Το νέο Honda Jazz e:HEV

Tο νέο υβριδικό Honda Jazz e:HEV ξεκινάει την εμπορική του πορεία έχοντας σημαντικές αλλαγές σε μηχανικά μέρη.

Video: Παρακολουθήστε Ιστορίες από την «Πράσινη Κόλαση» και το μέλλον της Red Bull | Speedzone Podcast EP33  

 

Οι αλλαγές στο νέο υβριδικό Honda Jazz e:HEV δεν περιορίζονται σε ένα απλό facelift, αλλά είναι βαθύτερες εστιάζοντας στην αποδοτικότητα του μοντέλου.

Αισθητικά οι αλλαγές επιγραμματικά αφορούν το ελαφρώς ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος, τα φωτιστικά πίσω και τον προφυλακτήρα. Βελτιωμένος παρουσιάζεται και ο εξοπλισμός, με αναβαθμισμένο Honda Sensing, ενώ έχει καταργηθεί η εισαγωγική έκδοση Comfort, καθώς οι πελάτες επέλεγαν πάντα ανώτερες εκδόσεις.

Honda Jazz e:HEV 2023

Honda Jazz e:HEV

Ξεχωριστή προσέγγιση προσφέρει το Jazz Crosstar, το οποίο αναδεικνύει τον πιο περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου. Ξεχωρίζει για τα προστατευτικά που διαθέτει περιμετρικά του αμαξώματος, τις ιδιαίτερης σχεδίασης ζάντες αλουμινίου, ενώ έχει και ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με κυψελωτή σχεδίαση και ασημί ένθετα. Αλλαγές έχουν γίνει επίσης στο εσωτερικό του, με αναβαθμισμένη ποιότητα και εξοπλισμό. 

Οι σημαντικότερες αλλαγές αφορούν το υβριδικό σύστημα του νέου Jazz e:HEV. Αυτό αποτελεί… δάνειο από το αδελφό μοντέλο HR-V. Η απόδοσή του είναι σημαντικά αναβαθμισμένη, καθώς πλέον από 109 ίππους που είχε στην προηγούμενη γενιά, τώρα αποδίδει 122 ίππους, με τη ροπή να φτάνει τα 253 Nm.

Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στην αύξηση της ισχύος του ηλεκτροκινητήρα κατά 10 kW (14 ίππους),  φτάνοντας του 122 ίππους, καθώς και αυτής του θερμικού κινητήρα, από 97 σε 107 ίππους (με τη ροπή του να παραμένει στα 131 Nm). Παρά τη συνολικά μεγάλη αύξηση ισχύος, οι εκπομπές CO2 του υβριδικού Jazz e:HEV παραμένουν χαμηλές στα 102 γρ./χλμ., με την κατανάλωση να είναι 4,5 λτ./100 χλμ. Ανάλογα στην έκδοση Crosstar οι εκπομπές CO2 είναι 108 γρ./χλμ. και η κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ., ενώ οι τιμές αυτές στην έκδοση Advance Sport διαμορφώνονται στα 105 γρ./χλμ. και στα 4,6 λτ./100 χλμ.

Honda Jazz e:HEV 2023

Honda Jazz e:HEV

Αναβαθμίσεις έχει δεχθεί και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο τώρα ονομάζεται automatic i-MMD και όχι e-CVT. Αυτό προσομοιώνει αλλαγές σχέσεων, χαρίζοντας μια πιο ρεαλιστική -ακουστικά- αίσθηση επιτάχυνσης.

Επιπλέον και όσον αφορά την ασφάλεια, το νέο Honda Jazz e:HEV διαθέτει μια κάμερα στο εμπρός παρμπρίζ και τέσσερις αισθητήρες στα άκρα του αμαξώματος που αναγνωρίζουν πεζούς, ζώα, ποδηλάτες, αλλά και εμπόδια που μέχρι σήμερα δεν είχε την ικανότητα να κάνει, όπως τζάμια και τοίχους.

Παράλληλα ορίζει τα όρια του δρόμου, όχι μόνο από τις λωρίδες κυκλοφορίας, αλλά και από άλλα εμπόδια, διαφορετικά από την άσφαλτο, όπως το χορτάρι που βρίσκεται στην άκρη του δρόμου. Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και 10 αερόσακους, με τον ένα να βρίσκεται ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό και δύο πλευρικούς για τους πίσω επιβάτες.

Honda Jazz e:HEV 2023

Honda Jazz e:HEVHonda Jazz e:HEV 2023

Honda Jazz e:HEV Crosstar

Video: Παρακολουθήστε Ιστορίες από την «Πράσινη Κόλαση» και το μέλλον της Red Bull | Speedzone Podcast EP33