Οι νέες μπαταρίες της Toyota θα έχουν αυτονομία 1.000 χλμ.

Η Toyota αποκάλυψε μια σειρά τεχνολογιών για τη βελτίωση της αυτονομίας, των επιδόσεων και του κόστους των ηλεκτρικών οχημάτων τις οποίες σχεδιάζει να παρουσιάσει το δεύτερο μισό της δεκαετίας.

Παρακολουθείστε πιο κάτω: 40 νίκες Verstappen και 100 χρόνια Le Mans 24hrs! | Speedzone Podcast EP32

Η Toyota, η οποία έχει επικριθεί από αρκετούς για την καθυστέρηση που έχει επιδείξει στη διάθεση και κυκλοφορία ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δήλωσε για μια ακόμα φορά αισιόδοξη για το μέλλον ξεκαθαρίζοντας ότι ετήσιες πωλήσεις της στην κατηγορία θα ανέλθουν μέχρι το 2026 σε 1,5 εκατομμύρια μονάδες.

Στο πλαίσιο της επικείμενης επέλασής της στην ηλεκτροκίνηση, η Toyota δημοσίευσε πριν λίγες ώρες τα επόμενα βήματα της στον τομέα των τεχνολογιών που σχετίζονται με τον συγκεκριμένο κλάδο, συμπεριλαμβανομένων λεπτομερειών για τις νέες μπαταρίες solid state, μια μόλις ημέρα πριν από την ετήσια συνέλευση των μετόχων της.

Όπως ανακοινώθηκε, η Toyota έχει στη φαρέτρα της μια σειρά από πρωτοβουλίες για τη βελτίωση της απόδοσης των μπαταριών και τη μείωση του κόστους τους, με την εταιρεία να δηλώνει για πρώτη φορά ανοιχτά ότι είναι έτοιμη να προχωρήσει από την έρευνα στην παραγωγή μπαταριών στερεού ηλεκτρολύτη. Πιο συγκεκριμένα, στόχος της εταιρείας είναι να διαθέσει σε ευρεία κλίμακα οχήματα που τροφοδοτούνται από μπαταρίες solid state έως το 2027 ή το 2028.

Toyota

Η Toyota δήλωσε, χωρίς ωστόσο να δώσει αναλυτικές λεπτομέρειες, ότι είχε επιτύχει μια «τεχνολογική ανακάλυψη» ξεπερνώντας προβλήματα που σχετίζονται με την ανθεκτικότητα των συγκεκριμένων μπαταριών.

Ο Ιάπωνας κατασκευαστής δήλωσε επίσης ότι θα έχει στο δυναμικό τoυ μια μπαταρία με μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα, η οποία θα εξοπλίσει ένα νέο EV το 2026 που θα έχει αυτονομία 1.000 χλμ. με μία μόνο πλήρη φόρτιση. Μάλιστα, το συγκεκριμένο μοντέλο θα μπορεί να φορτίζει πλήρως σε 20 λεπτά, ή και λιγότερο, προσφέροντας μείωση του κόστους κατά 20% σε σχέση με το bZ4X.

Επιπλέον, η Toyota είπε ότι θα παράγει μια σειρά από μπαταρίες LFP χαμηλότερου κόστους για χρήση το 2026 ή το 2027 που θα προσφέρουν βελτίωση κατά 20% στην απόδοση και μείωση κατά 40% στο κόστος σε σύγκριση με το bZ4X.

Toyota

Toyota: Νέες τεχνολογίες και στην παραγωγή

Η Toyota δήλωσε επίσης ότι θα χρησιμοποιήσει μια διαδικασία παραγωγής με χύτευση μεγάλων τμημάτων αμαξώματος μέσω ειδικών πρεσών, τομέα στον οποίο ήδη πρωτοστατεί η Tesla, για να μειώσει την πολυπλοκότητα και το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών της οχημάτων επόμενης γενιάς.

Την ίδια στιγμή, η Toyota δήλωσε ότι θα χρησιμοποιήσει πιο ευέλικτες γραμμές συναρμολόγησης με αυτοκινούμενα οχήματα καθώς και ψηφιακή τεχνολογία που σε συνδυασμό θα μπορούσε να μειώσει το κόστος επένδυσης σε μια μονάδα κατασκευής οχημάτων στο μισό καθώς και άλλα πάγια κόστη, συμπεριλαμβανομένης της ανθρώπινης εργασίας.

Toyota

Toyota: Νέες συνεργασίες με γνώμονα την αεροδυναμική και τα eAxles

Η αύξηση της αυτονομίας των ηλεκτρικών οχημάτων της Toyota δεν θα βελτιωθεί μόνο από τις τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα των μπαταριών, αλλά και από την πρόοδο σε άλλους τομείς. Όπως αυτός της αεροδυναμικής. Εδώ, o Ιάπωνας κατασκευαστής τόνισε ότι συνεργάζεται ήδη με τους σχεδιαστές πυραύλων της Mitsubishi Heavy Industries για να βελτιώσει την αεροδυναμική των επόμενων EV της. Υπερθεματίζοντας στο συγκριμένο τομέα, η Toyota δήλωσε ότι θα μπορούσε να επιτύχει συντελεστή οπισθέλκουσας της τάξης του 0,1 χρησιμοποιώντας τις τεχνολογίες της Mitsubishi.

Toyota

Τέλος, η Toyota είπε ότι θα εισαγάγει στα νέα της EV μικρότερα eAxles που συνδυάζουν ηλεκτρικούς κινητήρες και εξαρτήματα για την κίνηση των ηλεκρικώνν οχημάτων που θα προέρχονται από τις ιαπωνικές Aisin και Denso. Η τελευταία θα προμηθεύει τον Ιάπωνα κατασκευαστή έναν τύπο ημιαγωγών που υπόσχεται να μειώσει την απώλεια ισχύος στον ηλεκτροκινητήρα ενός EV έως και 50%.

Παρακολουθείστε πιο κάτω: 40 νίκες Verstappen και 100 χρόνια Le Mans 24hrs! | Speedzone Podcast EP32