To Hyundai Ioniq 6 N στο Goodwood

Η Hyundai παρουσίασε επίσημα το Ioniq 6 N, το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο επιδόσεων της σειράς N, με 641 ίππους, τετρακίνηση και σχεδίαση που συνδυάζει αεροδυναμική ακρίβεια με έντονο χαρακτήρα.

 Βασισμένο στην ανανεωμένη εκδοχή του Ioniq 6, έρχεται χαμηλότερο, φαρδύτερο και σημαντικά πιο σταθερό από το «άγριο» Ioniq 5 N.

Ο Joon Park, ιδρυτής της Hyundai N, τόνισε πως στόχος είναι η απόλυτη διαφοροποίηση ανάμεσα στα δύο μοντέλα: το 5 N για ένταση και ψυχαγωγία, το 6 N για ακρίβεια και έλεγχο. Το πιο χαμηλό κέντρο βάρους, η φαρδύτερη πίσω τροχιά και τα νέα ηλεκτρονικά αμορτισέρ υπόσχονται κορυφαία σταθερότητα, με τον επικεφαλής του chassis, Sven Risch, να δηλώνει πως «το 6 N είναι πολύ πιο προβλέψιμο και κοφτερό».

Η απόδοση παραμένει η ίδια με το 5 N: δύο ηλεκτροκινητήρες (234 ίπποι εμπρός, 406 πίσω), ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, και ειδική λειτουργία "N Grip Boost" που απελευθερώνει όλη τη δύναμη ανεξάρτητα από το πρόγραμμα οδήγησης.

Η ανάρτηση, οι φρέσκες 20άρες σφυρήλατες ζάντες και τα ειδικά ελαστικά 275/35 προσφέρουν σπορ στήσιμο, ενώ στο cockpit βρίσκουμε νέα προγράμματα οδήγησης, εξελιγμένο drift mode με ρυθμίσεις για ένταση, γωνία και καπνό (!), και ένα «N Track Manager» που επιτρέπει στον οδηγό να καταγράφει τον δικό του γύρο πίστας.

Η παραγωγή ξεκινά τον Σεπτέμβριο και η Hyundai υπόσχεται πως η τιμή του 6 N θα είναι πιο προσιτή από αυτή του 5 N. Με λίγα λόγια, το Ioniq 6 N δείχνει πως η νέα εποχή των ηλεκτρικών σπορ σεντάν μόλις ξεκίνησε – και η Hyundai μπαίνει στο παιχνίδι με όρους δικούς της.