτόνομα και διασυνδεδεμένα, τα οποία ταξιδεύουν αθόρυβα και βελτιώνουν την κυκλοφορία κατά τουλάχιστον 35%. Για να επιτευχθεί αυτό, τα Citroën Skates έχουν σχεδιαστεί για να ταξιδεύουν σε ειδικές λωρίδες και είναι κατάλληλα για να ενσωματωθούν στο αστικό περιβάλλον με τον πιο αποτελεσματικό και οικονομικό τρόπο. Η πρόταση ενός αυτόνομου οχήματος σε δημόσιους δρόμους για ιδιώτες πελάτες, πέρα από την τεχνολογική πρόκληση, θα ήταν εξαιρετικά δαπανηρή.
Μέσω των Sofitel En Voyage και Pullman Power Fitness Pods, η Accor, παγκόσμιος ηγέτης στον ξενοδοχειακό κλάδο, εφευρίσκει την κινητή φιλοξενία στην πόλη, επιτρέποντας σε όλους τους πελάτες της, καθώς και τους κατοίκους της πόλης, να βυθιστούν στην εμπορική τους εμπειρία έξω από τους τοίχους των ξενοδοχείων της.
Το Pullman Power Fitness Pod είναι το δεύτερο Pod που γεννήθηκε από τη συνεργασία μεταξύ Accor και Citroën και αντικατοπτρίζει το όραμα των Pullman Hotels ; Resorts για την προώθηση της καλής φυσικής κατάστασης. Στο πλαίσιο του προγράμματος Power Fitness, η κοινότητα των επισκεπτών των εγκαταστάσεων της Pullman καλείται να ανεβάσει τις επιδόσεις τους στο επόμενο επίπεδο, με 24ωρα μαθήματα, ολοκληρωμένη τεχνολογία και κομψό διασκεδαστικό περιβάλλον.
Η JCDecaux City Provider προέκυψε από τη συνεργασία μεταξύ της Citroën και της JCDecaux, του παγκόσμιου ηγέτη στην υπαίθρια διαφήμιση, που παρέχει χρήσιμα, βιώσιμα έπιπλα και τις σχετικές υπηρεσίες προβολής σε περισσότερες από 80 χώρες. Τα έπιπλα δρόμου θέτουν το σημείο αναφοράς σε όλο τον κόσμο, όσον αφορά την καινοτομία, την ποιότητα, την αισθητική και τη λειτουργικότητα, με τα ποδήλατα να έχουν φέρει επανάσταση στην αστική κινητικότητα από το 2003.
Το Citroën Skate είναι μια λύση αστικής κινητικότητας που μπορεί να ταξιδέψει σε όλα τα αστικά κέντρα σε ειδικές προστατευμένες λωρίδες για να εξασφαλίσει ρευστή και βελτιστοποιημένη κινητικότητα. Αυτόνομο, ηλεκτρικό και με δυνατότητα ασύρματης φόρτισης, το Citroën Skate μπορεί να λειτουργεί σχεδόν αδιάκοπα, όλο το 24ωρο, φορτίζοντας αυτόματα όταν είναι απαραίτητο σε ειδικές βάσεις φόρτισης.
Το Citroën Skate είναι μια πλατφόρμα κινητικότητας που επιτρέπει στα Pods να κινούνται όπως απαιτείται και μπορεί να τοποθετηθεί κάτω από τα Pods κατόπιν αιτήματος, για να δημιουργήσει κίνηση και να ενεργοποιήσει την υπηρεσία. Εξαιτίας αυτού, τα Pods μπορούν στη συνέχεια να τοποθετηθούν σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα. Το Citroën Skate είναι μια καθολική πλατφόρμα κινητικότητας που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μεταφορά όλων των ειδών Pods, αυξάνοντας έτσι τη χρήση της τεχνολογίας στην καθημερινή ζωή.
Το Citroën Skate διαθέτει ένα ελάχιστο αποτύπωμα με περιορισμένες διαστάσεις, μήκος 2,60 μέτρα, πλάτος 1,60 μέτρα και ύψος 51 εκατοστά, πράγμα που σημαίνει ότι δεν παραβιάζει τον δημόσιο χώρο. Οι συμπαγείς διαστάσεις και ο σχεδιασμός του, το καθιστούν μια έξυπνη και καθολική λύση κινητικότητας.
Οι τροχοί, οι οποίοι είναι επαναστατικοί ως σύλληψη, αλλά και στο σχεδιασμό τους, σχεδιάστηκαν και εξελίχθηκαν από την Goodyear. Για το Citroën Skate, η Goodyear ανέπτυξε παντοδύναμους τροχούς Eagle 360, αποτελούμενους από σφαιρικά ελαστικά με το φτερό και το λογότυπο Goodyear. Ενσωματώνοντας μικρούς ηλεκτρικούς κινητήρες, δίνουν στο ρομπότ πλήρη ελευθερία κινήσεων 360°, ώστε να μπορεί να ταξιδέψει προς οποιαδήποτε κατεύθυνση, όπως και το ποντίκι του υπολογιστή, να γυρίσει επιτόπου και να φτάσει στους μικρότερους χώρους.