Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid: Η πιο ισχυρή όλων των εποχών
Η νέα Cayenne Turbo E-Hybrid με 739 ίππους είναι το πιο ισχυρό SUV στη γκάμα της Porsche
Η Porsche παρουσίασε την Cayenne Turbo E-Hybrid. Με απόδοση 739 ίππους (544 kW) είναι η το ισχυρότερο μοντέλα στη γκάμα των SUV της γερμανικής εταιρείας. Υιοθετεί στοιχεία από τη σχεδιαστική φιλοσοφία της ανανεωμένης εκδοχής του μοντέλου.
Κάτω από το καπό της νέα Porsche Cayenne φωλιάζει ένας V8 twin-turbo κινητήρας 4,0 λίτρων, που συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Η απόδοση του θερμικού κινητήρα ανέρχεται στους 599 ίππους (441 kW) και του ηλεκτρικού στα 130 kW (176 ίππους).
Συνδυαστικά η δύναμη του υβριδικού συστήματος φτάνει τους 739 ίππους (544 kW) και τα 950 Nm ροπής. Έτσι, όπως είναι αναμενόμενο, οι επιδόσεις βάζουν φωτιά στο δρόμο, με την υβριδική Cayenne να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα, με τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 295 χλμ./ώρα.
Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, η υβριδική Cayenne έχει μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία και μικρότερο χρόνο φόρτισης. Πιο συγκεκριμένα, η μπαταρία των 25,9 kWh προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 82 χιλιομέτρων. Ο φορτιστής 11 kW που συνοδεύει το αυτοκίνητο, επιτρέπει φόρτιση σε 2,5 ώρες.
Η νέα Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid πατάει σε αερανάρτηση από τη βασική της έκδοση. Το σύστημα λειτουργεί με δύο θαλάμους και δύο βαλβίδες, που επιτρέπει τη ρύθμιση συμπίεσης και την επαναφοράς και κάνει πιο χαρακτηριστικές τις διαφορές μεταξύ των προγραμμάτων Comfort και Sport Plus. Επίσης εξοπλίζεται στάνταρ με το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus με Porsche Dynamic Chassis Control, αλλά και σύστημα τετραδιεύθυνσης ως έξτρα.
Όσον αφορά την αισθητική της νέας Cayenne Turbo E-Hybrid, ξεχωρίζει για τις μεγάλες εισαγωγές αέρα στο εμπρός μέρος. Επίσης, οι θόλοι και τα κάτω τμήματα του αυτοκινήτου είναι βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος. Οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων και οι δυο διπλές εξατμίσεις συμπληρώνουν τις οπτικές αλλαγές της E-Hybrid. Στο βασικό εξοπλισμό της ανήκουν επίσης τα φώτα HD-Matrix Design LED.
Στο εσωτερικό του νέου SUV της Porsche, η εικόνα ακολουθεί τη γενικότερη σπορ φιλοσοφία της έκδοσης. Οι μεγάλες οθόνες που διατρέχουν όλο το ταμπλό κυριαρχούν. Αυτή του πίνακα οργάνων έχει διαγώνιο 12,6 ίντσες και 12,3 ίντσες για το σύστημα πολυμέσων. Το τιμόνι είναι σπορ GT, με τα καθίσματα να είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα με 18 μνήμες στη σπορ εκδοχή τους και 14 ρυθμίσεις στην Comfort.