H Alfa Romeo λέει «όχι» στις μεγάλες οθόνες στο εσωτερικό των αυτοκινήτων της
Ο Jean-Philippe Imparato, CEO της Alfa Romeo, δήλωσε ότι το εσωτερικό των μελλοντικών μοντέλων της ιταλικής εταιρείας θα παραμείνει εστιασμένο στον οδηγό με τις ευμεγέθεις οθόνες να λάμπουν δια της απουσίας τους.
Μιλώντας στην ηλεκτρονική έκδοση του βρετανικού Autocar, ο Jean-Philippe Imparato, CEO της Alfa Romeo έριξε νερό στο μύλο των συζητήσεων αναφορικά με τη μορφή που θα έχει το εσωτερικό των μελλοντικών αυτοκινήτων της ιταλικής εταιρείας. Και ιδιαίτερα, όσον αφορά εκείνο της νέας Alfa Romeo Guilia που θα δούμε σε ηλεκτρική μορφή κάποια στιγμή μέσα στο 2025.
Ο επικεφαλής της Alfa Romeo ξεκαθάρισε ότι το «σαλόνι» των αυτοκινήτων που θα δούμε από το στρατόπεδο της ιταλικής εταιρείας θα παραμείνει εστιασμένο στον οδηγό και τις ανάγκες του, χωρίς μεγάλες οθόνες και «περιττά» βοηθήματα.
«Σέβομαι αυτό που κάνει η Mercedes με την ψηφιακή τεχνολογία της, δεν τίθεται θέμα, αλλά οι πελάτες μας δεν αναζητούν οθόνες ψυχαγωγίας με πλάτος 1 μέτρου στα αυτοκίνητά τους, ούτε 200 συστήματα υποβοήθησης τα οποία θα ενεργοποιούν και θα απενεργοποιούν», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Jean-Philippe Imparato.
Σύμφωνα με έρευνες που πραγματοποίησε η Alfa Romeo, οι πελάτες της δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στην υφιστάμενη διάταξη εσωτερικού στον οποίο πρωτοστατεί ο χαρακτηριστικός πίνακας οργάνων «cannocchiale» που έχει ως σημείο αναφοράς το διπλό άνω κάλυμμα και ένα σύστημα ψυχαγωγίας που τους παρέχει συγκεκριμένες πληροφορίες για την κατάσταση του αυτοκινήτου, χωρίς περιττές πληροφορίες.
«Θα έχουμε το cannocchiale, αυτό είναι σίγουρο. Και θα έχουμε μια μεγαλύτερη κεντρική οθόνη από αυτήν που έχουμε τώρα, ανάλογα με το μοντέλο. Μου αρέσει επίσης η ιδέα ενός μεγαλύτερου head-up display που θα προβάλει ένα αυτοκίνητο-φάντασμα που θα βοηθά τον οδηγό να τοποθετήσει το αυτοκίνητο κατά την οδήγηση», είπε ο Jean-Philippe Imparato. Και προσέθεσε:
«Αυτό είναι κάτι που πρέπει να κάνει μια Alfa Romeo. Να σε βοηθά να οδηγείς το αυτοκίνητο και να σε κρατά αφοσιωμένο σε αυτή τη διαδικασία. Αυτό που δεν χρειάζεται να γνωρίζεις είναι τι καιρό θα κάνε σε τρεις εβδομάδες. Ο οδηγός είναι εδώ για να οδηγήσει».
Αναφερόμενος στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού των μελλοντικών Alfa Romeo αλλά και στις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης, ο Jean-Philippe Imparato, είπε:
«Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ποια συστήματα θα προσθέσουν αξία και ποια θα πρέπει να αποκλείσουμε. Η δουλειά μας δεν είναι να προσφέρουμε κάθε σύστημα διατήρησης λωρίδας, ευκολίας και αποφυγής σύγκρουσης που μπορούμε, μόνο και μόνο επειδή τα έχουν οι ανταγωνιστές μας. Πρέπει να είμαστε επιλεκτικοί».