Aston Martin Valour: Με χειροκίνητο κιβώτιο και V12 κινητήρα 715 ίππων
Η νέα Aston Martin Valour είναι ένα εντυπωσιακό supercar περιορισμένης παραγωγής με V12 κινητήρα 5,2 λίτρων και χειροκίνητο κιβώτιο.
Παρακολουθήστε πιο κάτω το 35o επεισόδιο του SpeedZone podcast
Η Aston Martin Valour είναι ένα εντυπωσιακό κουπέ με προδιαγραφές supercar, το οποίο αντλεί έμπνευση από την πρώτη V8 Vantage αλλά και από το σαγηνευτικό πρωτότυπο RHAM/1 του Le Mans της βρετανικής εταιρείας από τη δεκαετία του 1970 – γνωστό ως «The Muncher».
Επί της ουσίας, η νέα Valour δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα… δώρο γενεθλίων για την επέτειο των 110 ετών της Aston Martin. Η δe παραγωγή του θα περιοριστεί σε μόλις 110 αντίτυπα, τα οποία θα πουληθούν σε τιμή που θα κυμαίνεται έως και 1,5 εκατ. £. Μάλιστα, κάθε δυνητικός αγοραστής θα έχει τη δυνατότητα να εξατομικεύσει στοιχεία το αυτοκινήτου του μέσω της ειδικής υπηρεσίας Q της Aston Martin.
Δομικά, η νέα Valour βασίζεται σε ένα ειδικά τροποποιημένο πλαίσιο που προέρχεται από την V12 Vantage παίρνοντας κίνησης από έναν V12 twin-turbo κινητήρα με χωρητικότητα 5,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 715 ίππους σε συνδυασμό με ροπή που φτάνει για την περίσταση τα 753 Nm.
Εν προκειμένω, η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, το οποίο έρχεται να προσδώσει στο βρετανικό κουπέ μια αναλογική αίσθηση στην οδήγηση.
Η νέα Aston Martin Valour διαθέτει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και μια νέα διάταξη υποβοήθησης στο σύστημα διεύθυνσης. Από εκεί και πέρα, το σύστημα πέδησης εξοπλίζεται με κεραμικούς δίσκους διαστάσεων 410×38 χλστ. με δαγκάνες έξι εμβόλων μπροστά και δίσκους 360×32 χλστ. με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων πίσω. Όλα αυτά είναι… κρυμμένα πίσω από ζάντες με σχεδίαση «κηρήθρας» και διάμετρο 21 ιντσών – γνωστές από τις Victor και το DBS 770 – οι οποίες «ντύνονται» με ελαστικά Michelin Pilot Sport S 5 σε διαστάσεις 275/35 και 325/30.
Για λόγους περιορισμού του βάρους, το σύστημα πέδησης προσφέρει μια εξοικονόμηση της τάξης των 23 κιλών σε σύγκριση με αντίστοιχες διατάξεις από χάλυβα, ενώ την ίδια ώρα το σύστημα εξάτμισης του V12 κινητήρα μειώνει τα συνολικό βάρος κατά 7 επιπλέον κιλά. Σύμφωνα με την Aston Martin, τα εξωτερικά μέρη της Valour είναι κατασκευασμένα εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα.
Δείτε το σχετικό βίντεο στη συνέχεια:
Παρακολουθήστε πιο κάτω το 35o επεισόδιο του SpeedZone podcast