Lotus και Alpine βάζουν τέλος στη συνεργασία τους στα ηλεκτρικά

Lotus και Alpine, παρά τις πρότερες διαβεβαιώσεις, αναμένεται να ακολουθήσουν διαφορετικό μονοπάτι στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ THN EIKONA ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΝΕΟ SPEEDZONE PODCAST - MONACO GP & INDY 500

Η γαλλική Alpine, μέλος του Groupe Renault, και η βρετανική Lotus φαίνεται να έβαλαν τέλος στη μεταξύ τους συνεργασία που αφορούσε την από κοινού εξέλιξη ενός σπορ αυτοκινήτου με ηλεκτρικό σύσημα μετάδοσης κίνησης, χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει ότι δεν θα συνεργαστούν σε άλλα μελλοντικά projects. Αυτό τουλάχιστον επικαλείται το στρατόπεδο της Lotus.

Αξίει εδώ να θυμίσουμε ότι η Renault είχε ανακοινώσει το 2021 τη συνεργασία με τη Lotus με επίκεντρο μια ηλεκτρική πλατφόρμα η οποία θα χρησιμοποιούνταν για τον αντικατάσταση του της A110, ο οποίος αναμενόταν να κάνει το ντεμπούτο του μέχρι το 2027.

«Αποφασίσαμε να μην προχωρήσουμε με την κοινή ανάπτυξη ενός σπορ αυτοκινήτου για την Alpine. Αυτή είναι μια αμοιβαία απόφαση», δήλωσε η Lotus σε επιστολή της στο Automotive News Europe.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η Renault σκέφτεται να χρησιμοποιήσει τη δική της τεχνολογία για να αναπτύξει μελλοντικά μοντέλα για λογαριασμό της Alpine αντί να συνεργαστεί με τη Lotus.

Ωστόσο, η Lotus, η οποία ανήκει στην κινεζική Geely, άφησε να εννοηθεί ότι οι δύο εταιρείες θα μπορούσαν να συνεργαστούν σε άλλα μελλοντικά μοντέλα. «Έχουμε οικοδομήσει μια ισχυρή σχέση μεταξύ των δύο εταιρειών και θα συνεχίσουμε να συζητάμε άλλες ευκαιρίες», ανέφερε η Lotus.

Στόχος της γαλλικής εταιρείας είναι να καταστεί μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα. Έτσι, το δεύτερο EV μοντέλο της Alpine, μετά την Α110, θα είναι το Α290_β, ένα «καυτό» ηλεκτρικό χάτσμπακ όχημα, το οποίο  θα βασίζεται εν πολλοίς στο επίσης ηλεκτρικό Renault 5. To τρίτο δε θα είναι ένα GT μοντέλο, που όπως όλα δείχνουν θα σταθεί απέναντι σε μοντέλα όπως το Audi e-tron GT και η Porsche Taycan.

Alpine A290_β

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ THN EIKONA ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΝΕΟ SPEEDZONE PODCAST - MONACO GP & INDY 500