WRC-Ράλλυ Φινλανδίας: Μείνε ψύχραιμος…
Ο Σ.Χ. σε σκέψεις…
Eau Rouge: βύθιση «αεροσκάφους» ανάμεσα σε τοίχους! | Speedzone Podcast EP37
Όλα έχουν αλλάξει. Ο Latvala, team manager της κορυφαίας ομάδας του θεσμού που στοχεύει στο νταμπλ, θυμήθηκε τα νιάτα του και πήρε πηδάλιο. Σε ομάδα που ιστορικά και λόγω καταγωγής, φημίζεται για τη σοβαρότητα της.
Ο Neuville, ο χαμένος του τριήμερου, όντας ξανά δεύτερος, πανηγυρίζει. Προφανώς επειδή έχασε από τον Evans. Άβυσσος η ψυχή των νεότερων της διεκδίκησης του Πρωταθλήματος. Βλάπτει η αναμονή και η ψυχοσύνθεση που προκύπτει δεν γιατρεύεται περιαυτολογώντας στα social media.
Εποχή, που το «πίτσι», ο Pajari -αύριο οδηγός της Toyota- κάθεται στους βαθμούς, δηλώνει νικητής και «φωτογραφίζεται» με τα κύπελλα, παραλείποντας ότι στα ίσια είναι μισό λεπτό πίσω από τον Solberg Jr με ίδια αυτοκίνητα. Ο Oliver, από Νορβηγό πατέρα Παγκόσμιο Πρωταθλητή, φέτος Σουηδικής καταγωγής.
Στη Ford
Η ιστορία επαναλαμβάνεται, οπότε διαχρονικά από το 1973, πριν 50 χρόνια, όταν χάνουν κάποιος άλλος φταίει. Αναρωτιέμαι, αν προκύπτει report, τι τους γράφει ο Wilson; Σίγουρα ο Malcolm του τζίρου μέσω των Fiesta WRC3 κ.α., με χορηγίες και από οδηγούς, έχει το δικό του αφήγημα και αναρωτιέμαι αν έχει δει την ταινία Ford vs Ferrari. Ο Carol Shelby δεν υφίσταται, αλλά ο Mat Damon είχε μπει περίφημα στο πετσί του ρόλου και θα μπορούσε να του εξηγήσει το μεγαλείο της Ford όταν μάχεται.
Το πιθανότερο, ότι στη Ford των Mustang, Raptor και Puma που λάμπουν, δεν ασχολούνται, όταν η Red Bull ενδιαφέρεται να προβάλει περισσότερο τη συμμετοχή, παρά τα αποτελέσματα. Χαμένος εδώ ο Tanak που πληρώνει τις επιλογές του με ένα κακό σερί σε αποτελέσματα και σε εμπειρία…
Ott Tanak
Μακάρι να κερδίσει ο Eσθονός το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ο αγώνας με τα δέκα στα χαρτιά WRC1. Στο WRC γίνονται θαύματα όταν οι επιδόσεις ανθρώπων και μηχανών τους είναι κοντά, οπότε απαιτείται και τύχη.
Τύχη, υπομονή και η διαφορά από την εκ γενετής αξιοπιστία των Toyota και Hyundai με DNA βάλσαμο από τις εκδόσεις παραγωγής. Η Toyota στην Ελλάδα, λοιπόν, με ατού το χέρι και το καθαρό μυαλό του Sebastien Ogier. Το φαβορί!
Υπό μετακόμιση ο Γάλλος;
Μακάρι να πάει στους Κορεάτες γιατί έτσι, σε συνδυασμό με τον Xavie Demaison σημαίνει ότι η Hyundai δεν πάει πουθενά. Εδώ, στο WRC θα μείνει, διαψεύδοντας και τα αρνητικά ρεπορτάζ που τη θέλουν σε θεσμούς με στοχευμένη τηλεοπτική κάλυψη. Άλλωστε, το αντίο του Κορεάτη που έχει κτίσει την εικόνα του στην αξιοπιστία του, θα ήταν το τέλος του WRC, θεσμός που έχει χάσει το βηματισμό του. Θεσμός καθρέπτης της ανεπάρκειας του Sulayem και των συνεργατών του. Στο παρελθόν θα αρκούσε ένα sms του Jean Todt στον φίλο του Carlos Tavares για την εμπλοκή τους στο WRC.
Πλέον απαιτείται πολύς χρόνος και τρελά χρήματα για τον ερχομό νέου κατασκευαστή, όπως π.χ. από τη μεριά της Stellantis, με το γερμανικό γκρουπ να παρακολουθεί έξυπνα και με υπομονή, μέσω της Skoda. Το υπάρχον τεχνικό πακέτο απαγορεύει τη συμμετοχή άλλου άμεσα και μακάρι στη Ford να αναθεωρήσουν την άναρχη πολιτική τους βάζοντας και φρένο στον κατήφορο-δυσφήμιση.