Honda CR-V e:FCEV: Plug-in υβριδικό με υδρογόνο

Παγκόσμια πρεμιέρα έκανε το νέο Honda CR-V e:FCEV, το οποίο συνδυάζει ηλεκτρικό κινητήρα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.

Η Honda παρουσίασε και επίσημα τη νέα εκδοχή του CR-V. Πρόκειται για μια Plug-in υβριδική έκδοση, με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, που επιτρέπει τη φόρτιση της μπαταρίας και από εξωτερική πηγή ενέργειας.

Το νέο CR-V e:FCEV, -όπως είναι η πλήρης ονομασία του-, έχει αυτονομία κοντά στα 500 χιλιόμετρα, με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ υδρογόνου και τη συμβολή της ηλεκτρικής ενέργειας από τις μπαταρίες που προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία 47 χιλιομέτρων, σύμφωνα με τον κύκλο μετρήσεων WLTP.

Honda CR-V eFCEV

Το σύστημα κυψελών καυσίμου είναι προϊόν συνεργασίας της Honda με την General Motors (GM), με το αυτοκίνητο να παράγεται από την κοινοπραξία τους στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ. Πιο συγκεκριμένα το CR-V e:FCEV θα κατασκευάζεται στο Performance Manufacturing Centre της Honda, που είναι στο Οχάιο των ΗΠΑ και θα εξάγεται στην Ιαπωνία, ενώ οι πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική αναμένεται να ξεκινήσουν πριν από το τέλος του 2024.

Η Honda είναι από τους πρωτοπόρους στην τεχνολογία υδρογόνου, με την ενασχόλησή της να ξεκινάει από το 2002, που έβγαλε στην αγορά το FCX.

Honda CR-V eFCEV

Το CR-V e:FECV είναι ένα Plug-in υβριδικό μοντέλο υδρογόνου, που έχει τη δυνατότητα φόρτισης και από πρίζα συνδυάζει τις αρετές ενός SUV, με μηδενικές εκπομπές ρύπων, διευρύνοντας το πεδίο δράσης του ως αμιγώς ηλεκτρικό. Όταν εξαντληθεί η μπαταρία, τότε αναλαμβάνει το υδρογόνο να δώσει ενέργεια.

Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα που είναι τοποθετημένος εμπρός φτάνει τα 130 kW (177 ίππους) και τα 310 Nm. Η χωρητικότητα της δεξαμενής καυσίμου είναι 4,3 κιλά υδρογόνου.

Όσον αφορά το εσωτερικό, η Honda υπόσχεται παρόμοιες ανέσεις με το βασικού CR-V για τους επιβάτες, ενώ στο χώρο αποσκευών, έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να προσφέρει έναν χώρο δύο επιπέδων, για μεγαλύτερα αντικείμενα χαμηλά και μικρότερα στο μέσα και επάνω μέρος.

Honda CR-V eFCEV