Αυτό είναι το εσωτερικό του νέου ΜΙΝΙ
Η ΜΙΝΙ αποκαλύπτει το μινιμαλιστικό εσωτερικό του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της.
Παρακολουθήστε πιο κάτω το 35o επεισόδιο του SpeedZone podcast
Μπορεί να μην έχει ακόμα παρουσιαστεί επίσημα, ωστόσο η ΜΙΝΙ μας αποκαλύπτει σήμερα το εσωτερικό του νέου αμιγώς ηλεκτρικού της hatchback που αντλεί έμπνευση από το αρχέτυπο μοντέλο που σχεδίασε ο Sir Alec Issigonis.
Βασικός πόλος έλξης στην καμπίνα είναι η στρογγυλή οθόνη στο μέσον του ταμπλό που μοιάζει να αιωρείται αλλά και συνολικά η μίνιμαλ σχεδίαση.
Χαρακτηριστική επίσης είναι η απουσία οθόνης εμπρός από τον οδηγό, η οποία έχει αντικατασταθεί από ένα κομψό head-up display που θα προβάλει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις.
Ακόμα πιο… σημαδιακή είναι η απουσία του παραδοσιακού επιλογέα ταχυτήτων ανάμεσα στα καθίσματα, το οποίο έχει αντικατασταθεί από ένα μοχλοδιακόπτη πίσω από το τιμόνι, με τι τελευταίο να διαθέτει δύο «μπράτσα» αλλά και αρκετούς φυσικούς διακόπτες – όπως συμβαίνει και κάτω την στρογγυλή οθόνη.
Το ίδιο το ταμπλό του ηλεκτρικού MINI είναι επενδεδυμένο με οικολογικό ύφασμα φιλοξενώντας ταυτόχρονα κρυφό φωτισμό ο οποίος μπορεί να εξατομικευτεί ανάλογα με τις προτιμήσεις και διαθέσεις των επιβατών.
Το soundtrack του νέου MINI
Σύμφωνα με την MINI, η ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου θα διαθέτει τέσσερα Experience Modes όσον αφορά τους ήχους που θα διανθίζουν την ηχητική εμπειρία, τους Core, Go-Kart, Timeless και Balance.
Ο ήχος Core (default επιλογή) θα γίνεται αντιληπτός τόσο από τους επιβάτες στο εσωτερικό όσο και έξω από το αυτοκίνητο προειδοποιώντας τους πεζούς για τη διέλευση του βρετανικού «χάτς».
Ο ήχος Go-Kart θα προσθέτει την απαραίτητη σπορτίφ ηχητική χροιά, με τον Timeless να συνδυάζει ένα ηχόχρωμα που θα θυμίζει εκείνο των θερμικών προτάσεων του Βρετανού κατασκευαστή. Τέλος, το Balance θα προσομοιώνει ήχους που θα παραπέμπουν σε εκείνους που μπορεί να ακούσει κανείς όλες τις ώρες της ημέρας στη… φύση.
ΜΙΝΙ Electric: Τεχνικά και άλλα
Δομικά και σε αντίθεση με το μοντέλο της πρώτης γενιάς, το νέο MINI Cooper Electric «πατά» σε μια νέα πλατφόρμα η οποία έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την κοινοπραξία Spotlight Automotive στην οποία μετέχουν η βρετανική εταιρεία και η κινεζική Great Wall.
To ηλεκτρικό MINI Cooper θα είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, στις Cooper E και Cooper SΕ. Η πρώτη θα τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που θα αποδίδει 135 kW, δηλαδή 184 ίππους, με την ισχυρότερη Cooper SE να παίρνει κίνηση επίσης από μια μονάδα που κινεί τους εμπρός τροχούς παράγοντας 160 kW, ήτοι 218 ίππους.
Η μπαταρία υψηλής τάσης ιόντων λιθίου είναι εγκατεστημένη στο πάτωμα του MINI Cooper Electric για βέλτιστη κατανομή του βάρους, ενώ αυξάνει επίσης τη σταθερότητα και την ευελιξία του οχήματος. Στην πιο αδύναμη συγκριτικά έκδοση η χωρητικότητά της ανέρχεται στις 40,7 kWh ενώ στην Cooper SE στις 54,2 kWh. Σύμφωνα με τα προκαταρτικά στοιχεία των Βρετανών, οι εν λόγω συσσωρευτές αναμένεται να εξασφαλίζουν αυτονομία που θα κυμαίνεται από 300 έως 400 χλμ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο MINI Cooper Electric αναμένεται να αποτελέσει την αιχμή του δόρατος στην ηλεκτρική επέλαση της βρετανικής εταιρείας που θα έχει σε πρώτη φάση, εκτός από την έκδοση Hatchback, βασικούς αρωγούς το επίσης ηλεκτρικό νέο MINI Countryman και από το 2024 και μετά το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό MINI Paceman.