Lexus LBX Morizo RR Concept με κινητήρα από GR Yaris και 305 ίππους
Μια ειδική πρωτότυπη έκδοση επιδόσεων, με τον κινητήρα του GR Yaris και το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, παρουσίασε η Lexus για το μικρό LBX.
Μπορεί η Toyota με το νέο GR Yaris να έχει στρέψει τα φώτα επάνω της, αλλά και η Lexus δεν πάει πίσω, καθώς παρουσίασε μια, όχι και τόσο αναμενόμενη για τα δεδομένα της πρωτότυπη έκδοση του μικρού SUV της, που έκανε πρόσφατα πρεμιέρα στην ευρωπαϊκή αγορά.
Αναφερόμαστε στο Lexus LBX, το οποίο αλλάζει τα δεδομένα στους κόλπους της ιαπωνικής φίρμας, καθώς είναι το πρώτο B-SUV στη γκάμα της. Τώρα έρχεται να κάνει ακόμα πιο πικάντικα τα πράγματα, με την προσθήκη μιας ακόμα concept σε αυτή τη φάση έκδοσης Morizo RR Concept, η οποία εφοδιάζεται με τον 3κύλινδρο turbo κινητήρα, με τον κωδικό G16E-GTS, που είναι γνωστός από το GR Yaris και την GR Corolla.
Ο 1.600άρης κινητήρας αποδίδει 305 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής, τιμή που είναι διαθέσιμη στο σύνολό της και σταθερά από τις 3.250 έως τις 4.600 σ.α.λ. Η συγκεκριμένη έκδοση έχει επίσης ένα ενδιαφέρον όνομα, «Morizo», το οποίο είναι το παρατσούκλι του αφεντικού της Toyota, Akio Toyoda.
Η μετάδοση της κίνησης περνάει και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος και ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 8 σχέσεων, με μετατροπέα ροπής. Σε αυτή την έκδοση, όλα είναι σχεδιασμένα με γνώμονα την οδηγική απόλαυση και τις επιδόσεις, με το πακέτο να περιλαμβάνει πέρα από την ιδιαίτερη σπορ εμφάνιση, αλλαγές στο πλαίσιο στην ανάρτηση και στα ελαστικά. Βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική, με τεχνολογία από τους αγώνες.
Όσον αφορά τις επιμέρους αλλαγές του σπορ Lexus, αυτές εστιάζουν στο νέο χρώμα του αμαξώματος, με το λογότυπο Morizo, τη νέα μάσκα, τις κίτρινες δαγκάνες των φρένων και τους τροχούς αλουμινίου 19 ιντσών με ελαστικά 235/45. Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι ζώνες ασφαλείας, στα σπορ καθίσματα, τα πεντάλ αλουμινίου και το λογότυπο Morizo RR.