Mercedes-AMG GLC 43 και GLC 63 S E Performance με έως και 680 ίππους
Πρεμιέρα έκαναν οι άγριες εκδόσεις Mercedes-AMG GLC 43 και GLC 63 S E Performance με υβριδική δύναμη που φτάνει έως και τους 680 ίππους.
Παρακολουθήστε πιο κάτω το 35o επεισόδιο του SpeedZone podcast
Τις ισχυρές και σπορ εκδόσεις της GLC και GLC Coupe παρουσίασε η Mercedes-AMG. Πρόκειται για τις GLC 43 και GLC 63 S E Performance, με 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο κινητήρα με απόδοση 421 ίππους και υποστήριξη ήπια υβριδικού συστήματος 10 kW (14 ίππων) στις χαμηλότερες ταχύτητες και 680 ίππους αντίστοιχα για τη μεγάλη έκδοση που συνδυάζεται με ένα υβριδικό σύστημα.
Για τη μετάδοση της ήπια υβριδικής έκδοσης που έχει ροπή 500 Nm, φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων, που στέλνει τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς, μέσω το συστήματος 4MATIC της Mercedes. To νέο κιβώτιο Speedshift MCT (Multi-Clutch Transmission) με υγρό συμπλέκτη, που αντικαθιστά αυτό με τον μετατροπέα ροπής, που παρέχει πιο ομαλές, αλλά παράλληλα και πιο γρήγορες αλλαγές σχέσεων, με καλύτερη απόκριση στο γκάζι.
Η Mercedes-AMG GLC 43 διαθέτει επίσης τετραδιεύθυνση και αερανάρτηση με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ, ως μέρος του πακέτου AMG Ride Control. Στην κορυφαία πλέον έκδοση GLC 63 S E Performance (δεν υπάρχει πλέον GLC 53), δεν υπάρχει ο V8 κινητήρας, όπως στο παρελθόν, αλλά ο υπερτροφοδοτούμενος 2λιτρος 4κύλινδρος βενζίνης, που συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο είναι τοποθετημένο πίσω και αποδίδουν συνδυαστικά 680 ίππους και 1.020 Nm ροπής.
Η απόδοση του θερμικού κινητήρα στην GLC 63 S E Performance είναι 476 ίπποι στις 6.725 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 545 Nm στις 5.250 – 5.500 σ.α.λ. Ο ηλεκτρικός κινητήρας που είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα αποδίδει 150 kW (204 ίππους), με τη συνδυαστική απόδοση να είναι όπως προαναφέραμε 680 ίπποι και 1.020 Nm.
Η GLC 63 S E Performance έχει εκρηκτικές επιδόσεις, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 275 χλμ./ώρα. Ανάλογα, η έκδοση GLC 43 4MATIC απαιτεί 4,8 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα έχοντας μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα, η οποία είναι επίσης ηλεκτρονικά περιορισμένη. Το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+ της GLC 63 κατανέμει τη ροπή ανάλογα με τις ανάγκες και έχει τη δυνατότητα να στείλει μέχρι και 100% της δύναμης στους πίσω τροχούς.
Όσον αφορά τις αισθητικές αλλαγές, η Mercedes-AMG GLC διακρίνεται για τις κάθετες γρίλιες στο εμπρός μέρος, τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και τα φιλέτα χρωμίου. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν οι διπλές εξατμίσεις, που στην έκδοση GLC 63 έχουν τραπεζοειδές σχήμα. Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περισσότερες,, με νέες επενδύσεις και λογότυπα AMG σε διάφορα σημεία τοποθετημένα. Επιπλέον, διαθέσιμα στο προαιρετικό εξοπλισμό είναι τα σπορ καθίσματα Performance. Το σύστημα MBUX είναι ίδιο με αυτό των απλών εκδόσεων της GLC, αλλά με γραφικά AMG.