Everrati Signature: Μια ηλεκτρική Porsche 911 (964)
Η βρετανική εταιρεία Everrati δημιουργεί την Signature μετατρέποντας μια Porsche 911 (964) σε ηλεκτρική.
Η Everrati Automotive Limited, μια εταιρεία τεχνολογίας που ειδικεύεται στον επαναπροσδιορισμό και την εξέλιξη εμβληματικών αυτοκινήτων του παρελθόντος μέσω της ενσωμάτωσης σε αυτό ηλεκτρικών μονάδων κίνησης, παρουσίασε πριν λίγες μέρες τη νέα της ναυαρχίδα, η οποία χρησιμοποιεί ως «βάση» την Porsche 911 (964) του 1991.
Εξωτερικά, το wide-body αμάξωμα διαθέτει ουκ ολίγα στοιχεία από ανθρακονήματα. Πιο συγκεκριμένα, από το εν λόγω υλικό είναι κατασκευασμένα τα εμπρός και πίσω φτερά, τα οποία καταλαμβάνουν την θέση των αντίστοιχων ατσάλινων. Από το ίδιο υλικό είναι επίσης κατασκευασμένες και οι πόρτες, αν και αυτές είναι ενισχυμένες με χάλυβα υψηλής αντοχής για να διατηρούν τις απαιτούμενες από τη νομοθεσία ιδιότητες προστασίας στις πλευρικές συγκρούσεις.
Η οροφή του οχήματος της Everrari είναι από carbon, ενώ προαιρετικά υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας μιας «παραδοσιακής» σε περίπτωση που ο επίδοξος αγοραστής της ηλεκτρικής Porsche 911 (964) επιθυμεί να εγκαταστήσει στο όχημά του μια ηλεκτρικά ανοιγόμενη ηλιοροφή. Επίσης, τόσο οι εμπρός όσο και οι πίσω προφυλακτήρες προέρχονται από το «πακέτο» γνήσιων ανταλλακτικών της Porsche, συμπεριλαμβανομένων των αεραγωγοί RS Cup.
Σύμφωνα με την Everrati, χάρη στην παραπάνω προσέγγιση που στόχο έχει την εξοικονόμηση βάρους, η «Signature», όπως επισήμως ονομάζεται η νέα ηλεκτρική δημιουργία της βρετανικής εταιρείας, ζυγίζει λιγότερο από το «γνήσια» Porsche 911 (964) στην οποία και βασίζεται.
Η «καρδία» της ηλεκτρικής Everrati Signature
Την κίνηση προσφέρει για την περίσταση ένας ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος μεταφέρει την ισχύ των 500 ίππων και την ροπή των 500 Nm. Σύμφωνα με τους δημιουργούς της κατασκευής, η τελευταία είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση ές τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο που κάτω των 4 δλ.
Η δε μπαταρία που τροφοδοτεί την «Signature» Porsche 911 (964) έχει χωρητικότητα 53 kWh εξασφαλίζοντας με ένα «γέμισμα» αυτονομία έως και 240 χλμ., ανάλογα με το στιλ οδήγησης. Η αναπλήρωσή της σε ταχυφορτιστή DC… άγνωστης ισχύος, η αναπλήρωση του συσσωρευτή ενέργειας από το 10% έως και το 100% της μέγιστης χωρητικότητάς της ολοκληρώνεται σε χρόνο μικρότερο της μιας ώρας.
Η Everrati διατηρεί την διάταξη της πίσω ανάρτησης της αρχέτυπης Porsche 911 (964) διαθέτοντας αναβαθμισμένους για την περίσταση δακτυλίους και συνδέσμους. Από εκεί και πέρα, οι αγοραστές έχουν δύο επιλογές, με την «στάνταρ» ανάρτηση να απαρτίζεται από πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και ελατήρια τύπου coil over, ενώ στο προαιρετικό «πακέτο» περιλαμβάνεται μια ρυθμιζόμενη επίσης ανάρτηση της Tractive, η οποία παραμετροποιείται από τον ίδιο τον οδηγό σε πέντε διαφορετικά στάδια.
Φυσικά, το αυτοκίνητο διαθέτει σύστημα αναγεννητικής πέδησης, που επίσης ρυθμίζει ο οδηγός, επιτρέποντας την οδήγησή του σε συγκεκριμένες συνθήκες χωρίς τη χρήση φρένου.
Από εκεί και πέρα, η καμπίνα μπορεί να εξατομικευτεί στις προτιμήσεις των πελατών με πολλούς τρόπους, χάρη σε ένα ευρύ φάσμα προαιρετικών αξεσουάρ και εξαρτημάτων. Πιο συγκεκριμένα, η Everrati επανεγκαθιστά τα αυθεντικά καθίσματα της Porsche, τα οποία έχουν βελτιωθεί σημαντικά τόσο για να προσφέρουν άνεση όσο και για να αναπαράγουν την εμφάνιση των αρχικών «οριτζιναλ» καθισμάτων RS Touring. Όλα πάντως διαθέτουν ηλεκτρική ρύθμιση τεσσάρων κατευθύνσεων, ενώ κατόπιν σχετικούς αιτήματος το «παρών» μπορούν να δώσουν και καθίσματα Carbon RS. Η δε επένδυσή της μπορεί να αποτελείται από δέρμα, αλκαντάρα ή άλλα υλικά, σε μία μεγάλη ποικιλία χρωμάτων.
Επιπρόσθετα, στο εσωτερικό εγκαθίσταται ένα νέο σύστημα κλιματισμού καθώς και το σύστημα Porsche Classic Communications Management, που προσφέρει δορυφορική πλοήγηση μέσω μιας οθόνη αφής, συμβατικής με Apple Car Play . Από εκεί και πέρα, οι παραδοσιακές ενδείξεις του οχήματος στο ταμπλό αντικαθίστανται με νέους.
Πόσο θα σας κοστίσουν όλα τα παραπάνω; Με δεδομένο ότι η Porsche 911 (964), πάνω στην οποία θα βασιστεί η «Signature», αποτελεί… προσφορά του επίδοξου αγοραστή, το επιπλέον κόστος που πρέπει να καταβληθεί στην Everrati ανέρχεται σε 290.000 ευρώ. Στην τιμή αυτή ασφαλώς και δεν περιλαμβάνονται οι σχετική φόροι. Προς το παρόν, η Everrati δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες αναφορικά με τους χρόνους παράδοσης του αυτοκινήτου στους δυνητικούς αγοραστές της διαφορετικής αυτής Porsche 911.