Ράλλυ Πορτογαλίας – 1η Ημέρα: Ο πρωταθλητής ξύπνησε
Μετά από μία γεμάτη ημέρα δράσης ο Kalle Rovanpera είναι επικεφαλής του Ράλλυ Πορτογαλίας με τον Dani Sordo στην δεύτερη θέση και τον Thierry Neuville να ακολουθεί.
Δείτε εδώ: αναμνήσεις από Imola - Villeneuve Pironi ! | Speedzone Podcast EP29
Πλούσια σε θέαμα, μάχες αλλά και προβλήματα ήταν η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Πορτογαλίας, που βρήκε τον Kalle Rovanpera στην πρώτη θέση της κατάταξης με τα Hyundai των Dani Sordo και Thierry Neuville να ακολουθούν.
Ο Rovanpera παρόλο που εκκινούσε μόλις δεύτερος στις ειδικές, πίσω από τον Elfyn Evans, κατάφερε να κρατήσει έναν αρκετά γρήγορο ρυθμό, και σε συνδυασμό με το κλατάρισμα του Tanak, βρέθηκε στην πρώτη θέση.
Ο Φινλανδός της Toyota δεν ξεκίνησε ιδιαίτερα καλά την ημέρα του, αφού το αρχικό set-up δεν τον βόλευε αλλά μετά από μερικές αλλαγές που έκανε ο ίδιος κατάφερε να το φέρει στα μέτρα του και να δείξει τον πραγματικό εαυτό του.
Στην δεύτερη θέση ακολουθεί ο Dani Sordo που εκμεταλλεύτηκε στο μέγιστο την καλή θέση εκκίνησης που είχε. Ο Ισπανός ήταν ικανοποιημένος από το Hyundai i20N Rally1, σημειώνοντας συνεχώς άκρως ανταγωνιστικούς χρόνους.
Στην προτελευταία ειδική ο Sordo έχασε τα φρένα για μία αλλαγή πορείας χάνοντας κάτι παραπάνω από 10 δευτερόλεπτα, δίνοντας μία ανάσα στον Rovanpera.
Ο Thierry Neuville πίεζε σε όλες τις ειδικές διαδρομές, αλλά, όπως δήλωσε, λείπει η απόδοση από το set-up του i20N Rally1, αφού ένιωθε να μην έχει την πρόσφυση που θα ήθελε για να μπορέσει να σημειώσει χρόνους κορυφής.
Η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Πορτογαλίας δεν είχε service στα μισά της ημέρας, έτσι οι αλλαγές που θα κάνει στο βραδινό service o Βέλγος ελπίζει να αποδώσουν την αυριανή ημέρα και να το δώσουν το κάτι παραπάνω που θέλει.
Μία ημέρα με σκαμπανεβάσματα είχε ο Pierre-Louis Loubet, αφού έκανε την έκπληξη κερδίζοντας την πρώτη ειδική διαδρομή, με την ψυχολογία του να αλλάζει πλήρως στον τερματισμό της τρίτης ειδικής διαδρομής, όταν και έτρεχε με τους πυροσβεστήρες να σβήσει μία μικρή φωτιά που εκδηλώθηκε στο δεξί μέρος του Ford Puma Rally1 από την εξάτμιση.
Ευτυχώς η φωτιά δεν ήταν μεγάλη και την έσβησε άμεσα ο Γάλλος και κατάφερε να συνεχίσει τον αγώνα. Μάλιστα έχει καταφέρει να βρεθεί στην πρώτη τετράδα, κοντά στα Hyundai των Lappi και Neuville.
Ο Esapekka Lappi στο πρωινό σκέλος έκανε μία λάθος επιλογή ελαστικών, κάτι που του κόστισε αρκετά σε χρόνο αλλά το απόγευμα κατάφερε να ανακάμψει πλήρως, κερδίζοντας και δύο ειδικές διαδρομές. Στην τελευταία υπερειδική ο Φινλανδός έχασε λίγο χρόνο και δύο θέσεις από τους Neuville και Loubet.
Δυνατά ξεκίνησε την ημέρα του ο Ott Tanak, όντας επικεφαλής του Ράλλυ Πορτογαλίας μετά την 2η ειδική διαδρομή. Ωστόσο, όλα ανατράπηκαν στην 4η ειδική διαδρομή όπου και είχε κλατάρισμα εμπρός αριστερά, χάνοντας κάτι παραπάνω από 50 δευτερόλεπτα, πέφτοντας στην ουρά της κατάταξης.
Ο Elfyn Evans καθάριζε τις ειδικές σήμερα και όπως ήταν λογικό έχανε αρκετό χρόνο αλλά ο Ουαλός οδηγός της Toyota δεν ήταν ικανοποιημένος και από το set-up του GR Yaris Rally1, κάτι που ίσως και να οδήγησε στην σφοδρή έξοδο που είχε στο 13,8 χλμ της 7ης ειδικής διαδρομής. Ευτυχώς τόσο ο ίδιος όσο και ο συνοδηγός που είναι καλά.
Στην 3η ειδική διαδρομή της ημέρας εγκατέλειψε και ο Takamoto Katsuta μετά από πρόβλημα που αντιμετώπισε με τον εναλλάκτη του Toyota GR Yaris Rally1 από την πρώτη κι’ όλας ειδική διαδρομή.
Στο WRC2 άνετα στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Oliver Solberg, με τον Gus Greensmith να ακολουθεί στην δεύτερη θέση, με τα Skoda Fabia RS Rally2 της Toksport να κάνουν το 1-2.
O Βρετανός είχε ένα κλατάρισμα στην 6η ειδική διαδρομή χάνοντας περίπου μισό λεπτό από τον Σουηδό teammate του.
Στην τρίτη θέση ακολουθεί ο Yohan Rossel με το Citroen C3 Rally2. Ο Γάλλος άργησε τέσσερα λεπτά να μπει στην 7η ειδική διαδρομή κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να πάρει ποινή 40 δευτερολέπτων και να χάσει την δεύτερη θέση.
Στην τέταρτη θέση ακολουθεί ο Andreas Mikkelsen που είχε κι αυτός ένα κλατάρισμα στην 4η ειδική διαδρομή.
Ο Adrien Fourmaux ήταν ίσως ο πιο άτυχος στο WRC2. Ο Γάλλος έδειξε τρομερή ταχύτητα και βρισκόταν στην πρώτη θέση μέχρι και την 4η ειδική διαδρομή. Τόσο στην 5η όσο και στην 6η ειδική είχε από ένα κλατάρισμα, κάτι που τον έριξε αρκετά πίσω στην κατάταξης.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Δείτε εδώ: αναμνήσεις από Imola - Villeneuve Pironi ! | Speedzone Podcast EP29