Η TWR αναβιώνει την Jaguar XJS
To TWR Supercat παίρνει κίνηση από ένα V12 κινητήρα με ισχύ πάνω από 600 ίππους. Και ασφαλώς είναι πισωκίνητο, σε συνδυασμό μάλιστα με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Το TWR Supercat αποτελεί εν πολλοίς τη σύγχρονη εκδοχή της Jaguar XJS του 1988 κουβαλώντας ήδη στην πλάτη του περισσότερα από δύο χρόνια εξέλιξης από μια ομάδα πρώην μηχανικών των McLaren, Ferrari και Porsche, οι οποίοι συνεργάστηκαν με συναδέλφους τους από τις ομάδες των Williams, Mercedes και Renault στην F1.
Tα μετατρόχια σε σχέση με το μοντέλο-δότη έχουν διευρυνθεί σημαντικά σε σύγκριση με το αρχικό αυτοκίνητο, με τους ειδικά προσαρμοσμένους aero τροχούς να ξεπροβάλλουν από τους έντονους θόλους. Μπροστά, ένας μεγάλο splitter φτάνει έως τον προφυλακτήρα, ενώ εντυπωσιακά είναι και τα φώτα LED που είναι τοποθετημένα στις άκρες, σε «ανοίγματα» σε σχήμα εξάγωνου που αποτελούν βασικό σχεδιαστικό χαρακτηριστικό της XJS. Χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι όλα τα εξωτερικά πάνελ του TWR Sueprcar είναι κατασκευασμένα από carbon.
Στο πίσω μέρος, νέα φώτα βρίσκονται πάνω από έναν τεράστιο διαχύτη αέρα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου. Την ίδια στιγμή, ειδικά αεροδυναμικά βοηθήματα ρέουν από την οροφή προς το πορτμπαγκάζ, όπου συναντούν μια αεροτομή τύπου ducktail.
Κάτω από το καπό με τις επίσης χαρακτηριστικές περσίδες βρίσκεται ένας V12 κινητήρας με μηχανικό υπερτροφοδότη ο οποίος αποδίδει, σύμφωνα με την TWR, πάνω από 600 ίππους (σ.σ.: η XJS απέδιδε μόλις 333 ίππους στην πιο ισχυρή της εκδοχή, την XJR-S του 1988, η οποία εξελίχθηκε από την TWR). Και ενώ η τελευταία διέθετε αυτόματο κιβώτιο τριών σχέσεων, η TWR Supercat συνδυάζει τον 12κύλινδρο κινητήρα της με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.
Όπως ανακοινώθηκε, θα κατασκευαστούν μόλις 88 αντίτυπα της TWR Supercat – ένας αριθμός που επιλέχθηκε για να τιμήσει την πρώτη νίκη της TWR στο Le Mans το 1988. H τιμή χωρίς τους σχετικούς φόρους για κάθε ένα από αυτά στη Μ. Βρετανία θα είναι 225.000£.