Το ηλεκτρικό Renault 5 θα έχει δυνατότητα αμφίδρομης φόρτισης
Το πολυαναμενόμενο ηλεκτρικό Renault 5 θα είναι εξοπλισμένο με δυνατότητα αμφίδρομης φόρτισης (V2G) που θα μπορούσε να μειώσει το κόστος φόρτισης για τους πελάτες έως και 50%.
Παρακολουθείστε πιο κάτω: 40 νίκες Verstappen και 100 χρόνια Le Mans 24hrs! | Speedzone Podcast EP32
Το νέο Renault 5 θα είναι το πρώτο μοντέλο της γαλλικής εταιρείας που θα προσφέρει δυνατότητα αμφίδρομης φόρτισης αλλά και σχετικό λογισμικό που θα αξιοποιεί τα συμβόλαια που έχουν συνάψει οι ιδιοκτήτες με τους παρόχους ενέργειας. Τι σημαίνει πρακτικά αυτό;
Γνωστή και ως αμφίδρομη φόρτιση, η συγκεκριμένη δυνατότητα θα επιτρέψει στους πελάτες να συνδέουν το αυτοκίνητό τους στο δίκτυο και είτε να το φορτίζουν κατά τη διάρκεια της νύχτας για να επωφεληθούν από φθηνότερες τιμές, είτε να επιστρέφουν ενέργεια στο δίκτυο όταν η ζήτηση είναι υψηλή.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Renault, η όλη διαδικασία θα μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο σε παροχή AC και θα είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα της γκάμας «5», με τους πελάτες να μπορούν να ενεργοποιούν και να απενεργοποιούν το σύστημα όπως θέλουν.
Οι πελάτες θα μπορούν να φορτίσουν το αυτοκίνητό τους χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή που έχουν κατεβάσει στο κινητό τους τηλέφωνο και θα μπορούν να προσδιορίσουν ποια ώρα της ημέρας θέλουν να φύγουν από το σπίτι και πόση φόρτιση θέλουν να έχει η μπαταρία μέχρι εκείνη τη στιγμή.
Χρησιμοποιώντας τον αλγόριθμο της Mobilize και τον συνεργάτη της, την The Mobilize House, το Renault 5 θα φορτίζεται ανάλογα με το πότε η ηλεκτρική ενέργεια είναι φθηνότερη και θα εκφορτίζεται από το αυτοκίνητο στο σπίτι και το εθνικό δίκτυο όταν η ηλεκτρική ενέργεια είναι σε υψηλή ζήτηση και πιο ακριβή.
Κάνοντας χρήση του ιδιωτικού και του δημόσιου δικτύου, η ενέργεια θα τροφοδοτείται πρώτα στο σπίτι και στη συνέχεια πίσω στο δίκτυο.
Τα νέα Renault 5 θα παραδίδονται στους πελάτες με wallbox που είναι συμβατό μόνο για το συγκεκριμένο μοντέλο και οι πελάτες θα μπορούν να συνάψουν σύμβαση με το The Mobility House εάν θέλουν να χρησιμοποιήσουν φόρτιση V2G. Τέλος, το wallbox θα χρησιμοποιεί έναν προσαρμογέα CCS2 της Renault για την όλη διαδικασία.
Παρακολουθείστε πιο κάτω: 40 νίκες Verstappen και 100 χρόνια Le Mans 24hrs! | Speedzone Podcast EP32