Αυτοκίνητο του Le Mans για το δρόμο

Η Scuderia Cameron Glickenhaus μόλις έφερε το Le Mans στους δημόσιους δρόμους – και δεν είναι υπερβολή.

Ο Jim Glickenhaus, πρώην σκηνοθέτης και συλλέκτης Ferrari, ίδρυσε τη SCG το 2004 με σκοπό να μπει στον κόσμο των αντοχών. Το κατάφερε: το 2021 το SCG 007 LMH έγραψε γύρους στο Spa, στο Monza και στο Le Mans, κερδίζοντας pole positions και βάθρα. Πλέον, η εταιρεία αποσύρθηκε από το WEC και ρίχνει το βάρος στην παραγωγή... καθημερινών πυραύλων.

Ιδού λοιπόν το SCG 007s – ένα νόμιμο για το δρόμο hypercar βασισμένο ακριβώς στο 007 LMH. Και όταν λέμε “βασισμένο”, εννοούμε σχεδόν ίδιο.

Φοράει έναν 6.2 λίτρων V8 με διπλό turbo που αποδίδει 1.000 ίππους και 737 lb-ft ροπής, μεταφερόμενα στους πίσω τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου automated manual κιβωτίου. Και όλα αυτά σε ένα αμάξωμα που ζυγίζει μόλις 1.550 κιλά – όσο περίπου ένα Toyota Supra.

Η ανάρτηση είναι Le Mans-ready: διπλά ψαλίδια εμπρός, pushrod πίσω, ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές, τροχοί με κεντρικό παξιμάδι και onboard γρύλοι για αλλαγές... όπως στα pit.

Αεροδυναμικά, σχεδόν τίποτα δεν άλλαξε. Με τεράστιο πίσω φτερό, μεγάλο diffuser και κάθετα πτερύγια, το 007s παραμένει κολλημένο στο δρόμο – ακόμα και με slicks.

Και όμως, δεν είναι μόνο για πίστα. Έχει υδραυλικά ανοίγματα στις πόρτες, lift system για να μη βρίσκετε στα σαμαράκια, και ναι, έχει και air condition.

Όπως λέει και η ίδια η SCG: «Δεν είναι απλώς ένα replica. Είναι μια νέα ιδέα για το τι πρέπει να είναι ένα hypercar.»

Το 007s έκανε ντεμπούτο στη Villa d’Este στην Ιταλία και σύντομα θα παραδοθεί σε πελάτες. Τιμή δεν γνωρίζουμε ακόμη, αλλά... αν ρωτάς, μάλλον δεν μπορείς να το πάρεις.

Εδώ και το αγωνιστικό, πάνω στο οποίο βασίστηκε. 

Διαβάστε ακόμη: Όταν η πίστα γονάτισε μπροστά σε έναν ανίκητο θρύλο