Έρχεται συλλεκτική νέα έκδοση της Alfa Romeo 4C
Η ιταλική εταιρεία γιορτάζει την επέτειο των 10 ετών της Alfa Romeo 4C ανακοινώνοντας την επικείμενη παρουσίαση μιας συλλεκτικής και άκρως εξατομικευμένης παραλλαγής του θρυλικού κουπέ που πήρε την άγουσα για τα αποδυτήρια το 2020.
Η έκδοση παραγωγής της Alfa Romeo 4C παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2013, δύο χρόνια μετά την πρεμιέρα της πρωτότυπης εκδοχής της.
Το σπορ κουπέ μοντέλο με τον κεντρικά εγκατεστημένο κινητήρα σταμάτησε να παράγεται το 2020. Σήμερα ωστόσο, με αφορμή την επέτειο των 10 ετών του μοντέλου, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ένα μοναδικό project που ονομάζεται 4C Designer’s Cut, από το οποίο θα «προκύψει» μια 4C η οποία θα διανθιστεί σχεδιαστικά και θα διατεθεί προς πώληση ως «συλλεκτικό αντικείμενο».
Οι τρεις παραλλαγές της Alfa Romeo 4C
Η ανακοίνωση έγινε μέσω του προγράμματος «Reloaded by Creators» του τμήματος Heritage του Stellantis, με τον σχεδιαστή του Alfa Romeo Centro Stile, Alessandro Maccolini, να αναλαμβάνει επικεφαλής του εγχειρήματος 4C Designer’s Cut, μέσω του οποίου παρουσιάστηκαν χθες τρεις στο σύνολο εκδοχές του επικείμενου συλλεκτικού μοντέλου που φέρουν τις ονομασίες 4C Tributo, 4C Corsa και 4C Leggenda.
Η 4C Tributo είναι βαμμένη σε κόκκινο χρώμα και αντλεί έμπνευση από την εμβληματική 33 Stradale, με την παραλλαγή 4C Corsa να κοσμείται εξωτερικά από μια γκρι ματ απόχρωση που «ενισχύει το μυώδες σχήμα του αυτοκινήτου». Αυτή η έκδοση συμπληρώνεται από γυαλιστερές μαύρες ζάντες αλουμινίου και κόκκινες δαγκάνες φρένων. Τέλος, η έκδοση 4C Leggenda αποπνέει μια πιο vintage αύρα, χάρη στο γαλάζιο εξωτερικό χρωματισμό και τις ζάντες αλουμινίου σε λευκό χρώμα.
Όπως ανακοινώθηκε, η Alfa Romeo θα κοινοποιήσει τις τρεις αυτές προτάσεις στους θαυμαστές της μάρκας μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης του τμήματος Heritage, δίνοντας στο κοινό τη δυνατότητα να παραθέσει τα δικά του σχόλια και απόψεις. Η διαδικασία επιλογής αλλά και οι τελικές προδιαγραφές του μοντέλου θα ανακοινωθούν σε μεταγενέστερη ημερομηνία.
Προς το παρόν πάντως η ιταλική εταιρεία δεν ανακοινώνει στοιχεία αναφορικά με τις τεχνικές περγαμηνές της συλλεκτικής έκδοσης της 4C που θα παρουσιαστεί σε άγνωστο χρονικό διάστημα από σήμερα.
Θυμίζουμε ότι η 4C ήταν δομημένη πάνω σε ένα carbon πλαίσιο παίρνοντας κίνηση από έναν 1.800άρη βενζινοκινητήρα ο οποίος ήταν εγκατεστημένος στο κέντρο του αμαξώματος αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 240 ίππων. Φυσικά, η κίνηση «περνούσε» στους πίσω τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.