Οδηγούμε το νέο Skoda Fabia
Σας μεταφέρουμε τις πρώτες δικές μας εντυπώσεις από τη νέα γενιά του σουπερμίνι της Skoda.
Το Skoda Fabia είναι το δεύτερο δημοφιλέστερο μοντέλο της εταιρείας μετά τo Octavia και ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα που αναμφισβήτητα έχουν αφήσει το δικό τους εμπορικό στίγμα στην κατηγορία των σουπερμίνι αυτοκινήτων.
Για πρώτη φορά το νέο Skoda Fabia βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα MQB-A0 του Volkswagen Group, η οποία κατέστησε δυνατή την αύξηση των διαστάσεων του εσωτερικού και την υιοθέτηση των πλέον σύγχρονων συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού.
H σχεδίαση του νέου Skoda Fabia
Σχεδιαστικά, το νέο μοντέλο της Skoda έχει αποκτήσει πιο δυναμικό χαρακτήρα και ορισμένα elegant στοιχεία, με τις επιμέρους λεπτομέρειες να παραπέμπουν περισσότερο στο Octavia, παρά στο Scala. Σύμφωνα με τη Skoda, το νέο Fabia έχει να επιδείξει ένα συντελεστή οπισθέλκουσας με τιμή 0,28, κάτι που αντιπροσωπεύει μια μεγάλη βελτίωση σε σχέση με το απελθόν μοντέλο.
Πέρα από την προσοχή που δόθηκε στη διαμόρφωση των επιφανειών και επιμέρους τμημάτων (όπως η αεροτομή της οροφής με τα πλευρικά σπόιλερ, τα air curtains στον εμπρός προφυλακτήρα και τα δώδεκα πάνελ που καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του κάτω τμήματος του δαπέδου), σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν οι ενεργά ρυθμιζόμενες περσίδες στο μπροστινό μέρος, που κλείνουν αυτόματα όταν υπάρχει μικρή ανάγκη για ψύξη, βελτιώνοντας την αεροδυναμική. Αυτό έχει με τη σειρά του ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση καυσίμου, έως 0,2 λίτρα ανά 100 χλμ., όταν το αυτοκίνητο ταξιδεύει με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα. Αξιοσημείωτο είναι ότι για κάθε χιλιόμετρο που κινείται με τις περσίδες κλειστές, το νέο Skoda Fabia εκπέμπει έως και 5 γραμμάρια λιγότερο CO2.
Το νέο Fabia θα διατίθεται με εννέα χρώματα αμαξώματος, όπου τα δύο μεταλλικού φινιρίσματος Phoenix Orange και Graphite Grey κάνουν το ντεμπούτο τους. Το μεταλλικό Graphite Grey και το περλέ Black Magic μπορούν επίσης να επιλεγούν ως αντίθεση χρωμάτων για την οροφή, τα καλύμματα των καθρεφτών και το περίβλημα το λογοτύπου – την ίδια ώρα, οι διαθέσιμες ζάντες είναι από ατσάλινες 14 ιντσών και ελαφρού κράματος με διάμετρο 15 έως 18 ιντσών.
Από πλευράς διαστάσεων, το νέο Skoda Fabia έχει μεγαλύτερο κατά 11 εκ. μήκος από τον προκάτοχό του, την ώρα που το μεταξόνιο έχει φτάσει στα 2.564 χλστ. (+94 χλστ.) και το πλάτος στα 1.780 χλστ. (+48 χλστ.). Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μια σημαντική βελτίωση των προσφερομένων χώρων για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Ο τελευταίος κέρδισε επιπλέον 50 λίτρα, φτάνοντας στα 380, ενώ με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων η χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.190 λίτρα. Προαιρετικά η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού μπορεί να έχει δυνατότητα αναδίπλωσης, κάτι που επιτρέπει τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου μήκους.
O simply clever χαρακτήρα του νέου Skoda Fabia
Φυσικά, παρούσες είναι πολλές από τις γνωστές Simply Clever λύσεις που έχουμε δει σε άλλα μοντέλα της Skoda – όπως μια θήκη αποθήκευσης πολλαπλών λειτουργιών που προσαρτάται κάτω από την εταζέρα και πλαισιώνεται από πρακτικές λεπτομέρειες, όπως γάντζοι, δίχτυα και μία εύκαμπτη θήκη συγκράτησης αντικειμένων, που βελτιστοποιούν τη λειτουργικότητα χώρου αποσκευών. Σε αυτά προσθέστε μερικές ακόμα λεπτομέρειες (υπάρχουν ούτε λίγο ούτε πολύ δεκαέξι επιλογές αποθήκευσης, με συνολική χωρητικότητα που φτάνει τα 108 λίτρα) στο εσωτερικό της καμπίνας που διευκολύνουν την καθημερινότητα, όπως τη θήκη για ομπρέλες στην πόρτα, πρακτικές τσέπες για το τηλέφωνο στις θήκες της πλάτης των καθισμάτων και μία αποσπώμενη κεντρική θήκη μικροαντικειμένων για τους πίσω επιβάτες.
Δεν είναι όμως μόνον οι χώροι το στοιχείο που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον όσων βρεθούν στο εσωτερικό της καμπίνας. Μία ριζική αναθεώρηση της σχεδίασης έχει αυτονομήσει την κεντρική οθόνη του συστήματος πολυμέσων από το υπόλοιπο ταμπλό, ενώ για πρώτη φορά σε Fabia τοποθετείται το ψηφιακό virtual cockpit των 10,25 ιντσών. Αυτό είναι πλήρως παραμετροποιήσιμο, με τον οδηγό να επιλέγει ανάμεσα σε πέντε διατάξεις, συμπεριλαμβανομένης της Sport, στην οποία το στροφόμετρο βρίσκεται στο κέντρο. Ως στάνταρντ, το νέο Skoda Fabia διαθέτει αναλογικό πίνακα οργάνων με κεντρική οθόνη πληροφοριών 3,5 ιντσών.
Εκτός από τις οθόνες, το μενού περιλαμβάνει αρκετές σχεδιαστικές παρεμβάσεις σε σημεία όπως: την έγχρωμη φάσα που διατρέχει όλο τα ταμπλό και συνεχίζεται ακόμα και μέσα στους στρογγυλούς αεραγωγούς, τη διαμόρφωση των χειρολαβών, αλλά και την αναγραφή του μοντέλου στην καλύπτρα του πίνακα οργάνων.
Η Skoda εξοπλίζει το νέο Fabia με συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που συνοδεύονται από οθόνες με διαγώνιο 6,5, 8, έως και 9,2 ιντσών (προαιρετικά). Πιο συγκεκριμένα, τα smartphone μπορούν να συνδεθούν στο αυτοκίνητο μέσω ασύρματου συνδέσμου SmartLink (χωρίς την ανάγκη καλωδίου στο Bolero) και να φορτίζονται επαγωγικά με την αρωγή μιας ειδικής βάσης.
Η πλούσια έκδοση Style διατίθεται με σύστημα κλιματισμού Climatronic δύο ζωνών, που συνοδεύεται από αεραγωγούς στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας για τους πίσω επιβάτες. Παρ’ ότι το διζωνικό αυτό σύστημα ελέγχεται από ένα ξεχωριστό πάνελ χειρισμού, ορισμένες λειτουργίες είναι προσβάσιμες μόνο μέσω της κεντρικής οθόνης.
Στον τομέα της ασφάλειας, το νέο Skoda Fabia μπορεί να εξοπλιστεί με έως και εννέα αερόσακους (προαιρετικοί οι πίσω πλευρικοί και ο αερόσακος για τα γόνατα). Από εκεί και πέρα, συστήματα όπως το Travel Assist και το Park Assist κάνουν το ντεμπούτο τους στο νέο Fabia, με τα Lane Assist και Front Assist να είναι στάνταρντ.
Η γκάμα κινητήρων αποτελείται ουσιαστικά από δύο επιλογές βενζίνης της οικογένειας των 3κύλινδρων TSI EVO χωρητικότητας 1,0 λίτρου. Στη βάση βρίσκεται η ατμοσφαιρική έκδοση με 80 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ ακολουθεί η υπερτροφοδοτούμενη παραλλαγή των 110 ίππων, που συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG τέταρτης γενιάς, με 7 σχέσεις. Διαθέσιμη είναι επίσης η έκδοση Monte Carlo των 1.5 λίτρων και 150 ίππων.
Στον δρόμο με το νέο Skoda Fabia
Πρόσφατα πήραμε μία μικρή γεύση από τη χειροκίνητη έκδοση των 110 ίππων και είναι προφανές ότι πρόκειται για μία κινητήρια μονάδα που δίνει προτεραιότητα στη χαμηλή κατανάλωση παρά στην εκρηκτικότητα και στις επιδόσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η ελαστικότητα και τα 200 Nm της ροπής δε θα καλύψουν και με το παραπάνω τις απαιτήσεις των περισσοτέρων οδηγών. Αντίστοιχα, η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη για να παρέχει μια ωραία ποιότητα κύλισης.
Skoda Fabia 1.0 TSI 110ps MT6
ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 999 κ.εκ.
ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 110 ίπποι/5.500 σ.α.λ.
ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 200 Nm/2.000-3.000 σ.α.λ.
ΚΙΒΩΤΙΟ: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Γόνατα ΜακΦέρσον
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Ημιάκαμπτος άξονας
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: 4.108x1.780x1.459 χλστ.
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.564 χλστ.
ΒΑΡΟΣ: 1.165 κιλά
ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ: 380-1.190 λτ.
0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 9,7 δλ.
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 205 χλμ./ώρα
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 5,1 λτ./100 χλμ.
ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 113 γρ./χλμ.
TIMH: Από 17.200 ευρώ
ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ SKODA FABIA ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
FABIA 1.0L MPI 6-speed 80 PS €16.900 (Ambition)
FABIA 1.0L TSI 6-speed 110 PS €17.200 (Ambition)
FABIA 1.0L TSI 7-speed DSG 110 PS €18.200 (Ambition) €20.200 (Style)
FABIA 1.5L TSI 7-speed DSG 150 PS €23.700 (Monte Carlo)
H νέα γενιά του σουπερμίνι της Skoda λανσαρίστηκε επιτέλους στη χώρα μας, και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις.
Με περισσότερες από 4,5 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως εδώ και 23 χρόνια, το Skoda Fabia είναι το δεύτερο δημοφιλέστερο μοντέλο της εταιρείας μετά τo Octavia και ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα που αναμφισβήτητα έχουν αφήσει το δικό τους εμπορικό στίγμα στην κατηγορία των σουπερμίνι αυτοκινήτων, τόσο εκτός όσο και εντός έδρας.
Για πρώτη φορά το νέο Skoda Fabia βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα MQB-A0 του Volkswagen Group, η οποία κατέστησε δυνατή την αύξηση των διαστάσεων του εσωτερικού και την υιοθέτηση των πλέον σύγχρονων συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού.
H σχεδίαση του νέου Skoda Fabia
Σχεδιαστικά, το νέο μοντέλο της Skoda έχει αποκτήσει πιο δυναμικό χαρακτήρα και ορισμένα elegant στοιχεία, με τις επιμέρους λεπτομέρειες να παραπέμπουν περισσότερο στο Octavia, παρά στο Scala. Σύμφωνα με τη Skoda, το νέο Fabia έχει να επιδείξει ένα συντελεστή οπισθέλκουσας με τιμή 0,28, κάτι που αντιπροσωπεύει μια μεγάλη βελτίωση σε σχέση με το απελθόν μοντέλο.
Πέρα από την προσοχή που δόθηκε στη διαμόρφωση των επιφανειών και επιμέρους τμημάτων (όπως η αεροτομή της οροφής με τα πλευρικά σπόιλερ, τα air curtains στον εμπρός προφυλακτήρα και τα δώδεκα πάνελ που καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του κάτω τμήματος του δαπέδου), σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν οι ενεργά ρυθμιζόμενες περσίδες στο μπροστινό μέρος, που κλείνουν αυτόματα όταν υπάρχει μικρή ανάγκη για ψύξη, βελτιώνοντας την αεροδυναμική. Αυτό έχει με τη σειρά του ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση καυσίμου, έως 0,2 λίτρα ανά 100 χλμ., όταν το αυτοκίνητο ταξιδεύει με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα. Αξιοσημείωτο είναι ότι για κάθε χιλιόμετρο που κινείται με τις περσίδες κλειστές, το νέο Skoda Fabia εκπέμπει έως και 5 γραμμάρια λιγότερο CO2.
Το νέο Fabia θα διατίθεται με εννέα χρώματα αμαξώματος, όπου τα δύο μεταλλικού φινιρίσματος Phoenix Orange και Graphite Grey κάνουν το ντεμπούτο τους. Το μεταλλικό Graphite Grey και το περλέ Black Magic μπορούν επίσης να επιλεγούν ως αντίθεση χρωμάτων για την οροφή, τα καλύμματα των καθρεφτών και το περίβλημα το λογοτύπου – την ίδια ώρα, οι διαθέσιμες ζάντες είναι από ατσάλινες 14 ιντσών και ελαφρού κράματος με διάμετρο 15 έως 18 ιντσών.
Από πλευράς διαστάσεων, το νέο Skoda Fabia έχει μεγαλύτερο κατά 11 εκ. μήκος από τον προκάτοχό του, την ώρα που το μεταξόνιο έχει φτάσει στα 2.564 χλστ. (+94 χλστ.) και το πλάτος στα 1.780 χλστ. (+48 χλστ.). Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μια σημαντική βελτίωση των προσφερομένων χώρων για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Ο τελευταίος κέρδισε επιπλέον 50 λίτρα, φτάνοντας στα 380, ενώ με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων η χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.190 λίτρα. Προαιρετικά η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού μπορεί να έχει δυνατότητα αναδίπλωσης, κάτι που επιτρέπει τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου μήκους.
O simply clever χαρακτήρα του νέου Skoda Fabia
Φυσικά, παρούσες είναι πολλές από τις γνωστές Simply Clever λύσεις που έχουμε δει σε άλλα μοντέλα της Skoda – όπως μια θήκη αποθήκευσης πολλαπλών λειτουργιών που προσαρτάται κάτω από την εταζέρα και πλαισιώνεται από πρακτικές λεπτομέρειες, όπως γάντζοι, δίχτυα και μία εύκαμπτη θήκη συγκράτησης αντικειμένων, που βελτιστοποιούν τη λειτουργικότητα χώρου αποσκευών. Σε αυτά προσθέστε μερικές ακόμα λεπτομέρειες (υπάρχουν ούτε λίγο ούτε πολύ δεκαέξι επιλογές αποθήκευσης, με συνολική χωρητικότητα που φτάνει τα 108 λίτρα) στο εσωτερικό της καμπίνας που διευκολύνουν την καθημερινότητα, όπως τη θήκη για ομπρέλες στην πόρτα, πρακτικές τσέπες για το τηλέφωνο στις θήκες της πλάτης των καθισμάτων και μία αποσπώμενη κεντρική θήκη μικροαντικειμένων για τους πίσω επιβάτες.
Δεν είναι όμως μόνον οι χώροι το στοιχείο που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον όσων βρεθούν στο εσωτερικό της καμπίνας. Μία ριζική αναθεώρηση της σχεδίασης έχει αυτονομήσει την κεντρική οθόνη του συστήματος πολυμέσων από το υπόλοιπο ταμπλό, ενώ για πρώτη φορά σε Fabia τοποθετείται το ψηφιακό virtual cockpit των 10,25 ιντσών (στάνταρντ στην έκδοση Style). Αυτό είναι πλήρως παραμετροποιήσιμο, με τον οδηγό να επιλέγει ανάμεσα σε πέντε διατάξεις, συμπεριλαμβανομένης της Sport, στην οποία το στροφόμετρο βρίσκεται στο κέντρο. Ως στάνταρντ, το νέο Skoda Fabia διαθέτει αναλογικό πίνακα οργάνων με κεντρική οθόνη πληροφοριών 3,5 ιντσών, στις εκδόσεις Active και Ambition.
Εκτός από τις οθόνες, το μενού περιλαμβάνει αρκετές σχεδιαστικές παρεμβάσεις σε σημεία όπως: την έγχρωμη φάσα που διατρέχει όλο τα ταμπλό και συνεχίζεται ακόμα και μέσα στους στρογγυλούς αεραγωγούς, τη διαμόρφωση των χειρολαβών, αλλά και την αναγραφή του μοντέλου στην καλύπτρα του πίνακα οργάνων.
Η Skoda εξοπλίζει το νέο Fabia με συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που συνοδεύονται από οθόνες με διαγώνιο 6,5 (με το σύστημα Swing στις εκδόσεις Active και Ambition), 8 ιντσών (με το σύστημα Bolero στην πλούσια έκδοση Style), έως και 9,2 ιντσών (προαιρετικά με το σύστημα Amudsen, με αναγνώριση χειρονομιών και μέσω του ψηφιακού φωνητικού βοηθού Laura). Πιο συγκεκριμένα, τα smartphone μπορούν να συνδεθούν στο αυτοκίνητο μέσω ασύρματου συνδέσμου SmartLink (χωρίς την ανάγκη καλωδίου στο Bolero) και να φορτίζονται επαγωγικά με την αρωγή μιας ειδικής βάσης.
Η πλούσια έκδοση Style διατίθεται με σύστημα κλιματισμού Climatronic δύο ζωνών, που συνοδεύεται από αεραγωγούς στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας για τους πίσω επιβάτες. Παρ’ ότι το διζωνικό αυτό σύστημα ελέγχεται από ένα ξεχωριστό πάνελ χειρισμού, ορισμένες λειτουργίες είναι προσβάσιμες μόνο μέσω της κεντρικής οθόνης.
Στον τομέα της ασφάλειας, το νέο Skoda Fabia μπορεί να εξοπλιστεί με έως και εννέα αερόσακους (προαιρετικοί οι πίσω πλευρικοί και ο αερόσακος για τα γόνατα). Από εκεί και πέρα, συστήματα όπως το Travel Assist και το Park Assist κάνουν το ντεμπούτο τους στο νέο Fabia, με τα Lane Assist και Front Assist να είναι στάνταρντ.
Η γκάμα κινητήρων των ελληνικών εκδόσεων αποτελείται ουσιαστικά από δύο επιλογές βενζίνης της οικογένειας των 3κύλινδρων TSI EVO χωρητικότητας 1,0 λίτρου. Στη βάση βρίσκεται η ατμοσφαιρική έκδοση με 80 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ ακολουθεί η υπερτροφοδοτούμενη παραλλαγή των 110 ίππων, που συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG τέταρτης γενιάς, με 7 σχέσεις. Η πολύ μικρή διαφορά στην τιμή (900 ευρώ στις εκδόσεις Ambition) δεν αφήνει κάποιο ουσιαστικό περιθώριο για την έκδοση των 95 ίππων, ενώ αργότερα οι ιθύνοντες της ελληνικής αντιπροσωπείας δεν απέκλεισαν την πιθανότητα εισαγωγής της έκδοσης 1.5 των 150 ίππων. Δυστυχώς, πάντως, δεν πρόκειται να δούμε το νέο Fabia σε έκδοση φυσικού αερίου.
Στον δρόμο με το νέο Skoda Fabia
Tο νέο Skoda Fabia το οδηγήσαμε για πρώτη φορά στην Πολωνία τον Αύγουστο, ενώ σε αυτή την πρώτη επαφή με το νέο Fabia στους ελληνικούς δρόμους, πήραμε μία μικρή γεύση από τη χειροκίνητη έκδοση των 110 ίππων. Είναι προφανές ότι πρόκειται για μία κινητήρια μονάδα που δίνει προτεραιότητα στη χαμηλή κατανάλωση (στην ήρεμη βόλτα μέχρι το Σούνιο η μέση τιμή πλησίασε προς τα 6 λτ./100 χλμ.), παρά στην εκρηκτικότητα και στις επιδόσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η ελαστικότητα και τα 200 Nm της ροπής δε θα καλύψουν και με το παραπάνω τις απαιτήσεις των περισσοτέρων οδηγών. Αντίστοιχα, η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη για να παρέχει μια ωραία ποιότητα κύλισης, μιας και για το κάτι παραπάνω θα πρέπει να περιμένουμε τη σπορτίφ έκδοση Monte Carlo.
Αν τώρα σε αυτό προσθέσουμε την ιδιαίτερα ελκυστική τιμή των 17.500 ευρώ αυτής της έκδοσης των 110 ίππων (το μοντέλο των 80 ίππων ξεκινάει από τα 14.9900 ευρώ) στο επίπεδο εξοπλισμού Ambition (πάντα τηρουμένων των σημερινών αναλογιών, και όχι σε σχέση με τα χαμηλότερα επίπεδα προηγουμένων εποχών), τότε έχουμε να κάνουμε με μια ολοκληρωμένη και ελκυστική πρόταση. Δείτε εδώ αναλυτικότερες πληροφορίες για τις τιμές όλων των διαθέσιμων εκδόσεων του νέου Skoda Fabia, ενώ περισσότερες εντυπώσεις για το νέο Skoda Fabia θα βρείτε στο τεύχος του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ που θα κυκλοφορήσει με την «Καθημερινή» το Σάββατο στις 30 Απριλίου._ 4Τ
Skoda Fabia 1.0 TSI 110ps MT6
ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 999 κ.εκ.
ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 110 ίπποι/5.500 σ.α.λ.
ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 200 Nm/2.000-3.000 σ.α.λ.
ΚΙΒΩΤΙΟ: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Γόνατα ΜακΦέρσον
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Ημιάκαμπτος άξονας
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: 4.108x1.780x1.459 χλστ.
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.564 χλστ.
ΒΑΡΟΣ: 1.165 κιλά
ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ: 380-1.190 λτ.
0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 9,7 δλ.
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 205 χλμ./ώρα
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 5,1 λτ./100 χλμ.
ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 113 γρ./χλμ.
TIMH: Από 17.500 ευρώ