Κοινοπραξία για την ανάπτυξη νέων ηλεκτρικών φορτηγών από τη Renault και τη Volvo
Η συνεργασία μεταξύ των ομίλων Renault και Volvo σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός, στην ανάπτυξη μιας νέας γενιάς ηλεκτρικών φορτηγών, με στόχο να ξεκινήσει η παραγωγή τους ως το 2026.
Η Flexis αξιοποιεί τη σημαντική τεχνογνωσία του Ομίλου Renault, ενός από τους ηγέτες της Ευρώπης στην αγορά ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, και του Ομίλου Volvo, γνωστού για την κυριαρχία του στον τομέα των φορτηγών. Ο τελευταίος επιχειρεί να εισέλθει σε νέα εδάφη, καθώς αυτή η συνέργεια στοχεύει στην αγορά των ηλεκτρικών φορτηγών, εστιάζοντας στις έξυπνες δυνατότητες και στην ενσωμάτωση μιας πλατφόρμας 800 Volt βασισμένης στο λογισμικό, σχεδιασμένης για διάφορους τύπους αμαξωμάτων, ακόμη και αρθρωτών, ενισχύοντας την ασφάλεια και μειώνοντας το κόστος.
Η ιδέα πίσω από αυτά τα φορτηγά είναι έτοιμη να επανεξετάσει τον τομέα, με μια νέα οικογένεια οχημάτων, που καθορίζονται από το λογισμικό. Διαθέτοντας πολλαπλά μεγέθη μπαταριών, αυτά θα καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα χρήσεων, με γνώμονα τον στόχο της σημαντικής μείωσης του παγκόσμιου κόστους χρήσης για τις εταιρείες logistics κατά 30%. Τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας αναμένεται να παρακολουθούν σχολαστικά τις δραστηριότητες παράδοσης και τις επιχειρηματικές επιδόσεις, προσφέροντας στους πελάτες οχήματα που παραμένουν ενημερωμένα σε όλη τη διάρκεια της ζωής τους.
Σύμφωνα με τις δύο μητρικές εταιρείες, η Flexis αποτελεί μια στρατηγική κίνηση και ανταποκρίνεται στον αναμενόμενο τριπλασιασμό της ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτροκίνητων φορτηγών μέχρι το 2030. Λειτουργώντας με την ευελιξία μιας νεοσύστατης επιχείρησης και αξιοποιώντας παράλληλα τους τεράστιους πόρους και τη βιομηχανική παρουσία των μετόχων της, η Flexis στοχεύει να ηγηθεί στην έρευνα και την ανάπτυξη της τεχνολογίας ηλεκτρικών πλατφορμών.
Για τη Renault, αυτή η βιομηχανική συμμαχία αποτελεί μια πλατφόρμα κλιμάκωσης για τις πιλοτικές δοκιμές που πραγματοποιεί σήμερα με δώδεκα FlexEVans, ένα πρωτότυπο παράδοσης «τελευταίου χιλιομέτρου» σε διετή δοκιμαστική χρήση σε επιλεγμένους πελάτες. Ο όμιλος Renault σκοπεύει να είναι ηγέτης σε αυτόν τον μετασχηματισμό (eLCV), σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της Renault Luca de Μeo.
Ο Όμιλος Volvo, στον οποίο ανήκει η Renault Trucks, θα συνεισφέρει το τεράστιο δίκτυο παρόχων logistics, το παγκόσμιο δίκτυο υπηρεσιών και τις υπηρεσίες λειτουργικής παραγωγικότητας. Βλέπουμε μια αυξανόμενη ζήτηση για καθαρές, αποδοτικές και ασφαλείς αστικές μεταφορές. Η σύμπραξη και η συνεργασία είναι το κλειδί για την επίτευξη αυτού του στόχου, κατέληξε ο Martin Lundstedt, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volvo.