Τα 5+1 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις για το νέο Toyota C-HR
Με αρκετούς νεοτερισμούς έρχεται το νέο Toyota C-HR. Πάμε να δούμε τα 5+1 δυνατά στοιχεία του.
Από την πρώτη κιόλας στιγμή το Toyota C-HR έκλεψε τις εντυπώσεις, με την αισθητική του να πρωταγωνιστεί. Δεν ακολουθεί τα τετριμμένα, ξεχωρίζοντας από τον ανταγωνισμό, έχοντας την υβριδική τεχνολογία, που, για περισσότερο από δυο δεκαετίες η ιαπωνική εταιρεία δείχνει το δρόμο, ως αιχμή του δόρατος.
Στη νέα γενιά του συνεχίζει στα γνωστά μονοπάτια, έχοντας ανάλογα αιχμηρή σχεδίαση, με ένα ακμές, καθώς αυτό είναι και ένα από τα ατού του μοντέλου, που προσελκύει τους αγοραστές. Στη νέα γενιά του μοιάζει πιο τολμηρό, με ακόμα πιο επιθετική προσέγγιση, που βρίσκεται κοντά σε αυτή του πρωτότυπου Prologue.
Οι νεοτερισμοί της πιο πρόσφατης γενιάς του Toyota C-HR είναι αρκετοί και δεν αφορούν μόνο τη σχεδίασή του. Πάμε να δούμε αναλυτικά τα κύρια σημεία του νέου ιαπωνικού C-SUV.
Εσωτερικό
Αναβαθμισμένο είναι το εσωτερικό του νέου C-HR, με καλύτερη σχεδίαση που εστιάζει στην εργονομία. Όλα τα επιμέρους χειριστήρια είναι τοποθετημένα προσεκτικά γύρω από τον οδηγό, δημιουργώντας ένα περιβάλλον απλό στη χρήση και στην καθημερινότητα.
Το πακέτο Toyota Smart Connect περιλαμβάνει οθόνη αφής 8 ή 12,3 ιντσών, ανάλογα με την έκδοση. Ασύρματη σύνδεση smartphone μέσω Apple CarPlay ή Android Auto και δυνατότητα over–the–air ενημερώσεων.
Ψηφιακός πίνακας οργάνων
Το Toyota C-HR διαθέτει ένα νέο, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3”. Τα γραφικά είναι υψηλής ανάλυσης και οι πληροφορίες ξεκάθαρα χωροθετημένες και ευανάγνωστες. Η οθόνη μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να δίνει προτεραιότητα σε διαφορετικό περιεχόμενο ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού ή το είδος της διαδρομής που πραγματοποιεί.
Για παράδειγμα, εμφανίζοντας τις πληροφορίες των ενεργών λειτουργιών ADAS κατά την είσοδο σε αυτοκινητόδρομο. Υπάρχουν τρεις προκαθορισμένες διατάξεις, οι οποίες μπορούν να εξατομικευτούν μέσω διακοπτών στο τιμόνι.
Ευρυχωρία
Επιπλέον, έχει γίνει καλύτερη σχεδίαση στο εσωτερικό, όσον αφορά την αξιοποίηση των διαθέσιμων χώρων, με τη νέα γενιά του ιαπωνικού SUV να είναι σημαντικά πιο ευρύχωρη από αυτή που αντικαθιστά.
Plug-in Hybrid
Για την κατασκευή του νέου C-HR χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα GA-C. Αυτή είναι συμβατή με τα νέα υβριδικά συστήματα πέμπτης γενιάς της Toyota, που σ’ αυτά περιλαμβάνονται δύο αυτοφορτιζόμενα Hybrid 140 και Hybrid 200, αλλά και ένα Plug-in Hybrid 220, που μπαίνει στην πρίζα.
Αναλυτικότερα, το Hybrid 140 είναι το ίδιο σύστημα που συναντάμε και στην Corolla και βασίζεται στον 1.800άρη κινητήρα βενζίνης, με συνδυαστική απόδοση 140 ίππων. Το Hybrid 200, έχει 2λιτρο κινητήρα βενζίνης με απόδοση 198 ίππους. Η επαναφορτιζόμενη έκδοση Plug-in Hybrid εφοδιάζεται επίσης με τον 2λιτρο κινητήρα και σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 223 ίππους. Έχει ηλεκτρική αυτονομία που αγγίζει τα 66 χιλιόμετρα.
Και… τετρακίνητο
Στη νέα γενιά του το C-HR διατίθεται και με τετρακίνηση. Πιο συγκεκριμένα, η έκδοση Hybrid 200 προσφέρεται σε έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς ή και στους τέσσερις. Γι’ αυτό φροντίζει ένα ηλεκτρικό μοτέρ που είναι τοποθετημένο στο πίσω διαφορικό.