Dacia: 8.000.000 αυτοκίνητα για τον κατασκευαστή από τη Ρουμανία

Η Dacia κατασκεύασε το 8.000.000ό αυτοκίνητό της, μόλις 19 χρόνια μετά την «έξοδό» της από την εγχώρια αγορά.

Η Dacia διέθεσε πριν λίγες μέρες το 8.000.000ό όχημά της σε παγκόσμιο επίπεδο, γεγονός που αν μη τι άλλο έρχεται να υπογραμμίσει την μετεξέλιξη της μάρκας από τον Νο 1 κατασκευαστή της Ρουμανίας σε ένα σημαντικό παίχτη που πλέον γνωρίζει ευρεία αποδοχή στην Ευρώπη – και όχι μόνο.

Dacia

Το «εκτός έδρας» ταξίδι τη Dacia ξεκίνησε το 2004 προωθώντας ένα ρεαλιστικό όραμα με εστίαση στην προσφορά οχημάτων με την καλύτερη σχέση ποιότητας/τιμής στην αγορά.

Αρχικά, η Dacia επεκτάθηκε πριν από 19 χρόνια στην Ανατολική Ευρώπη και αργότερα σε περισσότερες χώρες σε ολόκληρη την ήπειρο, ενώ σήμερα η εταιρεία μέλος του Groupe Renault διαθέτει τα προϊόντα της σε 44 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Αν και η γενέτειρά της, η Ρουμανία, είναι μία από τις πέντε κορυφαίες χώρες για την Dacia, η Γαλλία αντιπροσωπεύει σήμερα την Νο 1 αγορά της όσον αφορά τις πωλήσεις, ακολουθούμενη από την Ιταλία.

Ως γνωστόν, για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Dacia είναι η κορυφαία μάρκα όσον αφορά τις πωλήσεις λιανικής στην Ευρώπη ως ποσοστό επί των συνολικών.

Αυτή η επιτυχία βοήθησε τη Dacia να επιτύχει μερίδιο αγοράς της τάξης του 7,6% στην ευρωπαϊκή αγορά όσον αφορά τις λιανικές πωλήσεις, έναντι 6,2% το 2021. Για έκτη συνεχή χρονιά από το 2017, το Dacia Sandero ήταν το αυτοκίνητο με τις περισσότερες λιανικές πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά. Το Duster, με τη σειρά του, κατέλαβε τη δεύτερη θέση το 2022 και είναι επίσης το SUV με τις περισσότερες πωλήσεις σε πελάτες λιανικής από το 2018.

Dacia

Όσον αφορά την παραγωγή 8.000.000 αυτοκινήτων, τo Sandero απαριθμεί 2,78 εκατομμύρια μονάδες, το Duster 2,26 εκατομμύρια, το Logan 1,97 εκατομμύρια, το Dokker 630.000, το Lodgy 346.000, το Spring 93.000, το Jogger 80.000 και το Solenza 107.000.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με «εσωτερικά» στοιχεία της Dacia, το 40% των πελατών της ζει στην επαρχία και το 60% σε αστικό περιβάλλον.

Dacia

Την ίδια στιγμή, το 66% είναι άνδρες, οι μισοί ηλικίας από 55 έως 74 ετών, ενώ πάνω από το 50% δεν ζει στο σπίτι μαζί με τα παιδιά του.

Dacia

Το Jogger είναι το μοντέλο της Dacia με το πλέον νεανικό αγοραστικό κοινό, με το 55% να έχει ηλικία κάτω από 54 έτη, ενώ το 47% έχει τουλάχιστον ένα παιδί.

Dacia

Tags: