Αυτό είναι το Suzuki Across

Η Suzuki επέκτεινε τη γκάμα των SUV μοντέλων της με το plug-in υβριδικό μοντέλο Across.

Η Suzuki επέκτεινε τη γκάμα των SUV μοντέλων της, αξιοποιώντας τη συνεργασία της με την Toyota. Επί της ουσίας, το νέο Across είναι ένα RAV4 plug-in υβριδικό μοντέλο με ελαφρώς διαφορετικό εξωτερικό σχεδιασμό και τα λογότυπα της εταιρείας από τo Hamamatsu της Ιαπωνίας. Οι διαφορές του σε επίπεδο σχεδιασμού σε σχέση με το μοντέλο-δότη εντοπίζονται κυρίως στο εμπρός μέρος, χάρη στη νέα και μεγαλύτερη μάσκα και τα λεπτότερο LED φωτιστικά σώματα, ενώ δυσδιάκριτες είναι οι αποκλίσεις στο πλάι, αλλά και στο πίσω μέρος. Στο εσωτερικό το κλίμα είναι ανάλογο, με το διαφορετικό σε σχέση με το μοντέλο της Toyota τιμόνι να κάνει τη διαφορά – φυσικά, η «αιωρούμενη» οθόνη αφής ψηλά στην κεντρική κονσόλα παραμένει το σήμα κατατεθέν και στο Αcross.

Την κίνηση στο νέο Suzuki Across παρέχει η επαναφορτιζόμενη υβριδική μονάδα του Toyota RAV4, η οποία αποτελείται από έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα με χωρητικότητα 2,5 λίτρων, δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας εμπρός και ένας πίσω) και μια μπαταρία με ενεργειακό περιεχόμενο που φτάνει τις 18,1 kWh. Το ιαπωνικό εργοστάσιο επισημαίνει ότι ο θερμικός κινητήρας αποδίδει 185 ίππους και 227 Nm, ο εμπρόσθιος ηλεκτροκινητήρας 182 ίππους και 270 Nm και ο οπίσθιος 54 ίππους και 121 Nm.

Όπως επισημαίνει η Suzuki, o 2.5 λίτρων κινητήρας βενζίνης λειτουργεί ως φορτιστής της μπαταρίας παρέχοντας έξτρα υποβοήθηση στον εμπρόσθιο ηλεκτροκινητήρα, εφόσον χρειαστεί. Η ηλεκτρική αυτονομία ανέρχεται στα 75 χλμ. και οι μέσε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα μόλις 22 gr/χλμ., σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τέσσερα προγράμματα λειτουργίας, τα EV, Auto EV/HV, ΗV και battery charge. Από εκεί και πέρα, ο πίσω ηλεκτροκινητήρας συνεργάζεται με τον εμπρός παρέχοντας χαρακτηριστικά τετρακίνησης με κατανομή της ροπής εμπρός και πίσω που «παίζει» από 100:0 έως 20:80, ανάλογα με τις απαιτήσεις.