Volvo και Google επεκτείνουν τη συνεργασία τους
Η Volvo και η Google αναφέρονται στη συνεργασία τους για την επόμενη γενιά εμπειρίας χρήστη (UX), με επίκεντρο την ασφάλεια και τη συνδεσιμότητα.
Από την επόμενη γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Volvo, οι πελάτες μπορούν να προσδοκούν ένα αυτοκίνητο που γίνεται καλύτερο 5καθημερινά και προσφέρει απλή, ήρεμη και απρόσκοπτη εμπειρία χρήστη (User Experience – UX), δημιουργημένη από τη Volvo: από την είσοδο στο αυτοκίνητο, έως την παραμονή στο εσωτερικό του και τον έλεγχό του μέσω της έξυπνης συσκευής του χρήστη. Το Volvo Car Group ήταν ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που παρουσίασε στα αυτοκίνητά του σύστημα infotainment με βάση το Android Automotive OS και ενσωματωμένες υπηρεσίες Google: Google Assistant, Google Maps και Google Play. Τώρα συνεχίζει τη στρατηγική του συνεργασία με την Google για να εξελίξει το σύστημα infotainment και τη συνδεσιμότητα σε ανώτερο επίπεδο.
Συνδυάζοντας την εξέλιξη στο hardware με τη σχεδίαση, η Volvo και η Google φτιάχνουν μαζί μία εμπειρία χρήστη με βάση την απλότητα, ώστε να βελτιωθεί η ασφάλεια. Η σχεδίαση της εμπειρίας χρήστη βασίζεται σε έναν ξεκάθαρο διαχωρισμό των πληροφοριών για τον οδηγό, ανάλογα με το πόσο σχετίζονται με την οδήγηση. Ένας υψηλής ανάλυσης πίνακας οργάνων δίνει στον οδηγό τις πιο σχετικές πληροφορίες για την οδήγηση, όπως η ταχύτητα και το επίπεδο της μπαταρίας. Το head-up-display βοηθά στην προβολή των βασικών πληροφοριών στο οπτικό επίπεδο του οδηγού, ώστε αυτός να μη χρειάζεται να πάρει τη ματιά του από τον δρόμο.
Το αποτέλεσμα είναι μία απλή εμπειρία χρήστη που είναι σταθερή, ξεκάθαρη, βασίζεται στον εύκολο εντοπισμό και υιοθετεί μια μινιμαλιστική προσέγγιση, σε συνάφεια με ό,τι είναι αναγκαίο. Η τεχνολογία προβάλλει μόνο τις κατάλληλες και απαιτούμενες πληροφορίες στο σωστό χρόνο και διασφαλίζει ότι οι οδηγοί Volvo μπορούν να παραμείνουν προσηλωμένοι στην οδήγηση και ασφαλείς στο δρόμο.
Ως τμήμα της νέας εμπορικής στρατηγικής της Volvo που ανακοινώθηκε πρόσφατα, τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα θα διατίθενται online μέσω του volvocars.com. Οι πελάτες θα μπορούν να παραγγείλουν από την άνεση του σπιτιού τους ή να δώσουν την παραγγελία μαζί με τον Επίσημο Διανομέα της επιλογής τους. Κάθε αμιγώς ηλεκτρικό Volvo συνοδεύεται από ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών, που περιλαμβάνει παροχές όπως το service, η εγγύηση, η οδική βοήθεια, καθώς και η ασφάλιση, αλλά και δυνατότητες οικιακής φόρτισης ανάλογα με την αγορά.
Όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα Volvo θα δέχονται αναβάθμιση λογισμικού τακτικά, αλλά και νέες λειτουργίες μέσω ασύρματων (Over The Air) ενημερώσεων. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται ότι ένα μοντέλο Volvo θα γίνεται καλύτερο με την πάροδο του χρόνου. Η στροφή της εταιρίας προς την in-house ανάπτυξη λογισμικού θα επιταχύνει την εξέλιξη και την ταχύτερη πραγματοποίηση των ενημερώσεων σε κανονική βάση.