Το Peugeot 9X8 είναι εφοδιασμένο με υβριδική μονάδα ισχύος και μετάδοση με τετρακίνηση. Η V6 με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών κινητήρας εσωτερικής καύσης 2,6 λίτρων που διαθέτει διπλό τούρμπο και αποδίδει 680 ίππους (500 kW), έχει διανύσει αρκετά χιλιόμετρα σε στατικούς πάγκους από τον Απρίλιο.
Πρωτοποριακός σχεδιασμός
To 9X8 παρουσιάζει πρωτοποριακό σχεδιασμό, αφού δεν υφίσταται παραδοσιακή πίσω αεροτομή. Ο αγωνιστικός διευθυντής της Stellantis, Jean-Marc Finot χαρακτήρισε το σχεδιασμό ως «μεγάλο βήμα καινοτομίας. Έχουμε πετύχει ένα βαθμό αεροδυναμικής απόδοσης που μας επιτρέπει να μη χρησιμοποιήσουμε αυτό το στοιχείο. Μη με ρωτήσετε πως όμως. Έχουμε κάθε πρόθεση να το διατηρήσουμε μυστικό αυτό για όσο περισσότερο μπορούμε».
Οι κανονισμοί του LMH είναι λιγότερο περιγραφικοί από αυτούς του LMP1 και αντ’ αυτού καθορίζουν συγκεκριμένα πλαίσια απόδοσης συμπεριλαμβανομένων των τιμών μέγιστης αρνητικής άντωσης και ελάχιστης αεροδυναμικής αντίστασης, εντός των οποίων θα πρέπει να λειτουργούν τα Hypercars.
Οδηγοί
Οι οδηγοί της Peugeot για το πρόγραμμα WEC του 2022 είναι: ο 35χρονος Σκοτσέζος Paul Di Resta (Πρωταθλητής DTM 2010), o 39χρονος Γάλλος Loic Duval (Πρωταθλητής WEC 2013), ο 26χρονος Δανός Mikkel Jensen (Πρωταθλητής ELMS LMP3 2019), o 28χρονος Δανός Kevin Magnussen (πρώην πιλότος F1), ο 26χρονος Αμερικανός Gustavo Menezes (Παγκόσμιος Πρωταθλητής LMP2 2016), o 37χρονος Βρετανός James Rossiter (πρώην δοκιμαστής F1 και οδηγός ALMS και Super GT) και ο 31 ετών Γάλλος Jean-Eric Vergne, Πρωταθλητής Formula E 2017/18 και 2018/19._Φ.Λ.