Στην καρδιά αυτής της ειδικής έκδοσης βρίσκεται ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο που σχεδιάστηκε από το τμήμα McLaren Special Operations (MSO). Περιλαμβάνει μεγαλύτερο εμπρός διαχύτη από ανθρακονήματα, ανασχεδιασμένη ενεργή πίσω αεροτομή και μια νέα βαμμένη επιφάνεια κάτω από αυτήν. Οι επεμβάσεις αυτές αυξάνουν την κάθετη δύναμη κατά 10% σε σχέση με τη στάνταρ 750S, σύμφωνα με την εταιρεία.
Αναγνωρίσιμα αισθητικά στοιχεία περιλαμβάνουν τις χαρακτηριστικές πεντάμπρατσες ζάντες – εμπνευσμένες απευθείας από τη νικήτρια F1 GTR του 1995 – αλλά και την εισαγωγή αέρα στην οροφή, ένα απόλυτα λειτουργικό και οπτικά εντυπωσιακό χαρακτηριστικό. Οι αποχρώσεις περιορίζονται σε δύο: Le Mans Grey, ως φόρος τιμής στο ιστορικό No59, και το χαρακτηριστικό McLaren Orange.
Το εσωτερικό ντύνεται με μαύρη Alcantara και δέρμα, ενώ χρωματικές αντιθέσεις σε γκρι ή πορτοκαλί Alcantara δίνουν σπορ πινελιές. Τα προσκέφαλα και τα πατάκια φέρουν το λογότυπο Le Mans, ενώ στην κεντρική κονσόλα φιγουράρει αναμνηστική πλακέτα. Προαιρετικά, οι ιδιοκτήτες μπορούν να προσθέσουν στο εμπρός πορτμπαγκάζ ακόμη μία πλακέτα με τα στοιχεία της θρυλικής νίκης του 1995.
Η παραγωγή θα περιοριστεί αυστηρά στα 50 αντίτυπα, ενώ η τιμή δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί. Αναμένεται ωστόσο να ξεπερνά σημαντικά τις £252.650 της κανονικής 750S.
Η McLaren ετοιμάζεται να επιστρέψει στις αγωνιστικές επάλξεις του Le Mans το 2025, συμμετέχοντας στην κατηγορία GT3 με δύο 720S. Όμως το βλέμμα είναι ήδη στο 2027, όταν και η εταιρεία θα κάνει το μεγάλο της άλμα προς την κορυφαία κατηγορία, με στόχο την κατάκτηση της συνολικής νίκης.
Ένα σύγχρονο αγωνιστικό γονίδιο αναβιώνει – όχι απλώς για να τιμήσει το παρελθόν, αλλά για να προετοιμάσει το έδαφος για το επόμενο μεγάλο κεφάλαιο.
Διαβάστε εδώ: Οι μάγκες δεν υπάρχουν πια, τους πάτησε το τρένο
Διαβάστε ακόμη: Όταν η πίστα γονάτισε μπροστά σε έναν ανίκητο θρύλο