Hyundai: Με αναβαθμισμένο κινητήρα στο Ράλλυ Εσθονίας
Η Hyundai Motorsport θα συμμετάσχει στο επερχόμενο Ράλλυ Εσθονίας με αναβαθμισμένο κινητήρα, προδιαγραφών 2022, στα i20 Coupe WRC.
Μετά από ένα δύσκολο πρώτο μισό στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ , η Hyundai Motorsport ετοιμάζει την αντεπίθεσή της, αρχής γενομένης από το επερχόμενο Ράλλυ Εσθονίας , όπου τα αυτοκίνητά της θα εφοδιάζονται με κινητήρες προδιαγραφών 2022.
Hyundai: Αναβάθμιση κινητήρα πριν την υβριδική εποχή
Η Hyundai Motorsport θέλει να τερματίσει το σερί των ατυχών αποτελεσμάτων, που οφείλονται κυρίως σε προβλήματα με τις αναρτήσεις των i20 Coupe WRC , με το Ράλλυ Εσθονίας στις 15-18 Ιουλίου, να φαντάζει ως ιδανικό σημείο “επανεκκίνησης”.
Θέλοντας να κάνει το καλύτερο δυνατό, από την 1η Ιουλίου η Hyundai έχει λάβει Δελτίο Αναγνώρισης για τη νέα εξέλιξη του κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος διαθέτει προδιαγραφές 2022 και θα χρησιμοποιείται από τη νέα χρονιά, στην υβριδική εποχή του WRC.
Το Ράλλυ Εσθονίας είναι ένας αγώνας με γρήγορες ειδικές διαδρομές, όπου η ισχύς του κινητήρα -που όσον αφορά στα Hyundai i20 Coupe WRC ήταν ήδη εξαιρετικά δυνατός- παίζει σημαντικό ρόλο.
Θυμίζουμε ότι πέρυσι, κατά το ντεμπούτο του αγώνα της Βαλτικής στο WRC, η Hyundai Motorsport πέτυχε το 1-2, με τους Ott Tanak-Martin Jarveoja να πετυχαίνουν τη νίκη μπροστά στους συμπατριώτες τους και τους Craig Breen-Paul Nagle, να ακολουθούν.
“To αυτοκίνητο θα είναι ταχύτερο από πέρυσι”, δήλωσε στο DirtFish ο Andrea Adamo.
“Θα έχουμε νέα εξαρτήματα και έχω την πεποίθηση πως οι άνθρωποί μου τα κατάφεραν καλά. Δεν έχουν να κάνουν με αξιοπιστία, αλλά όλο αυτό αφορά στο να γίνει το αυτοκίνητο πιο γρήγορο και έχω την πεποίθηση πως αυτό θα συμβεί”.
Παρόλα αυτά, ο Adamo δε μπήκε σε περισσότερες λεπτομέρειες, όμως ανέφερε πως θα υπάρξουν αλλαγές, ώστε ο κινητήρας εσωτερικής καύσης να είναι πλήρως προσαρμοσμένος στους κανονισμούς ενόψει της νέας σεζόν, που περιλαμβάνει υβριδικά κινητήρια σύνολα: “Υπάρχουν νέα πράγματα στον κινητήρα. Για το 2022, ορισμένα πράγματα δεν είναι ίδια με φέτος, οπότε θα έλεγα ότι είναι μερικώς ίδια με αυτά που θα χρησιμοποιήσουμε του χρόνου. Στόχος είναι να έχουμε ένα ταχύτερο αυτοκίνητο”.
Όσον αφορά στο Ράλλυ Εσθονίας και τις προσδοκίες του από τον αγώνα, ο Ιταλός manager πρόσθεσε: “Περάσαμε την μικρή περίοδο από το Ράλλυ Safari για να αναλύσουμε τα προβλήματα που είχαμε σε πρόσφατους αγώνες. Πηγαίνουμε στην Εσθονία με υψηλό κίνητρο και αποφασιστικότητα, να δείξουμε τι μπορούμε να πετύχουμε.
“Απλά επειδή τερματίσαμε στο 1-2 πέρυσι δεν μας εγγυάται τα αποτελέσματα φέτος. Πρέπει να δουλέψουμε όσο πιο σκληρά μπορούμε, να μείνουμε συγκεντρωμένοι και να εξάγουμε τη μέγιστη απόδοση που μπορούμε από το αυτοκίνητο, το οποίο παρεπιμπτόντως, έχει δείξει πως είναι πολύ γρήγορο σε όλους τους αγώνες φέτος.
“Πάντοτε υπάρχει και η τύχη, ασφαλώς, όμως πρέπει να αποκτήσουμε μεγαλύτερο έλεγχο του πεπρωμένου μας”.
Η Hyundai δεν είναι η μοναδική ομάδα που έκανε χρήση joker για αναβάθμιση του κινητήρα φέτος, αφού νωρίτερα το ίδιο είχαν κάνει οι M-Sport (Ράλλυ Κροατίας) και Toyota (Ράλλυ Πορτογαλίας).
Από την άλλη, οι ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Εσθονίας δεν είναι τόσο σκληρές όσο εκείνες σε Πορτογαλία, Σαρδηνία και Κένυα, οπότε η πίεση στις αναρτήσεις, αναμένεται μειωμένη.
Περισσότερα σε λίγες ημέρες, όταν και θα έχουμε καλύτερη άποψη για την απόδοση της αναβάθμισης στους κινητήρες των εργοστασιακών Hyundai i20 Coupe WRC, που υπενθυμίζουμε ότι στο Ράλλυ Εσθονίας θα μοιράζονται οι Ott Tanak-Martin Jarveoja, Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe και Craig Breen-Paul Nagle.
Photos: Hyundai Motorsport