Αποκάλυψη για το Bizzarrini Giotto

Tον Φεβρουάριο η Bizzarrini έδωσε μια πρώτη γεύση από ένα νέο Hyper GT, το Giotto. Έξι μήνες αργότερα αποκαλύπτονται οι πρώτες πλήρεις εικόνες του, μαζί με τις πρώτες λεπτομέρειες για τον V12 της Cosworth που το κινεί.

Oι πρώτες παραδόσεις του Giotto σε πελάτες, έχουν προγραμματιστεί για τις αρχές του 2026. Tο Giotto, που πήρε το όνομά του από τον βιρτουόζο της μηχανολογίας και ιδρυτή της εταιρείας Giotto Bizzarrini, σχεδιάστηκε από τον Giorgetto Giugiaro μαζί με τον γιο του Fabrizio στο GFG Style στο Τορίνο της Ιταλίας. Αυτό αναζωπυρώνει μια συνεργασία με την εταιρεία που καθιερώθηκε για πρώτη φορά πριν από 60 χρόνια, όταν ο νεαρός Giorgetto που τότε εργαζόταν στο Studio Bertone, συνέβαλε στο σχεδιασμό του εμβληματικού Bizzarrini 5300 GT.

Bizzarrini Giotto

O Giorgetto και ο Fabrizio έχουν συλλάβει στοιχεία των πιο θρυλικών Bizzarrini και τα επανερμήνευσαν για τη σύγχρονη εποχή. Καθώς οι εξαιρετικά λεπτεπίλεπτοι προβολείς LED συγκλίνουν στο κέντρο του καπό, περιβάλλουν το εξέχον σήμα Bizzarrini που είναι τοποθετημένο στο κέντρο, όπως ακριβώς πλαισιώνεται στο 5300 GT. Στο προφίλ, το Giotto ξεχωρίζει από την επανασχεδίαση της τριγωνικής κολόνας Β του 5300 GT και από ένα πίσω παρμπρίζ που τυλίγεται τόσο κομψά που μοιάζει να πέφτει στους θόλους των τροχών. Mε τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, η επιθετική φυσιογνωμία του Giotto είναι μια οπτική αναπαράσταση της τεράστιας ισχύος που αποδίδεται από τους πίσω τροχούς του.

Bizzarrini Cosworth V12

Κάτω από τις καμπύλες γραμμές των πίσω παραθύρων βρίσκεται ο κινητήρας που παράγεται σε συνεργασία με την Cosworth. Ο νέος V12 με φυσική αναπνοή θα πληροί όλες τις νομοθεσίες και τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει απόλυτη οδηγική συμπεριφορά. Σε έναν ταιριαστό φόρο τιμής στον Giotto Bizzarrini, γνωστό για τη δουλειά του στον αρχικό V12 της Lamborghini, ο κινητήρας θα έχει χωρητικότητα 6.626 κυβικών εκατοστών (πρόκειται για την ημερομηνία γέννησής του, 6 Ιουνίου 1926).

Bizzarrini Giotto

Η ιδιοφυΐα του Giotto Bizzarrini παραμένει η έμπνευση για αυτό το νέο supercar, όχι μόνο στην επιλογή του συστήματος κίνησης, αλλά και στην επιδίωξη της αεροδυναμικής απόδοσης. Ακριβώς όπως ανέπτυξε τον πρωτοποριακό σχεδιασμό για το θρυλικό Bread Van με βάση τη Ferrari 250, οι τεχνικές και σχεδιαστικές ομάδες πίσω από το Giotto έχουν επικεντρωθεί στην απόδοση μέσω της καθαρότητας της μορφής. Το εμπρός splitter και ο πίσω διαχύτης που προέρχονται από τη Formula 1 συνδυάζονται με την κομψή ενσωματωμένη σταθερή πίσω πτέρυγα για να εξασφαλίσουν την κατάλληλη κάθετη δύναμη για όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Giotto Bizzarrini 

Ένα από τα πιο αναγνωρισμένα ταλέντα του Giotto Bizzarrini ήταν η ικανότητά του να διευρύνει τα όρια της σύγχρονης μηχανικής. Στην εποχή του ο Bizzarrini έκανε εκτεταμένη χρήση του ισχυρότερου διαθέσιμου ελαφρού υλικού. Ομοίως, η κατασκευή του Giotto χρησιμοποιεί τα ελαφρύτερα, ισχυρότερα και καταλληλότερα υλικά που είναι διαθέσιμα σήμερα. Εκτός από το κομψό κέλυφος από ανθρακονήματα, το Giotto βασίζεται σε μια δομή αμαξώματος από ανθρακονήματα, αντλώντας από τεχνολογίες και διαδικασίες κατασκευής που αναπτύχθηκαν στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο, το Giotto θα ξεκινήσει δοκιμές στο δρόμο στα τέλη του 2024.

Bizzarrini Giotto

Με τις παραδόσεις του 5300 GT Corsa Revival να βρίσκονται σε καλό δρόμο και το χρονοδιάγραμμα του Giotto να έχει καθοριστεί σαφώς, η Bizzarrini εισέρχεται σε μια νέα φάση. Για να επιβλέψει την παράδοση των μελλοντικών αυτοκινήτων και τη συνεχή επέκταση της μάρκας Bizzarrini, ο Julian Jenkins διορίζεται Διευθύνων Σύμβουλος με ισχύ από την 1η Νοεμβρίου 2023. Ο Ian Fenton, ο οποίος διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην ενορχήστρωση της αναγέννησης της μάρκας, θα αποχωρήσει από τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου, αλλά θα συνεχίσει να συμμετέχει ως σύμβουλος μαζί με τον Dr Ulrich Bez, ο οποίος στο παρελθόν ήταν Διευθύνων Σύμβουλος της Aston Martin και είχε αναλάβει ανώτερες θέσεις μηχανικού στις BMW και Porsche.