Βενζίνη εναντίον Plug-in Hybrid και ηλεκτρικό – Δείτε την κορυφαία κόντρα
Μια επική κόντρα ανάμεσα σε Tesla Model S Plaid, Ferrari SF90, Porsche 911 Turbo S. Ποιος είναι άραγε ο νικητής.
Παρακολουθείστε πιο κάτω: 40 νίκες Verstappen και 100 χρόνια Le Mans 24hrs! | Speedzone Podcast EP32
Είναι εντυπωσιακά τα νούμερα της απόδοσης που έχουν τα σημερινά αυτοκίνητα. Η νέα τεχνολογία επιτρέπει στους κατασκευαστές να σπάνε, ακόμα και το φράγμα των 1.000 ίππων, δημιουργώντας αυτοκίνητα που κόβουν την ανάσα με τις επιδόσεις τους.
Αυτό αφορά κυρίως τα ηλεκτρικά μοντέλα, καθώς αυτά με κινητήρα εσωτερικής καύσης δεν μπορούν να φτάσουν σε τέτοιες αποδόσεις. Ωστόσο, αυτό δεν αποτελεί εμπόδιο για αρκετούς φίλους των επιδόσεων, που τα προτιμούν έναντι των ηλεκτρικών.
Τρανό παράδειγμα η Porsche 911 Turbo S, η οποία εφοδιάζεται με ένα επίπεδο 6κύλινδρο κινητήρα twin-turbo με απόδοση 650 ίππων και 800 Nm ροπής. Για τη μετάδοση φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που στέλνει τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Η πανίσχυρη Porsche 911 Turbo S που ζυγίζει 1.640 κιλά, επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα, αναπτύσσοντας μέγιστη ταχύτητα που αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα.
Από την άλλη, το Tesla Model S Plaid έχει τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες και αποδίδει, την εξωπραγματική τιμή των 750 kW (1.020 ίππων) και 1.420 Nm ροπής. Ωστόσο, είναι σημαντικά βαρύτερο, ξεπερνώντας το ψυχολογικό όριο των δύο τόνων (2.190 κιλά).
Ο εκπρόσωπος από το Maranello είναι η Ferrari SF90. Πρόκειται για ένα υβριδικό μοντέλο, που συνδυάζει έναν 4λιτρο V8 twin-turbo κινητήρα με τρία ηλεκτρικά μοτέρ. Η συνδυαστική απόδοση είναι 1.000 ίπποι, με τη ροπή να αγγίζει τα 800 Nm. Το ιταλικό supercar είναι το πιο ελαφρύ από τα τρία, ζυγίζοντας 1.580 κιλά.
Και τα τρία αυτοκίνητα έχουν ένα μοναδικό τρόπο να βγάζουν τη δύναμη στο δρόμο, όπως θα διαπιστώσετε και εσείς στο βίντεο από το βρετανικό carwow που ακολουθεί. Δείτε αν ποντάρατε στο νικητή.