Ράλλυ Σαφάρι – 4η Ημέρα: Στο νήμα ο Ogier
Η ομάδα της Toyota έκανε το απόλυτο στο Ράλλυ Σαφάρι καταλαμβάνοντας τις τέσσερις πρώτες θέσεις με τους Sebastien Ogier, Kalle Rovanpera, Elfyn Evans και Takamoto Katsuta.
Video: Παρακολουθήστε Ιστορίες από την «Πράσινη Κόλαση» και το μέλλον της Red Bull | Speedzone Podcast EP33
Συναρπαστική ήταν και η 4η ημέρα του Ράλλυ Σαφάρι, με τους Sebastien Ogier και Kalle Rovanpera να δίνουν μια ωραία μάχη για την νίκη.
Στο πρωινό σκέλος της 4ης ημέρας του Ράλλυ Σαφάρι ο Kalle Rovanpera ήταν συνολικά ταχύτερος του Sebastien Ogier και μείωσε την μεταξύ τους διαφορά στα 13,6 δευτερόλεπτα. Στην προτελευταία ειδική του loop ο Ogier χτύπησε σε ένα κλωνάρι με αποτέλεσμα να χάσει την πόρτα του πορτμπαγκάζ. Η ζημιά αυτή επιδιορθώθηκε στο ενδιάμεσο service και ο Ogier συνέχισε κανονικά τον αγώνα.
Η μάχη ανάμεσα στους δύο συνεχίστηκε και στο τελευταίο loop του αγώνα, με την αγωνία να αυξάνεται μια ειδική πριν το τέλος. Στην συγκεκριμένη ειδική ο Kalle Rovanpera είχε κλατάρισμα εμπρός αριστερά, ενώ είχε και αυξημένη θερμοκρασία νερού, όπως και τα περισσότερα αυτοκίνητα εξαιτίας της ψιλής άμμου που υπήρχε.
Έτσι πριν την PowerStage η διαφορά ανάμεσα στους Ogier και Rovanpera ήταν στα 9,2 δευτερόλεπτα. Στην PowerStage ο Kalle Rovanpera ήταν ταχύτερος του Sebastien Ogier αλλά ο Γάλλος κατέκτησε την δεύτερη νίκη του σε αυτόν τον φημισμένο αγώνα. Η τελική τους διαφορά ήταν στα 6,7 δευτερόλεπτα κάτι που αποτελεί ρεκόρ, ως η μικρότερη διαφορά ανάμεσα στους δύο πρώτους του Ράλλυ Σαφάρι.
Το βάθρο συμπλήρωσε ο Elfyn Evans που κινήθηκε σε επιφυλακτικό ρυθμό αφού δεν είχε την δυνατότητα να παλέψει για κάτι καλύτερο.
Τον θρίαμβο της Toyota ολοκλήρωσε ο Takamoto Katsuta με την 4η θέση. Ο Ιάπωνας αντιμετώπισε πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα στο τέλος του πρωινού σκέλους αλλά αυτό επιδιορθώθηκε. Μάλιστα ο Katsuta κατάφερε να κερδίσει και την προτελευταία ειδική του αγώνα. Στην τελευταία ειδική του Ράλλυ Σαφάρι ο Ιάπωνας χτύπησε το ψυγείο του αυτοκινήτου του και προκάλεσε διαρροή την οποία προσπάθησε να επισκευάσει για να φτάσει πίσω στο Service.
Δύσκολη ήταν η τελευταία ημέρα για τον Dani Sordo. Ο Ισπανός αντιμετώπισε πρόβλημα με την υδραυλική υποβοήθηση στο τιμόνι του Hyundai i20N Rally1 στην τελευταία ειδική του πρωινού. Στην συνέχεια όλα κύλησαν ομαλά για τον Ισπανό.
Με μικροπροβλήματα κύλησε και η τελευταία ημέρα του Ράλλυ Σαφάρι για την ομάδα της M-Sport Ford. Οι Ott Tanak και Pierre-Louis Loubet κράτησαν τις θέσεις τους και τερμάτισαν στην 6η και 7η θέση αντίστοιχα.
Στην 8η θέση τερμάτισε τελικά ο Thierry Neuville, με τους οδηγούς του WRC2 να συμπληρώνουν την δεκάδα.
Νικητής στο WRC2 αναδείχθηκε ο Kajetan Kajetanowicz, με τον Oliver Solberg να συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα.
Ο Esapekka Lappi αντιμετώπισε πρόβλημα με το αυτοκίνητο του και σήμερα Κυριακή. Το Hyundai είχε κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, με τον Φινλανδό να οδηγεί με αρκετά αργό ρυθμό για να φτάσει στο service. Στην PowerStage ο Lappi πίεσε όσο μπορούσε για να πάρει όσους περισσότερους βαθμούς μπορούσε.
Ο Ιορδάνης Σερδερίδης δεν πήρε εκκίνηση στην τελευταία ημέρα του Ράλλυ Σαφάρι, αφού η ζημιά στον κινητήρα του Ford Puma Rally1 ήταν αρκετά μεγάλη για να επισκευαστεί
Εκκίνηση δεν πήρε στην τελευταία ημέρα του Ράλλυ Σαφάρι και η έτερη ελληνική συμμετοχή, αυτή του Γιώργου Βασιλάκη. Ο Έλληνας οδηγός εγκατέλειψε χθες στην απλή διαδρομή προς το service, μετά το τέλος της τελευταίας ειδικής του Σαββάτου.
Επόμενος σταθμός για το WRC είναι το Ράλλυ Εσθονίας στις 20 με 23 Ιουλίου.
Video: Παρακολουθήστε Ιστορίες από την «Πράσινη Κόλαση» και το μέλλον της Red Bull | Speedzone Podcast EP33
Η κατάταξη της PowerStage:
Η τελική κατάταξη του Ράλλυ Σαφάρι: