Ο νέος είναι ωραίος

Με τον Martin Sesks μπροστάρη, όλη η Λετονία από σήμερα στο πόδι για το Tet Rally Latvia στο WRC, και δικαιολογημένα…

Στο motorsport, διαχρονικά και σε κάθε δραστηριότητα, ο τοπικός ήρωας κάνει τη διαφορά. Τυχεροί οι Λετονοί, με τον δικό τους, συμμετοχή πρώτης γραμμής με το Ford Puma Hybrid Rally1, όπως ο πύραυλος του Fourmaux, θα απολαύσουν τον 24χρονο στις ειδικές διαδρομές με ψηλά τις προσδοκίες τους. Κυρίως και σε διάρκεια, όπως συμβαίνει π.χ. και με τον Kajetanowicz στην Πολωνία, που πλέον έχει τα χρονάκια του, αλλά δε λείπει από αγώνα του WRC, με γραμμένη την ιστορία του στο ERC. Τίποτα στην τύχη, και εδώ ακολουθείται πιστά και αποδεικνύεται το moto του Κώστα Στεφανή ότι όλα γίνονται. Αρκεί βέβαια να προσπαθήσεις, να δουλέψεις σκληρά, να είσαι συνεπής στην επικοινωνία και να αντέξεις στο χρόνο.

Ο Sesks «πολεμάει» από τα δεκαέξι του και έχει ήδη την ιστορία του όντας ανταγωνιστικός στον αγώνα τους στο ERC, με συνέπεια στο εθνικό τους πρωτάθλημα και αλλού. H ανταγωνιστική συμμετοχή διαρκείας, άλλωστε, η πεμπτουσία του υγιούς motorsport, η απάντηση στους ευκαιριακούς της προβολής, όπως στο ΡΑ, και αν διακρίνεσαι, από τη μία σκέφτεσαι ότι αδικήθηκες, και από την άλλη πόσο χαμηλό είναι το επίπεδο. Αν δε διακρίνεσαι και βαφτίζεις αποτελέσματα, απλώς κρίνεσαι, και άλλωστε χάνεσαι μέσα στο χρόνο.

Martin Sesks - WRC - Rally Poland_01

Martin Sesks

Ο Sesks, που έβγαλε μάτια στην Πολωνία με ένα Puma προδιαγραφών Rally1 χωρίς υβριδικό σύστημα αλλά με ίδιο βάρος, χάρη στο έρμα που προστέθηκε ως αντιστάθμισα της απουσίας του, ξέρει ότι από αύριο κιόλας, από την SS, οφείλει να «πυροβολήσει» και είναι έτσι δουλεμένο το ταλέντο του, που θα το θεωρήσει αποτυχία αν στον αγώνα απλώς κερδίσει τους WRC2 και είναι ανταγωνιστικός με τον Munster. Κουβαλάει και τρέλα. Δε θα βολευτεί, θα πάει όπως ο «Ιαβέρης» για να τους αναστατώσει και όπως ο Βωβός για να τους προβληματίσει. Στο σωστό περιβάλλον που όλοι ξέρουν.

IAVERIS

Ο Sesks θα οδηγήσει όπως ο Αθανασούλας με το Skoda και, κυρίως, με το Fiesta στο WRC, oπότε τοποθέτησε το Ford ανάμεσα στους «prof», και αυτός δάκρυσε και ο Νίκος ψέλλισε κι εμείς ακόμη σε ανατριχίλα, όταν όλοι πανηγύρισαν.

ATHANASOULAS

Σε πρώτο πρόσωπο, έχω άποψη-εμπειρία αγωνιστικής ζωής, όμως δεν είναι της παρούσης. Το μόνο, ότι αυτή η κόντρα με τον ξένο επαγγελματία είναι ότι σου επιτρέπει για να ομιλείς, και είναι ευθύνη μας ότι τα τελευταία χρόνια, με την επιστροφή του αγώνα στο WRC, τέτοιες ελληνικές επιδόσεις λείπουν. Εξαίρεση οι πυροβολισμοί του Άλεξ Τσουλόφτα το 2022 με CY license αλλά GR Champion και του Νώντα Καρανικόλα που στο ΡΑ γκαζώνει όπως πρέπει…

KARANIKOLAS

Διαβάστε ακόμη εδώ: Ο πιλότος με την έκτη αίσθηση και το ασύλληπτα λαμπρό πνεύμα