WRC – Ράλλυ Κροατίας: Ισορροπία δυνάμεων
Neuville vs Evans, σημειώσατε «Χ». Και αύριο ξανά από την αρχή.
Μελετώντας τα αποτελέσματα, δεν προκύπτει διαφορά μεταξύ Neuville και Evans, όντας «Χ» μετά από οκτώ, αν προτιμάτε τέσσερις, επαναλαμβανόμενες ασφάλτινες ειδικές διαδρομές.
Στην ουσία όμως, αν θεωρούνται ισάξια τα Hyundai i20 N Rally1 με τα αντίστοιχα Toyota GR Yaris, η διαφορά μεταξύ των οδηγών προκύπτει. Απλά ο Neuville έχασε μονομιάς σε μία ειδική διαδρομή, εξαιτίας ενός κλαταρισμένου ελαστικού, τη μικρή διαφορά που είχε κτίσει στις πρώτες έξι ειδικές αναμετρήσεις. Λάστιχο στην «7», εκτός ρυθμού στην «8» και ξανά από την αρχή αύριο, με σοβαρό μάλιστα ερωτηματικό.
Στους δύο, χωράει τρίτος;
Θα ρισκάρουμε: Βεβαίως! Έρχεται φουριόζος ο Sebastien Ogier, που το απόγευμα μάζεψε τη διαφορά, άναψε τα φώτα του και βλέπει την αυριανή τετράδα (x2) των ε.δ. σε στενό δρόμο και ακόμα πιο γλιστερό οδόστρωμα. Η σπεσιαλιτέ του, όντας μετρ σε ειδικές συνθήκες. Ο Ogier που σε σχέση με το Σαφάρι αντικατέστησε τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Kalle Rovanpera, ενώ οι δυο τους θα συναντηθούν στην Πορτογαλία, ενώ όπως επιβεβαιώνει ο μετρ ΕΛΕΜ, όντας «παρών» στην Κροατία, οι δυο θα είναι μαζί και στο ΕΚΟ-Ράλλυ Ακρόπολις τον Σεπτέμβριο. Σχολιάζουμε ευτυχώς, με γεγονός ότι για την Toyota ειδήσεις προκύπτουν από τους δέκα φορές Παγκόσμιους οδηγούς της παρά από το σταθερό δίδυμο των Evans και Katsuta, με τον Ιάπωνα, να ταλαιπωρείται γενικώς στην άσφαλτο και ειδικώς στην Κροατία.
Από εκεί και πέρα…
Ο Tanak ελέγχει τον Fourmaux, όταν Katsuta, Mikkelsen και Munster συνεχίζουν, όντας πιο κοντά στους WRC-2 παρά στη μάχη της γενικής.
Στη μικρότερη κατηγορία, βρίσκεις τα C3 στο «1-2» με τον Gryazin να έχει μικρή διαφορά από τον Rossel που πιέζεται από τον Greensmith με το Fabia. Τα Yaris; Ο Pajari ακολουθεί, αναζητώντας την προσαρμογή του και αυτή του μικρού Toyota στο ειδικό αυτό τερέν.
Στην WRC3
Ψηλά στη γενική, σφήνα ανάμεσα στα WRC2, ο Γάλλος Chatillon οδηγεί με μαεστρία το Renault Clio, μπροστά από την αρμάδα των Ford Fiesta. Αύριο, το μενού των οκτώ ειδικών διαδρομών συνδυάζεται και με βαθμολογικό ενδιαφέρον. Μείνετε συντονισμένοι._Σ.Χ.