
Διαβάστε ποιες ηλικίες αγοράζουν σήμερα Ferrari

Οι αγοραστές μοντέλων της Ferrari σε μεγάλο ποσοστό, είναι πλέον πιο μικροί σε ηλικία και μάλιστα κάτω από 40 ετών.
Νέα δεδομένα φαίνεται να διαμορφώνονται στην αγορά αυτοκινήτου, τουλάχιστον στα ανώτερα οικονομικά στρώματα. Μέχρι σήμερα τα πολλά χρήματα συνδέονταν άμεσα με τα ανάλογα χρόνια εργασίας και ως εκ τούτου αφορούσαν μεγάλους σε ηλικία ανθρώπους.
Εύλογα λοιπόν ήταν αυτοί που επέλεγαν και είχαν φυσικά τη δυνατότητα να αποκτήσουν ένα πανάκριβο αυτοκίνητο, στα όρια του ονείρου, από μάρκες με εξαιρετική αποκλειστικότητα.
Ανάμεσα σε αυτές δίχως άλλο είναι και η Ferrari, αλλά τώρα, όπως η ίδια η ιταλική εταιρεία ανακοινώνει αυτό άλλαξε. Όπως δήλωσε σε συνέντευξη στο CNBC, ο Benedetto Vigna, διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, «το 40% των πελατών της μάρκας είναι πλέον κάτω των 40 ετών».
Δεν είναι κάτι που έγινε από τη μια μέρα στην άλλη, αφού η τάση αυτή υπάρχει τα τελευταία χρόνια. Πιο συγκεκριμένα, την περασμένη χρονιά το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 30%, διόλου ευκαταφρόνητο και με την άνοδο όμως να είναι σίγουρα αξιοσημείωτη.
Όπως τόνισε στη συνέντευξη ο Benedetto Vigna «αυτό είναι κάτι που πετύχαμε χάρη στη σπουδαία ομάδα που έχουμε».
Δίχως άλλο είναι ένα σπουδαίο επίτευγμα για τη Ferrari, με τους αυστηρούς κανόνες πώλησης νέων μοντέλων της, που απαιτεί από τους δυνητικούς αγοραστές να είναι πιστοί στη μάρκα και να έχουν στην κατοχή τους και τουλάχιστον ένα άλλο μοντέλο της Ferrari στην κατοχή τους, πριν ανάψουν το… πράσινο φως για την πώληση.
Έτσι, είναι εξαιρετικά δύσκολο να μπουν καινούργιοι πελάτες στην οικογένεια της Ferrari, που κατά συνέπεια αποτελεί μεγάλο εμπόδιο στους νέους σε ηλικία πελάτες να βάλουν στο χέρι το όνειρό τους, ακόμα και αν έχουν τα χρήματα να το αποκτήσουν.
Παρακολουθήστε εδώ: Στο κλουβί με το λιοντάρι παρά ομόσταβλος του Max - SpeedZone EP70