Το Skoda Enyaq vRS αγρίεψε
Περισσότερη ισχύς αλλά και μεγαλύτερη αυτονομία για το ηλεκτρικό Skoda Enyaq vRS.
Ο πιλότος που άναβε τσιγάρο στο πιλοτήριο και τι ξεχωρίζει τη Red Bull σήμερα από τα μεγαθήρια που ακούν στα ονόματα Mercedes και Ferrari | Δείτε εδώ το νέο Speedzone Podcast EP40
Το Skoda Enyaq vRS παρουσιάστηκε πριν έναν μόλις χρόνο και σήμερα, χάρη σε βελτιώσεις στο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, αποκτά περισσότερη ισχύ που όμως δεν αποβαίνει σε βάρος της αποδοτικότητας. Το αντίθετο, μάλιστα.
Όπως ανακοίνωσε η Skoda, το Enyaq vRS του 2024 θα είναι το ταχύτερο σε επιτάχυνση μοντέλο στην ιστορία της Skoda χάρη στο έξτρα boost των 41 ίππων που θα δεχθεί το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με το οποίο εφοδιάζεται.
Χάρη σε αυτή, μόλις 5,5 δευτερόλεπτα θα είναι αρκετά για να ολοκληρωθεί το σπριντ από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ/ώρα. Και όλα αυτά, χάρη στη συνδυασμένη ισχύ των δύο ηλεκτροκινητήρων, η οποία αυξάνεται από τους 299 στους 340 ίππους.
Παρά τη σημαντική αύξηση της ισχύος, οι βελτιώσεις δεν «βαραίνουν» την αυτονομία. Πράγματι, χάρη στο διαφορετικό σετάρισμα των κινητήρων και την εισαγωγή ενός νέου λογισμικού διαχείρισης της ενέργειας, το νέο Enyaq vRS είναι ακόμα πιο αποδοτικό από το προηγούμενο μοντέλο. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP η μέγιστη αυτονομία για τις εκδόσεις Coupe και SUV ανέρχεται στα 547 και 540 χλμ. Η χωρητικότητα της μπαταρίας παραμένει αμετάβλητη στις 77 kWh.
Οι οδηγοί θα μπορούν επίσης να φορτίζουν το Enyaq vRS πιο γρήγορα χάρη στην αύξηση των ταχυτήτων ταχείας φόρτισης DC από 135 kW σε 175 kW. Έτσι, μια φόρτιση από το 10 στο 80% σε έναν γρήγορο φορτιστή DC με μέγιστη ισχύ 175 kW θα διαρκέσει περίπου 28 λεπτά – βελτίωση 8 λεπτών σε σχέση με το απερχόμενο Enyaq vRS.
Άλλες τεχνικές αναβαθμίσεις της Skoda περιλαμβάνουν περαιτέρω βελτιώσεις στο σύστημα infotainment και στη οθόνη προβολής που έχει επανασχεδιαστεί για να είναι πιο εύχρηστη και να παρέχει περισσότερες πληροφορίες. Εν προκειμένω, τα νέα εικονίδια προσφέρουν πιο ομαλή πλοήγηση, ενώ τόσο η οθόνη φόρτισης όσο και η οθόνη κλιματισμού έχουν τροποποιηθεί ώστε να είναι πιο «καθαρές» και απλούστερες στη χρήση εν κινήσει. Τα γραφικά πλοήγησης έχουν επίσης επανασχεδιαστεί για να παρέχουν πιο σαφή και ευκολότερη στην παρακολούθηση χαρτογράφηση και οδηγίες.
Το ψηφιακό cockpit του Enyaq vRS που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και το προαιρετικό head-up display έχουν επίσης τροποποιηθεί για να γίνουν πιο ευδιάκριτα και πιο διαισθητικά στη λειτουργία τους.
Ο πιλότος που άναβε τσιγάρο στο πιλοτήριο και τι ξεχωρίζει τη Red Bull σήμερα από τα μεγαθήρια που ακούν στα ονόματα Mercedes και Ferrari | Δείτε εδώ το νέο Speedzone Podcast EP40