H Hyundai θα ηλεκτρίσει το φετινό Pikes Peak
Η Hyundai θα «κατεβάσει» στο φετινό Pikes Peak τέσσερα ηλεκτρικά Ioniq 5 N. Ας τα γνωρίσουμε.
H Hyundai ανακοίνωσε στις αρχές Μαρτίου την επιστροφή της στο θρυλικό Pikes Peak International Hill Climb (PPIHC), γνωστό και ως «The Race to the Clouds», το οποίο φέτος θα λάβει χώρα στις 23 Ιουνίου.
Έτσι, ο φετινός αγώνας για την κατάκτηση της κορυφής στο διάσημο βουνό της Αμερικής θα σηματοδοτήσει ένα ακόμα ορόσημο στη μακρά ιστορία της Hyundai στη συγκεκριμένη ανάβαση, η οποία ξεκίνησε το μακρινό το 1992 όταν ο Rod Millen κέρσισε στην κατηγορία Showroom Stock με χρόνο 13:21.17 πίσω από το τιμόνι ενός Hyundai S Coupe.
Όπως ανακοίνωσε ο Κορεάτης κατασκευαστής, η αγωνιστική παρουσία του στο Pikes Peak International Hill Climb του 2024 θα πραγματοποιηθεί με εντελώς διαφορετικό τρόπο, στις κατηγορίες Electric Production SUV/Crossover και Electric Modified SUV/Crossover, με τέσσερα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ισάριθμους οδηγούς.
O πρώτος από αυτούς είναι ο έντεκα φορές νικητής του Pikes Peak International Hill Climb. Paul Dallenbach, ο οποίος σημείωσε το απόλυτο ρεκόρ στη διάσημη αμερικανική ανάβαση το 1993. Στο πλευρό του, αλλά στο δεύτερο αυτοκίνητο της Hyundai, θα είναι ο Robin Shute, τέσσερις φορές νικητής και κάτοχος του τίτλου King of the Mountain στο Pikes Peak. O Dani Sordo, γνωστός στους φίλους του WRC, θα αναλάβει το πηδάλιο του τρίτου αυτοκινήτου των Κορεατών. Ο τέταρτος πιλότος για λογαριασμό της Hyundai είναι ο Ron Zaras μία προσωπικότητα των μέσων ενημέρωσης και πρώην στέλεχος της Hoonigan.
Τα 2+2 Hyundai Ioniq 5 N και Ioniq 5 N TA
Όπως ανακοίνωσε η Hyundai, τα δύο Ioniq 5 N θα κυνηγήσουν το απόλυτο ρεκόρ στο Pikes Peak στην κατηγορία Electric Production SUV/crossver με οδηγούς τους Till Wartenberg και Ron Zaras. Σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής των 640 ίππων, τα δύο Ioniq 5 N που θα συμμετάσχουν στη φετινή διοργάνωση φέρουν μικρές αλλαγές, άμεσα συνδεδεμένες με την ασφάλεια. Συγκεκριμένα, το κάθισμα του οδηγού θα αντικατασταθεί με το αγωνιστικών προδιαγραφών Recaro Pro Racer SPA Hans σε συνδυασμό με ζώνες έξι σημείων της Sabelt. Επίσης, τα πίσω καθίσματα θα… απομακρυνθούν προκεινένου να είναι εφικτή η εγκατάσταση ενός κλωβού ασφαλείας καθώς και συστήματος πυρόσβεσης.
Με τη σειρά τους, τα δύο Ioniq 5 Ν TA (Time Attack) που θα οδηγήσουν οι Dani Sordo και Paul Dallenbach θα αποδίδουν αυξημένη ισχύ που θα φτάνει στους 687 ίππους. Επιπλέον, η Hyundai N επέλεξε να χρησιμοποιήσει το N Active Sound+ με τροποποιημένα ηχεία (πάνω από 120 dB), ενώ νέα είναι και τα αμορτισέρ, τα αγωνιστικού τύπου φρένα, τα ελαστικά ADVAN 005 της Yokohama , οι ζάντες των 18 ιντσών και το μοναδικό αεροδυναμικό πακέτο υψηλής απόδοσης. Οι πρόσθετες βελτιώσεις ασφαλείας περιλαμβάνουν κάθισμα Recaro Pro Racer SPA Hans, ζώνη ασφαλείας Hans έξι σημείων της Sabelt, roll cage προδιαγραφών PPIHC και σύστημα πυρόσβεσης ειδικά εξελιγμένο για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.