WRC – Ράλλυ Σαρδηνίας: Στα 0,2 δευτερόλεπτα η διαφορά…

Περίπου όπως προχθές στο Ολυμπιακό Ράλλυ και ο Ott Tanak κερδίζει για 0,2 δευτερόλεπτα τον Sebastien Ogier στην Power Stage.

Δράμα στο Ράλλυ Σαρδηνίας που κρίθηκε στην Power Stage, υπέρ του Ott Tanak, στον επίλογο του αγώνα. 

«Λάστιχο», σχολίασε ο Ogier που ήταν επικεφαλής και ο ίδιος ξέρει αν το αποτέλεσμα συνδέεται με την τακτική του, οπότε έχασε κάμποσα δευτερόλεπτα στις δυο πρώτες ειδικές διαδρομές της ημέρας.

Sebastien Ogier - WRC

Sebastien Ogier

Η ψαλίδα έκλεισε και το αποτέλεσμα πιστώνεται στην αποτελεσματική πίεση του Ott Tanak και στη συνεχή βελτίωση του Hyundai i20 N Rally1, που δεν απέχει σε απόλυτη ταχύτητα του GR Yaris. Έτσι, η Hyundai στο «1-3» με Tanak και Sordo και Toyοta στο «2-4» με Ogier και Evans και με εξαίρεση το λάθος του Neuville χθες Σάββατο, φαίνεται πως η Κορεάτικη «μηχανή» λειτουργεί καλύτερα από την Ιαπωνική. Διακρίνοντας ένα κάποιο κομφούζιο με τους part-time οδηγούς σε καλύτερη κατάσταση από τη μόνιμη σύνθεση. Να θυμίσουμε ότι Κορεάτες και Ιάπωνες, διεκδικούν καταρχήν το Πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

Dani Sordo - WRC

Dani Sordo

Από εκεί και πέρα

Εκτός μάχης τα Ford με τον Munster να καταφέρνει να προηγηθεί του Pajari με το «μικρό» GR Yaris Rally2 που δεν απειλήθηκε από τους πυροβολισμούς του Rossel. Ο Γάλλος, οδηγός του εργοστασιακού C3, επικεφαλής της βαθμολογίας. Στο ρυθμό τους και ο Solans που πιστοποιεί την εξέλιξη του GR-Yaris Rally2.

Sami Pajari - WRC

Sami Pajari

 Οι βαθμολογίες μετά το Ράλλυ Σαρδηνίας

Στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών ο Thierry Neuville, παίρνοντας τη νίκη στην PS και τους περισσότερους βαθμούς σήμερα Κυριακή (5+7), διατηρεί το προβάδισμα με 122 βαθμούς, ενώ με 104 βαθμούς ισοβαθμούν τώρα οι Ott Tanak και Elfyn Evans. Πίσω τους ακολουθεί ο Sebastien Ogier, με 94 βαθμούς.

Στους κατασκευαστές, η Hyundai παίρνει μια μικρή ανάσα έχοντας συγκεντρώσει 269 βαθμούς έναντι 256 της Toyota.

Επόμενος αγώνας, το Ράλλυ Πολωνίας στις 27-30 Ιουνίου._Σ.Χ.

Και τα μάτια του βουρκώναν και όλο κλαίγανε | Speedzone Podcast EP53

Tags: