Αποκάλυψη για τη νέα Mercedes E-Class All-Terrain
Η Mercedes παρουσίασε τη δεύτερη γενιά της E-Class All-Terrain που προτάσσει ένα σαφώς πιο περιπετειώδες προφίλ σε σχέση με τη απλή E-Class Estate.
Το πολυτελές crossover της Mercedes με τη διακριτική ονομασία All-Terrain βασίζεται στην πιο πρόσφατη εκδοχή της E-Class ξεχωρίζοντας για το πιο περιπετειώδες προφίλ της, την αυξημένη απόσταση από το έδbαφος και τα μοναδικά εσωτερικά στοιχεία που συνδυάζονται για την περίσταση με μια αναβαθμισμένη γκάμα συστημάτων κίνησης, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου plug-in υβριδικού συστήματος που παρέχει ηλεκτρική αυτονομία έως και 102 χιλιόμετρα.
Οπτικά, η χαρακτηριστική από τα SUV της Mercedes εμπρός μάσκα έχει τον κύριο λόγο, ενώ διαφορετική είναι και η αισθητική που υιοθετείται στον εμπρός προφυλακτήρα προκειμένου η νέα E-Class All-Terrain να προσφέρει αυξημένη γωνία προσέγγισης σε off-road διαδρομές.
Με μήκος 4.950 χλστ., πλάτος 1.904 χλστ. και ύψος 1.497 χλστ., η νέα E-Class All-Terrain είναι 17 χλστ. μακρύτερη σε μήκος και 33 χλστ. πιο πλατιά από την προκάτοχό της, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2017.
Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών ανέρχεται στα 615 λίτρα, όπως και στην απλή E-Class Estate, τιμή που επεκτείνεται στα 1.830 λίτρα όταν το πίσω κάθισμα αναδιπλωθεί πλήρως. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην plug-in υβριδική έκδοση, οι παραπάνω τιμές είναι μειωμένες κατά 155 λίτρα εξαιτίας της τοποθέτησης της μπαταρίας ιόντων λιθίου κάτω από το χώρο φόρτωσης.
Η Mercedes δηλώνει ότι η νέα E-Class All-Terrain θα είναι διαθέσιμη με μια πλήρη γκάμα κινητήριων μονάδων με plug-in υβριδικά, βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα σύνολα – όλα σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων.
Η έκδοση 220 d 4Matic είναι 2λιτρη και 4κύλινδρη και αποδίδει 197 ίππους, με το mild hybrid σύστημα να αθροίζει επιπλέον 23 ίππους. Αμέσως μετά η παλέτα περιλαμβάνει την 6κύλινδρη έκδοση 450 4Matic 3λιτρο βενζινοκινητήρα με απόδοση 383 ίππων (+23 ίππους από το ήπια υβριδικό σύστημα), ενώ στην κορυφή συναντάμε την E 300 de, στην οποία ο 2λιτρος ντίζελ συνεπικουρείται από έναν ηλεκτροκινητήρα με ονομαστική απόδοση 129 ίππων.
Στην τελευταία αυτή έκδοση η μπαταρία έχει χωρητικότητα 25,4 kWh (ωφέλιμη: 19,5 kWh).