WRC 2024
Κίνηση Roi Mat από τη Hyundai, βόμβα μεγατόνων σε ένα φτωχό περιβάλλον, που έλαμψε με την επιστροφή του Tanak στην ομάδα του Κορεάτη, που για το 2024 στοχεύει στο νταμπλ. Ο Σ.Χ. σχολιάζει την επιστροφή του Εσθονού στο i20 Ν R1 Hybrid.
Ο πιλότος που άναβε τσιγάρο στο πιλοτήριο και τι ξεχωρίζει τη Red Bull σήμερα από τα μεγαθήρια που ακούν στα ονόματα Mercedes και Ferrari | Δείτε εδώ το νέο Speedzone Podcast EP40
Δεν πήγαν τυχαία στους Κορεάτες οι Cyril Abiteboul και François-Xavier Demaison, ούτε για να κολλήσουν ένσημα στα ήδη βαριά βιβλιάρια τους. Πήγαν για να κερδίσουν και αφού έχουν το σωστά εξελιγμένο αυτοκίνητο, ήθελαν και το ικανό πλήρωμα.
Ο Ogier μάλλον τους χρησιμοποίησε για ένα καλύτερο και πιο άνετο σε υποχρεώσεις συμβόλαιο με την Toyota, τον Neuville δεν τον εμπιστεύονται αφού μπορεί να βγει από το δρόμο και σε PS που κρίνει τον τίτλο. Οι Φινλανδοί τους αποδείχθηκαν για το λούνα παρκ και ο Sordo, είναι ήδη με δύο πόδια σε γραφείο. Αντίστοιχα ο Tanak έχει απογοητευτεί από τα τερτίπια του περιβόητου Wilson σε διαρκές παζάρι με τη Ford, ευαίσθητος καταρχήν για τους πελάτες του, οπότε προέκυψε η συνεργασία.
Ο Tanak επιστρέφει στη Hyundai και στους παροικούντες στο service park δεν αποτελεί έκπληξη, αφού σε μια χρονιά συνολικά, μόνο αυτός, ο Εσθονός μπορεί να πιέσει και να κερδίσει τον Rovanpera και την Toyota στο κυνήγι των τίτλων. Ο Tanak στην Toyota, αν γνωρίζεις τους Ιάπωνες το αποκλείεις αφού ξέρεις πως έφυγε, οπότε καμία έκπληξη η επιστροφή του στον Κορεάτη που έχει αποδειχθεί της ουσίας όταν διεκδικεί, διαγράφοντας το παρελθόν…
Ακολουθεί ντόμινο…
Ερωτηματικό αν ο Neuville θα αποδεχτεί την κυριαρχία Tanak σε μια ομάδα που θεωρεί μαγαζί του, ενώ στα βρετανικά φόρουμ σχολιάζεται έντονα ότι ο Evans ετοιμάζει κάθισμα για το Puma. Τι εγγυήσεις είναι σε θέση να του δώσει ο Wilson για να μετακομίσει στην M-Sport; Την ίδια ώρα ο Mikkelsen δηλώνει «παρών» με τις επιδόσεις του, ενώ ο Solberg θέλει να επιστρέψει σε WRC-1…
Μένοντας συντονισμένοι, παραθέτουμε το σχόλιο του Tanak, που ουσιαστικά πανηγυρίζει που φεύγει από την M-Sport και επιστρέφει στο Alzenau όπου η έδρα της Hyundai Motorsport.
«Είμαι ενθουσιασμένος που επιστρέφω στη Hyundai Motorsport για τη σεζόν 2024-WRC.
Από τότε που οι δρόμοι μας χώρισαν ακριβώς πριν από ένα χρόνο, η ομάδα εργάζεται πολύ σκληρά με νέα τεχνική δομή. Η Hyundai Motorsport έχει ξεκάθαρο όραμα και στόχο για το εγγύς μέλλον και είναι κάτι που με έπεισε να ενώσω ξανά τις δυνάμεις μας.
Ανυπομονώ, να συνεργαστώ με τον Cyril Abiteboul και τον François-Xavier Demaison, καθώς η εμπειρία και οι γνώσεις τους στον μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι σίγουρα ένα μεγάλο πλεονέκτημα για όλη την ομάδα. Στόχος μας σε αυτό το νέο κεφάλαιο δεν θα είναι τίποτα λιγότερο από το να κερδίσουμε όλους τους τίτλους και με τη νέα δομή της ομάδας, έχουμε όλα τα εργαλεία που χρειάζονται για να το πετύχουμε”.
Το παιχνίδι ξεκίνησε!».
Ο πιλότος που άναβε τσιγάρο στο πιλοτήριο και τι ξεχωρίζει τη Red Bull σήμερα από τα μεγαθήρια που ακούν στα ονόματα Mercedes και Ferrari | Δείτε εδώ το νέο Speedzone Podcast EP40