H Formula 1 συναντά τη Eurovision

Η Formula 1 γιόρτασε τα 75χρονά της με ένα φαντεζί event στο Λονδίνο τύπου Eurovision, χωρίς όμως κανένα διαγωνισμό ή κάποια ουσία πίσω από τα χρώματα και τα αρώματα, αφού το μόνο που παρουσίασαν οι ομάδες ήταν (ψιθυρίστε το) τα νέα αυτοκόλλητα που κοσμούσαν τα περσινά μονοθέσια τους.

Ναι, τα εφέ ήταν εντυπωσιακά, η παραγωγή άρτια (το ίδιο και η μουσική και οι χορογραφίες είπαν κάποιοι), η απουσία περιεχομένου ωστόσο έκανε την εμπειρία να μοιάζει περισσότερο με μια επίδειξη εικόνας παρά με μια πραγματική αναδρομή στην πλούσια ιστορία και το μέλλον του συναρπαστικότερου αγωνίσματος στον κόσμο.

Ο Max Verstappen έδειχνε σαν να μετράει αντίστροφα τα λεπτά μέχρι να εξαφανιστεί. Ο Lewis Hamilton είχε το επαγγελματικό coolness του, αλλά δύσκολα έκρυβε πως θα προτιμούσε να βρίσκεται στο πιλοτήριο της Ferrari του. Ο Lando Norris φαινόταν σαν να είχε υποσχεθεί στον εαυτό του ένα γιγάντιο burger μόλις τελειώσει αυτό το τσίρκο, και πάει λέγοντας…

Όλοι γνωρίζουμε πως η Liberty Media, ιδιοκτήτρια της Formula 1, προσπαθεί να προσεγγίσει ένα νέο, πιο casual κοινό (το οποίο περιλαμβάνει σήμερα ακόμη και 16χρονες που πεθαίνουν για τα μάτια του Leclerc) με την ίδια να εστιάζει περισσότερο στο θέαμα παρά στην ουσία. Για τους αυθεντικούς οπαδούς του σπορ η βραδιά αυτή άφησε μια αίσθηση ανεκπλήρωτης προσδοκίας, αφού στην τελική η ουσία έφαγε ποινή και ξεκίνησε από το pit lane.

Άντε, και από χρόνου βαθμολόγηση των καλύτερων αυτοκόλλητων με televoting._Δημήτρης Γιόκκας  

Από που είναι εμπνευσμένη η καρό σημαία; Ποιος πραγματικά επινόησε τη ζώνη ασφαλείας και γιατί; Πότε μπήκαν τα πρώτα φώτα εκκίνησης; Γιατί ο πιλότος είναι ξαπλωτός στο μονοθέσιο; Ποιοι ήρωες πιλότοι ήταν και ήρωες της ανθρωπότητας;

 

Παρακολουθήστε τα όλα εδώ: Η ιστορία της καρό σημαίας | SpeedΖone Podcast EP67

  

Αφιέρωμα στον «μαύρο καβαλάρη της ασφάλτου»

Σοκ! Απόπειρα εκβιασμού κατά της οικογένειας Schumacher 

Δείτε ποια ήταν τα 50 δημοφιλέστερα μοντέλα του 2024

Επιστρέφουν τα Τρένα στην Κύπρο; Όραμα ή Ουτοπία;