Πρεμιέρα για το νέο Audi A6 e-tron Concept
Το Audi A6 e-tron Concept αποτελεί τον προάγγελο ενός νέου ηλεκτρικού σεντάν μοντέλου που θα δούμε να παρουσιάζεται το 2023.
Το Audi A6 e-tron Concept είδε πριν λίγες ώρες το φως της δημοσιότητας στα πλαίσια της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Σαγκάης δίνοντας ξεκάθαρα το στίγμα των προθέσεων της εταιρείας των τεμνόμενων κύκλων στην κατηγορία της ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Βασιζόμενο στην πλατφόρμα PPE την οποία εξελίσσει η Audi σε συνεργασία με την Porsche – και όχι στο δάπεδο J1 των Taycan και e-tron – το πρωτότυπο εγκαινιάζει μια νέα εποχή για την Audi φωτογραφίζοντας ένα νέα sedan μοντέλο που θα βρεθεί «απέναντι» στο Tesla Model S.
Από αυτό θα «προκύψει» αργότερα ένα νέο SUV, πιθανότατα με την ονομασία Q6 e-tron.
Το νέο Audi A6 e-tron Concept έχει μήκος 4,96 μ., πλάτος σχεδόν 2 μ. και ύψος 1,44 μ. ξεχωρίζοντας για τον τύπου Sportback σχεδιασμό του, τους τροχούς των 22 ιντσών αλλά πρωτίστως για την κορυφαία αεροδυναμική του απόδοση – για την περίσταση ο συντελεστής οπισθέλκουσας αγγίζει την τιμή 0,22.
Σύμφωνα με την Audi, το A6 e-tron Concept εξοπλίζεται με μια μπαταρία με χωρητικότητα 100 kWh, τιμή που είναι ικανή να του εξασφαλίσει αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση που ξεπερνά τα 700 χλμ.
Ακριβώς όπως συμβαίνει και με Audi e-tron GT και Porsche Taycan, η ευέλικτη πλατφόρμα PPE παρέχει τη δυνατότητα φιλοξενίας ενός ηλεκτρικού συστήματος στα 800 V επιτρέποντας την ταχεία φόρτιση της μπαταρίας με μέγιστη ισχύ που φτάνει τα 270 kW. Έτσι, στο ιδανικό αυτό σενάριο, μέσα σε 10 λεπτά ο συσσωρευτής ενέργειας μπορεί να αναζωογονηθεί με ενέργεια που είναι ικανή για την κάλυψη 300 περίπου χιλιομέτρων.
Μάλιστα, με τη δεδομένη ισχύ φόρτισης, η «100άρα» μπαταρία μπορεί να ανακτήσει ενέργεια από το 5% έως και το 80% της μέγιστης αποθηκευτικής της ικανότητας σε χρόνο μόλις 25 λεπτών.
Σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία, το Audi A6 e-tron Concept τροφοδοτείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, που συνδυαστικά αποδίδουν ροπή 800 Nm και μέγιστη ισχύ 476 ίππων προσφέροντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 4 δλ.
Αργότερα, η Audi θα προσφέρει το A6 e-tron, καθώς και άλλα μοντέλα που θα βασίζονται στην πλατφόρμα PPE και θα ανήκουν στις κατηγορίες Β, C, D και SUV, με έναν ηλεκτροκινητήρα που θα φιλοξενείται στον πίσω άξονα ο οποίος υιοθετεί μια ανεξάρτητη ασφαλώς διάταξη με πέντε συνδέσμους – σε κάθε περίπτωση, το «παρών» θα δίνει μια ανάρτηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric) δίνει τη δυνατότητα υιοθέτησης αμαξωμάτων με διαφορετικό ύψος από το έδαφος και μεταξόνιο χωρίς να επηρεάζονται βασικά δομικά της στοιχεία – όπως για παράδειγμα η θέση και ο χώρος στον οποίον εγκαθίσταται η μπαταρία.