Ferrari Testa Rossa σε κλίμακα 75%
Η Ferrari Testa Rossa J είναι ένα ιδιαίτερο εγχείρημα που δίνει στους λάτρεις της Ferrari κάθε ηλικίας την ευκαιρία να ζήσουν τη συγκίνηση της οδήγησης ενός θρύλου της παγκοσμίας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η καθ’ όλα εντυπωσιακή Ferrari Testa Rossa J είναι μια ρέπλικα σε κλίμακα 75% της εμβληματικής 250 Testa Rossa, που τροφοδοτείται για την περίσταση από ηλεκτρικό κινητήρα. Το πολύ ενδιαφέρον αυτό όχημα, θα κατασκευαστεί, όπως επισήμως ανακοινώνουν σήμερα οι δημιουργοί του από το Μαρανέλο, σε μόλις 299 αντίτυπα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το όλο project ολοκληρώθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία The Little Car Company, που ειδικεύεται στην παραγωγή «μικρών» αυτοκινήτων.
Η Ferrari Testa Rossa J έχει σχεδιαστεί για να οδηγείται από οποιονδήποτε άνω των 14 ετών, αν και δεν διαθέτει έγκριση για χρήση σε δημόσιο δρόμο.
Το αμάξωμα της Testa Rossa J είναι κατασκευασμένο στο χέρι από αλουμίνιο, με το χρώμα να είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που χρησιμοποιείται στα σημερινά μοντέλα παραγωγής της Ferrari – όπως και τα διακριτικά στο μπροστινό μέρος.
Για να αναδημιουργηθεί με ακρίβεια το ιδιαίτερο σχήμα της 250 Testa Rossa του 1957, τα πρωτότυπα σχέδια στο χαρτί που δημιούργησε η Ferrari Classiche σκαναρίστηκαν ώστε να αποκτήσουν ψηφιακή μορφή. Στις επίσημες μάλιστα ανακοινώσεις της η Ferrari επισημαίνει ότι το αυτοκίνητο «διατηρεί την ίδια γεωμετρία στο σύστημα διεύθυνσης και ανάρτησης, χαρίζοντας τα αυθεντικά χαρακτηριστικά ελέγχου».
Στο εσωτερικό, το Styling Center της Ferrari έχει σχεδιάσει και εγκαταστήσει ένα μόνο κάθισμα που μπορεί να φιλοξενήσει έναν ενήλικα και έναν έφηβο, το οποίο είναι επενδεδυμένο με υψηλής ποιότητας δέρμα, όμοιο με εκείνο που απαντάται σήμερα στο σαλόνι των σύγχρονων Ferrari. Το τιμόνι είναι κατασκευασμένο από τη Nardi, όπως και στο μοντέλο του 1957, και διαθέτει σύστημα γρήγορης αποδέσμευσης για να διευκολύνει την είσοδο του οδηγού.
Το κλασικό καντράν άλλαξε μορφή, ώστε να ταιριάζει στις απαιτήσεις ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αν και διατηρεί τον αρχικό του σχεδιασμό καθώς και τις ίδιες γραμματοσειρές/αριθμοσειρές. Στη θέση των ενδείξεων για τη θερμοκρασία λαδιού και νερού έχουν εγκατασταθεί αντίστοιχοι για την θερμοκρασία της μπαταρίας και του ηλεκτρικού κινητήρα, ενώ ο δείκτης καυσίμου έχει «μετατραπεί» σε δείκτη για την ποσότητα της ηλεκτρικής ενέργειας στον συσσωρευτή. Το «παρών» δίνει επίσης και ένας μετρητής ισχύος που απεικονίζει επίσης το επίπεδο αναγεννητικής πέδησης που αναπτύσσεται κατά την οδήγηση.
Τα πεντάλ της Testa Rossa J προέρχονται από την F8 Tributo, με την Pirelli να «υπογράφει» τα ελαστικά, τα οποία ντύνουν τις χειροποίητες ζάντες των 12 ιντσών. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι η ανάρτηση τύπου coilover, έχει εξελιχθεί στην πίστα του Fiorano από την Bilstein.
Το μήκος του αυτοκινήτου είναι 3,1 μ. το πλάτος 1,1 μ. και το ύψος μόλις 0,7 μ.
Ο ηλεκτρικός κινητήρας της Testa Rossa J τροφοδοτείται από τρεις μπαταρίες που βρίσκονται εγκατεστημένες στο εμπρός μέρος – κάθε μια παρέχει αυτονομία 30 χλμ.
Η Ferrari έχει προικίσει την Testa Rossa J με τέσσερα driving mode: στο Novice, η ισχύ και η τελική ταχύτητα περιορίζονται αντίστοιχα στη 1 kW και τα 20 χλμ./ώρα, ενώ στο Comfort, οι παραπάνω τιμές διαμορφώνονται σε 4 kW και 45 χλμ./ώρα. Τέλος, στα προγράμματα Sport και Race, η τελική ταχύτητα της Testa Rossa J μπορεί να ξεπεράσει τα 60 χλμ./ώρα με την ισχύ να κυμαίνεται μεταξύ 10 και 12 kW.
Η Testa Rossa J κοστίζει, ούτε λίγο ούτε πολύ, 93.000 ευρώ, χωρίς φόρους και έξτρα αξεσουάρ.
Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.