Αποκάλυψη για το νέο Renault Clio
Η Renault ανανεώνει το Clio προσθέτοντας στο δημοφιλές εδώ και τρεις και πλέον δεκαετίες σούπερ μίνι της περισσότερο στιλ και τις απαραίτητες δόσεις υβριδισμού κάτω από το εμπρός καπό.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Ayrton Senna: Ο φιλόσοφος της ταχύτητας | Speedzone Podcast EP27
Ενώ άλλοι Ευρωπαίοι και μη κατασκευαστές εγκαταλείπουν την κατηγορία Β, η Renault ανανεώνει την παρουσία της σε αυτή παρουσιάζοντας σήμερα την ανανεωμένη εκδοχή του Clio που από το 1990, όταν και παρουσιαστηκε για πρώτη φορά, έως σήμερα, έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 16 εκατ. αγοραστών ανά τον κόσμο.
Τα νέα στοιχεία που φέρνει μαζί του το φρεσκαρισμένο Clio επικεντρώνονται, πριν από ο,τιδήποτε άλλο, στην αισθητική. Εδώ, το νέο λογότυπο της Renault, η πιο έντονη και εκφραστική γρίλια και τα χαρακτηριστικά και επίσης νέα φωτιστικά σώματα δίνουν τον τόνο «υπογράφοντας» το εμπρός μέρος. Πινελιές ανανέωσης συναντάμε και στο πίσω μέρος, κυρίως στη μορφή του προφυλακτήρα αλλά και στο κάλυμμα των φωτιστικών σωμάτων.
Στο εσωτερικό, η γαλλική εταιρεία έχει ανανεώσει πολλά από τα υλικά που συνθέτουν τον θάλαμο διαβίωσης των επιβατών προσθέτοντας νέα επίπεδα εξοπλισμού με κορυφαίο το Esprit Alpine. Ο πίνακας οργάνων εμπρός από τον οδηγό είναι ψηφιακός με διαγώνιο από 7 έως και 10 ίντσες (ανάλογα την έκδοση) ενώ το «παρών» δίνει και μια δεύτερη οθόνη στην κεντρική κονσόλα σε διάταξη πορτραίτου με διαγώνιο 7 ή 9,3 ιντσες.
Σε ότι αφορά τις κινητήριες μονάδες σημείο αναφοράς είναι το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο E-Tech των 145 ίππων, το οποίο «απαρτίζεται» από έναν ατμοσφαιρικό 1.600άρη βενζινοκινητήρα και δύο ηλεκτροκινητήρες. Από εκεί και πέρα, η Renault διατηρεί την έκδοση διπλού καυσίμου TCe 100 LPG που χρησιμοποιεί ως βάση της έναν 3κύλινδρο κινητήρα.
Ομοίως, το «παρών» δίνει η βενζινοκίνητη έκδοση TCe 90 με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, καθώς και η πετρελαιοκίνητη Blue dCi 100. Προς ώρας, σε συνδυασμό με την παρουσία στη γκάμα του ανανεωμένου Clio της βασικής και βενζινοκίνητης για την περίσταση παραλλαγής SCe 65, η οποία χρησιμοποιεί έναν 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,0 λίτρου, άγνωστο παραμένει ποιες από τις παραπάνω μονάδες θα εισαχθούν στην ελληνική αγορά.
Όταν 20 σφαίρες κυνηγούν τον ίδιο στόχο - ΔΕΙΤΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΤΟ ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΤΟΥ SPEEDZONE PODCAST