WEC – Νικήτρια η Toyota στις 6 ώρες της Imola
H Toyota κέρδισε μέσα στο «σπίτι» της Ferrari, ευνοημένη από τα στρατηγικά λάθη της Scuderia στη διαχείριση των ελαστικών της στη βροχή και ύστερα από σκληρή μάχη με την Porsche.
Το Toyota Gazoo Racing GR010 Hybrid Hypercar με το Νο.7 των Kamui Kobayashi, Mike Conway και Nyck de Vries κέρδισε ένα δραματικό αγώνα, έτσι όπως εξελίχθηκαν οι 6 ώρες της Imola για το FIA WEC. Η εν ενεργεία παγκόσμια πρωταθλήτρια Toyota κατέκτησε τη νίκη στην έδρα της Ferrari, αφού η βροχή έφερε δράμα και αβεβαιότητα στη στρατηγική των ελαστικών στις δύο τελευταίες ώρες, στις οποίες έγιναν επικές μάχες για τη νίκη και τις υπόλοιπες θέσεις των 10 καλύτερων Hypercar.
Ο Kobayashi άντεξε στις επιθέσεις από το #6 Porsche Penske 963 Hypercar, με τα δύο αγωνιστικά να έχουν μόλις δύο δευτερόλεπτα διαφορά στον τερματισμό (7,081 δλ. μετά την επιβολή ποινής πέντε δευτερολέπτων). Πρόκειται για την πρώτη νίκη του πληρώματος #7, μετά τις 6 Ώρες του Fuji το 2023. Συνολικά 73.600 θεατές παρακολούθησαν τον δεύτερο γύρο του WEC, στο Autodromo Enzo e Dino Ferrari, που ήταν ο πρώτος αγώνας σε ευρωπαϊκό έδαφος φέτος.
Οι νικητές του πρώτου αγώνα του θεσμού (Estre, Andre Lotterer και Laurens Vanthoor) διατηρούν το προβάδισμα στην βαθμολογία του πρωταθλήματος, μετά τον τερματισμό τους στη δεύτερη θέση με την Porsche 963. Tην τρίτη θέση του βάθρου των νικητών κατέλαβαν οι team-mates της Porsche Penske Matt Campbell, Frederic Makowiekci και Michael Christensen.
Η Ferrari AF Corse βρισκόταν σε πορεία νίκης στον αγώνα, αλλά μια λάθος απόφαση στη διαχείριση των ελαστικών όταν έπεσε βροχή κατά την τέταρτη ώρα του αγώνα, ανάγκασε τελικά τις 499P Hypercar Νο 50 και Νο 51 σε υποχώρηση. Οι Nicklas Nielsen, Miguel Molina και Antonio Fuoco τερμάτισαν τέταρτοι, με τον Fuoco να περνάει τον Hartley όταν η Toyota που μοιραζόταν με τους Sebastien Buemi και Rio Hirakawa έχασε χρόνο στο chicane του Tamburello στον τελευταίο γύρο.
Η BMW M Team WRT σημείωσε τον καλύτερο τερματισμό της στο WEC μέχρι στιγμής, αφού οι Rene Rast, Robin Frijns και Sheldon van der Linde πέρασαν την καρό σημαία στην έκτη θέση, με το πλήρωμα να έχει και ποινή μετά από παράβαση στα pit. Το Hypercar Νο 51 της AF Corse Ferrari τερμάτισε τον αγώνα στην έβδομη θέση, μία μπροστά από τη Ferrari Νο 83 της AF Corse, η οποία έχασε χρόνο νωρίτερα στον αγώνα λόγω ποινής.
Το Peugeot 9X8 με τη νέα εμφάνιση που οδηγούσαν οι Nico Mueller, Mikken Jensen και Jean-Eric Vergne τερμάτισε στην ένατη θέση της γενικής κατάταξης, παίρνοντας βαθμούς στον πρώτο αγώνα της ομάδας με την προσθήκη πίσω πτέρυγας. Οι Earl Bamber και Alex Lynn της Cadillac συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα με την Cadillac V-Series.R.
Επόμενος γύρος του WEC σε τρεις εβδομάδες στο Βέλγιο, με τον αγώνα «TotalEnergies 6 Hours of Spa-Francorchamps» (9-11 Μαΐου).