Νέο Honda Civic: Αποκλειστικά σε υβριδική έκδοση
Το νέο Honda Civic ενδέκατης γενιάς αποκαλύπτεται και θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδική έκδοση e:HEV.
Το νέο Honda Civic, που πλέον γυρίζει την 11η κατά σειρά σελίδα στην ιστορία του, παρουσιάστηκε χθες στην αμερικάνικη εκδοχή του η οποία ωστόσο «φωτογραφίζει» και την ευρωπαϊκή παραλλαγή του ιαπωνικού, 5θυρου μοντέλου.
«To Civic παραμένει το κεντρικό μοντέλο της Honda στην Ευρώπη και η τελευταία γενιά του συνεχίζει την παράδοση των προηγούμενων 50 ετών προσφέροντας την χρηστικότητα, την άνεση και την οπτική γοητεία για την οποία φημίζεται το μοντέλο», αναφέρει χαρακτηριστικά το ιαπωνικό εργοστάσιο.
Η σημαντικότερη ίσως είδηση για το νέο Honda Civic αφορά την κινητήρια μονάδα του, η οποία θα είναι αποκλειστικά υβριδική κατά τα πρότυπα των νέων Jazz, HR-V και CR-V.
Προς το παρόν, η Honda δεν αποκαλύπτει τις τεχνικές περγαμηνές της υβριδικής μονάδας του νέου Civic – ενός μοντέλου με περισσότερες από 27 εκατ. πωλήσεις σε 170 διαφορετικές χώρες από το 1972 έως σήμερα.
Θυμίζουμε ότι στο Jazz καθώς και στο νέο HR-V η τελευταία συνδυάζει έναν 1.500άρη κινητήρα βενζίνης με δύο ηλεκτροκινητήρες, ενώ στο CR-V οι τελευταίοι «πάνε πακέτο» με έναν 2λιτρο βενζινοκινητήρα, που σε κάθε περίπτωση λειτουργεί ως γεννήτρια για την παροχή ισχύος στη μία από τις δύο ηλεκτρικές μονάδες.
Τι νέο φέρνει μαζί του νέο Honda Civic
Σύμφωνα με όσα αποκαλύφθηκαν χθες στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού και αναμένεται να μεταφερθούν και στο «ευρωπαϊκό» Honda Civic που θα εισαχθεί στη γηραιά ήπειρο σε περίπου έναν χρόνο, το νέο μοντέλο με τον ανανεωμένο fastback σχεδιασμό των εξωτερικών επιφανειών είναι κατά 19% πιο άκαμπτο από τον προκάτοχό του.
Οι εμπρός κολώνες του αμαξώματος έχουν «μετακομίσει» προς τα πίσω κατά 2,0 ίντσες, ενώ διευρυμένο κατά 1,4 ίντσες είναι το μεταξόνιο – το πίσω μετατρόχιο δε είναι αυξημένο με τη σειρά του κατά 0,5 ίντσες.
Στον εμπρός άξονα συναντάμε μια διάταξη με γόνατα Μακφέρσον σε συνδυασμό με ένα αλουμινένιο υπο-πλαίσιο που βελτιώνει έτι περαιτέρω την ακαμψία του εμπρός μέρους. Από εκεί και πέρα, νέα είναι τα σημεία στήριξης και τα ball-joints της ανάρτησης, η βαθμονόμηση του ηλεκτρικά υποβοηθούμενου τιμονιού καθώς και το set-up των αναρτήσεων.
Ανανεωμένο πλήρως είναι και το εσωτερικό (σ.σ.: οι σχετικές φωτογραφίες αφορούν την αμερικάνικη έκδοση, εξ ου και το χειροκίνητο κιβώτιο). Εδώ, δεσπόζουν ο νέος, ψηφιακός πίνακας οργάνων των 7 ή 10,2 ιντσών καθώς και η αιωρούμενη οθόνη των 7 ή 9 ιντσών του συστήματος infotainment.