Πρεμιέρα για το νέο Peugeot 208
Το Peugeot 208 ανανεώνεται διαθέτοντας τώρα στη φαρέτρα του νέο παρουσιαστικό, περισσότερες τεχνολογίες και μια γκάμα υβριδικών κινητήρων, πέραν της ισχυρότερης και πιο αποδοτικής ηλεκτρικής έκδοσης e-208.
Φτάνει πια με τις λευκές γραμμές! Θα ξυπνήσει ο Lauda στο μνήμα | Speedzone Podcast EP34
To Peugeot 208, το best-seller μοντέλο στην Ευρώπη και για το 2022, γυρίζει σήμερα μια ακόμα σελίδα και με περισσότερους άσσους στο μανίκι του αλλά και πάνω από 1.000.000 πωλήσεις από το 2019 μέχρι σήμερα, ρίχνεται εκ νέου στην αρένα της κατηγορίας Β.
Σχεδιαστικά, η σιλουέτα του νέου 208 παραμένει αναλλοίωτη, με τη νέα φωτιστική υπογραφή στο εμπρός μέρος που είδαμε αρχικά στο 9X8 Hypercar και εν συνεχεία στα νέα «508» και «2008» να έχει τον πρώτο λόγο. Εδώ, οι τρεις χαρακτηριστικές κάθετες νυχιές είναι μετατοπισμένες στα άκρα και πλέον είναι ενσωματωμένες στα γυαλιστερά μαύρα ένθετα του προφυλακτήρα.
Από εκεί και πέρα, διαφορετική είναι και η μάσκα που τώρα αποτελεί ένα ενιαίο σύνολο με το υπόλοιπο εμπρός μέρος ενισχύοντας τον μοντέρνο χαρακτήρα του νέου Peugeot 208. Στο πίσω μέρος δε, νέα είναι τα φωτιστικά σώματα με τις οριζόντιες πλέον φωτιστικές νυχιές. Επίσης, η Peugeot εισάγει νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 16 και 17 ιντσών, καινούργιους εξωτερικούς χρωματισμούς (Agueda Yellow, Selenium Grey, Artense Grey, Perla Black, Banquise White, Elixir Red και Vertigo Blue) και διαφορετικές γραμματοσειρές για τα λογότυπα.
Στο εσωτερικό οι επενδύσεις είναι νέες (στη γκάμα περιλαμβάνονται και επιλογές με αλκαντάρα), ενώ στις εκδόσεις Allure και GT ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και έχει διαγώνιο 10 ίντσες – στην Active τα όργανα είναι αναλογικά και συνοδεύονται από οθόνη 3,5 ιντσών. Από εκεί και πέρα, όλα τα νέα Peugeot 208 συνοδεύονται από κεντρική οθόνη για το σύστημα Peugeot i-Connect που τώρα έχει διαγώνιο 10 ίντσες.
Η γκάμα κινητήρων του νέου Peugeot 208
Η Peugeot ενισχύει τη γκάμα των θερμικών κινητήρων του νέου «208» με δύο υβριδικές εκδόσεις που φέρουν την ονομασία 48V Hybrid. Εδώ, η τελευταία γενιά των βενζινοκινητήρων PureTech των 100 και 136 ίππων της Peugeot συνδυάζεται πλέον με το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6 των Γάλλων προσφέροντας επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές και 15% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.
Επιπρόσθετα, η παλέτα περιλαμβάνει και τις πιο προσιτές εκδόσεις βενζίνης PureTech 75 και 100, στις οποίες ο γνωστός 1.200άρης κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 και 6 σχέσεων αντίστοιχα.
Όπως όλα δείχνουν, η γκάμα του νέου Peugeot 208 δεν θα περιλαμβάνει εκδόσεις ντίζελ.
Όπως είχε ανακοινωθεί στο πρόσφατο παρελθόν, το νέο Peugeot ε-208 επωφελείται από σημαντικές αλλαγές, με τον νέο ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους εμπρός τροχούς να αποδίδει τώρα 156 ίππους συνδυαζόμενος με μπαταρία 51 kWh η οποία εξασφαλίζει αυτονομία 400 χλμ.
Δύο τύποι φορτιστών on-board φορτιστών είναι διαθέσιμοι για όλες τις χρήσεις και τις λύσεις φόρτισης, με τον μονοφασικό φορτιστή των 7,4 kW να ανήκει στον βασικό εξοπλισμό και έναν τριφασικό 11 kW να διατίθεται προαιρετικά. Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης από 20% έως 80% εκτιμάται στα 25 λεπτά σε ταχυφορτιστή των 100 kW), σε 4 ώρες 40 λεπτά με τη χρήση wallbox 7,4 kW και 11 ώρες και 10 λεπτά μέσω μιας ενισχυμένης οικιακής παροχής 3,2 kW.
Οι πωλήσεις του νέου Peugeot 208 στην Ευρώπη ξεκινούν από τον προσεχή Νοέμβριο.
Φτάνει πια με τις λευκές γραμμές! Θα ξυπνήσει ο Lauda στο μνήμα | Speedzone Podcast EP34