Επίσημη πρεμιέρα για το Lancia Ypsilon Rally4 HF

Η Lancia παρουσίασε και επίσημα το Ypsilon Rally4 HF, ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο που σηματοδοτεί την επιστροφή στις ειδικές διαδρομές του πιο επιτυχημένου κατασκευαστή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.

Η Lancia, έχοντας στο αγωνιστικό της παλμαρέ 10 τίτλους κατασκευαστών στο WRC (1974-1976, 1983, 1987-1992), δημιούργησε ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally4 με το οποίο ο Ιταλός κατασκευαστής πρόκειται να αγωνιστεί τόσο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ (ERC) το 2026, όσο και στο νεοσύστατο Lancia Rally Trophy, ένα πρωτάθλημα ενιαίου τύπου στην Ιταλία, το 2025.

Διόλου τυχαία, η ανακοίνωση της επιστροφής της Lancia στους αγώνες ράλλυ με το νέο Ypsilon Rally4 HF συμπίπτει χρονικά από τον πρώτο τίτλο που κατέκτησε η ιταλική μάρκα στο WRC πριν από 50 χρόνια με την θρυλική Stratos.

Lancia Ypsilon Rally4 HF

Το καθαρόαιμο Ypsilon Rally4 βασίζεται στο νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Ypsilon HF, παρά το γεγονός ότι τροφοδοτείται για την περίσταση από έναν θερμικό, υπερτροφοδοτούμενο και 3κύλινδρο κινητήρα με χωρητικότητα 1,2 λίτρων που αποδίδει 212 ίππους. Αυτή η μονάδα συνοδεύεται από χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και ένα μηχανικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Lancia Ypsilon Rally4 HF

Το νέο Ypsilon Rally4 HF απευθύνεται σε νέους οδηγούς και θα κοστίζει, σύμφωνα με τις έως τώρα ανακοινώσεις της Stellantis Motorsport Racing Shop, 74.500 €.

Ως γνωστόν, για την εξέλιξή του αυτοκινήτου, η Lancia «επιστράτευσε» τον πιο επιτυχημένο της οδηγό στο WRC. Που δεν είναι άλλος από τον δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή το 1988 και 1989, Massimo “Miki” Biasion.

Miki (Masimo) Biasion - Lancia Ypsilon Rally4 HF

Massimo “Miki” Biasion«Αν ονειρευόσασταν τους αγώνες πίστας ως παιδιά, τότε αυτό ήταν το κόκκινο μιας Ferrari. Ωστόσο, αν ονειρευόσασταν να γίνετε ένας οδηγός σε αγώνες ράλλυ, τότε ονειρευόσασταν τη Lancia», δήλωσε ο Miki Biasion.

Το Ypsilon Rally4 HF πρόκειται να κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2025 στο νέο πρωτάθλημα ενιαίου τύπου Lancia Rally Trophy που θα αποτελέσει μέρος του Ιταλικού Πρωταθλήματος Ράλλύ. Το έπαθλο που έχει οριστεί για τον νικητή φτάνει τα 300.000 . Στη συνέχεια, ο νικητής του θεσμού θα έχει την ευκαιρία να οδηγήσει το επίσημο Ypsilon Rally4 HF της ομάδας Lancia Corse HF στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ (ΕRC) το 2026.

Διαβάστε ακόμη: Η σημαντικότερη μορφή στα χρονικά της Formula 1