Νέο VW ID. Buzz με μακρύ μεταξόνιο και τρεις σειρές καθισμάτων
Χαμόγελα για εκείνους που αναζητούν ένα ακόμα πιο ευρύχωρο VW ID. Buzz, που πλέον διαθέτει έκδοση με τρεις σειρές καθισμάτων, μεγαλύτερη μπαταρία και πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα.
Το εμβληματικό Bulli της VW «εγκατέλειψε» τις ΗΠΑ και τον Καναδά στη γενιά με τον κωδικό Τ4 πριν από 20 χρόνια. Ωστόσο, δύο δεκαετίες μετά, εξακολουθεί να εκπέμπει μια ιδιαίτερη αύρα με έντονα συναισθηματικά στοιχεία. Από τη Νέα Υόρκη έως το Σαν Φρανσίσκο, οι γενιές T1, T2 και T3 – όλες με τον κινητήρα εγκατεστημένο στο πίσω μέρος – εξακολουθούν μέχρι και σήμερα να είναι ένα ιδιαίτερο οικείο θέαμα στους χώρους στάθμευσης στις παραλίες της Καλιφόρνια, της Φλόριντα και του Λονγκ Άιλαντ .
Τώρα, η VW κλείνει τον κύκλο με την long wheelbase έκδοση του ID. Buzz πραγματοποιώντας το μεγάλο comeback στη Βόρεια Αμερική, και όχι μόνο. Μόνο που αυτή τη φορά η μεγάλη επιστροφή πραγματοποιείται με ηλεκτρική κίνηση που επίσης μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.
Με μήκος 4.962 χλστ. και άπλετο χώρο στο εσωτερικό του για έως και 7 επιβάτες, το «μακρύ» VW ID. Buzz έχει διευρυμένο κατά 250 χλστ. μεταξόνιο σε σχέση με την απλή παραλλαγή του μοντέλου επιτρέποντας την εγκατάσταση μιας ακόμα σειράς καθισμάτων. Και επιπρόσθετα ενός αποθηκευτικού χώρου στο high-end εσωτερικό του που ανέρχεται έως και τα 2.469 λίτρα.
Το νέο ID. Buzz με τις έως και 7 θέσεις εξοπλίζεται με μια νέα, μεγαλύτερη μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 85 kWh εξασφαλίζοντας διευρυμένη αυτονομία με μια φόρτιση που προς το παρόν δεν αποτυπώνεται σε επίσημες μετρήσεις. Το «παρών», όπως επίσης ανακοινώνει η VW, δίνει και μια νέα αντλία θερμότητας που αυξάνει την αποδοτικότητα, ιδιαίτερα το χειμώνα.
Το «μακρύ» MPV της VW θα είναι διαθέσιμο με έναν νέο ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 210 kW, τιμή που μεταφράζεται σε 286 ίππους (περισσότερα για αυτόν μπορείτε να διαβάσετε εδώ). Αυτός ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο μεγάλο ID. Buzz να αναπτύσσει τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στο όριο των 160 χλμ./ώρα, με το τυπικό πλην όμως ενδεικτικό «0-100» να ολοκληρώνεται σε 7,9 δευτερόλεπτα.
Όπως ανακοίνωσε σήμερα ο Γερμανός κατασκευαστής, μέσα στο 2024 την πρεμιέρα του θα πραγματοποιήσει και το ID. Buzz GTX, το οποίο θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες με ισχύ 250 kW, ήτοι 339 ίππους. Εδώ, το σπριντ από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα θα ολοκληρώνεται σε μόλις 6,4 δευτερόλεπτα.
Το VW ID. Buzz LWB εκ των έσω
Άλλα νέα χαρακτηριστικά στο εσωτερικό του μεγάλου ID. Buzz – εκτός από τη δυνατότητα επιλογής 5θέσιων, 6θέσιων ή 7θέσεων διατάξεων καθισμάτων – περιλαμβάνουν ένα head-up display, αναβαθμισμένο σύστημα infotainment επόμενης γενιάς με οθόνη 12,9 ιντσών και δυνατότητα απομακρυσμένου παρκαρίσματος μέσω smartphone.
Εν τω μεταξύ, η ολοκαίνουργια πανοραμική ηλιοροφή με έξυπνο γυαλί παραπέμπει στην εμπειρία που προσέφερε το θρυλικό Samba τη δεκαετία του ’50. Με επιφάνεια 1,5 τετραγωνικών μέτρων, είναι η μεγαλύτερη γυάλινη οροφή που κατασκευάστηκε ποτέ από τη VW, με το έξυπνο γυαλί να μπορεί να αλλάξει από διαφανές σε αδιαφανές και αντίστροφα ακόμα και με την αρωγή φωνητικών εντολών. Οι εκδόσεις μάλιστα που προορίζονται για τις αγορές της Βόρειας Αμερικής θα διαθέτουν επίσης κλιματιζόμενα καθίσματα και φωτιζόμενο λογότυπο VW στο μπροστινό μέρος.
O χώρος αποσκευών στην 5θεσια διάταξη εσωτερικού φτάνει τα 1.340 λίτρα (+219 λίτρα σε σχέση με το «κοντό» ID. Buzz), ενώ στην 7θέσια οι μεταφορικές δυνατότητες στο πίσω μέρος ανέρχονται στα 306 λίτρα.
Οι παραδόσεις του νέου ID. Buzz LWB θα ξεκινήσουν στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού το 2024. Όπως ακριβώς αναμένεται να συμβεί και στην Ευρώπη. Όπως το Multivan και το Bulli T6.1, όλα ID. Buzz, συμπεριλαμβανομένης της νέας έκδοσης LWB, θα κατασκευάζονται στο κεντρικό εργοστάσιο της Volkswagen Commercial Vehicles στο Ανόβερο της Γερμανίας.