Οι κυψέλες καυσίμου της Toyota φωτίζουν τον Πύργο του Άιφελ
Η ισχύς που παρέχει η γεννήτρια GEH2 της εταιρείας EODev για τον πράσινο – στην κυριολεξία - φωτισμό το εμβληματικού παριζιάνικου συμβόλου χρησιμοποιεί την τεχνολογία κυψελών καυσίμου της Toyota.
Όσοι είχαν την ευκαιρία να δουν «ζωντανά» τον Πύργο του Άιφελ προχθές το βράδυ εντυπωσιάστηκαν από τον λαμπερό πράσινο φωτισμό του, που αποτέλεσε μια ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία με σύμμαχο την Toyota στα πλαίσια της εκδήλωσης «Paris de l’hydrogène» που διοργάνωσε η Energy Observer.
Η επιλογή του πράσινου φωτός συμβολίζει το πιστοποιημένο ανανεώσιμο υδρογόνο που χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία της κυψέλης καυσίμου της Toyota μέσα στη γεννήτρια υδρογόνου GEH2, την οποία εξέλιξε η εταιρεία EODev (Energy Observer Developments).
«Η λύση που προσφέρουμε φέρνει τον φωτισμό του Πύργου του Άιφελ σε μια νέα εποχή τεχνολογικής και βιώσιμης προόδου. Πιστεύουμε ότι αυτή η πρωτοβουλία θα ακολουθηθεί και από πολλούς άλλους, με μελλοντικές εκδηλώσεις να μπορούν να πραγματοποιηθούν με χρήση καθαρής ενέργεια. Προσδοκάμε ότι τα πιο όμορφα μνημεία στη Γαλλία και αλλού θα φωτιστούν με την αρωγή βιώσιμων ενεργειακών λύσεων» δήλωσε μεταξύ άλλων ο Jérémie Lagarrigue, Διευθύνων Σύμβουλος της EODev.
«Πράσινη» ισχύς by Toyota
Η γεννήτρια GEH2 παρείχε επίσης την απαραίτητη ισχύ στο χωριό Energy Observer που «στήθηκε» κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης στη βάση του Πύργου του Άιφελ.
Όπως ήταν φυσικό, το «παρών» στην εκδήλωση έδωσε και το υδρογονοκίνητο Toyota Mirai τελευταίας γενιάς, καθώς και άλλα αντίστοιχης τεχνολογίας οχήματα της Toyota, όπως τα CaetonoBus και REXH2.
Ο Πρόεδρος και ΔΣ της Toyota Europe, Matt Harrison, δήλωσε:
«Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου με βάση το υδρογόνο θα διαδραματίσει βασικό ρόλο που θα επιτρέψει στην Toyota να επιτύχει τον στόχο της ουδετερότητας άνθρακα έως το 2050. Αυτή η δέσμευση πραγματοποιήθηκε το 2015 όταν λανσαρίστηκε το Mirai – το πρώτο όχημα κυψελών καυσίμου μαζικής παραγωγής παγκοσμίως.
Πιστεύουμε επίσης ότι η τεχνολογία κυψελών καυσίμου θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα σε όλο το οικοσύστημα μεταφορών σε παγκόσμιο επίπεδο – όχι μόνο στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά και στους τομείς των λεωφορείων, των φορτηγών, των σιδηροδρόμων, των αερομεταφορών, της ναυτιλίας και της σταθερών σταθμών παροχής ενέργειας».