Δέκα νέα ηλεκτρικά για την Toyota έως το 2026
Βασικός υπέρμαχος της υβριδικής τεχνολογίας εδώ και δύο δεκαετίες, η Toyota αναγνωρίζει πλέον την αμιγή ηλεκτροκίνηση ως βασικό πυλώνα της στρατηγικής της για τα επόμενα χρόνια. Και για αυτό προαναγγέλλει την έλευση 10 νέων EV.
Όταν 20 σφαίρες κυνηγούν τον ίδιο στόχο - ΔΕΙΤΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΤΟ ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΤΟΥ SPEEDZONE PODCAST
Η Toyota σκοπεύει να αγκαλιάσει τελικά την ηλεκτρική κινητικότητα παρουσιάζοντας 10 νέα EV, όπως επισήμως ανακοίνωσαν οι επικεφαλής της σήμερα.
Μάλιστα, η ιαπωνική εταιρεία θα στοχεύσει σε πωλήσεις 1,5 εκατομμυρίων EV ετησίως έως το 2026.
Η μεγαλύτερη σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο ανακοίνωσε ότι θα δημιουργήσει επίσης μια νέα, εξειδικευμένη μονάδα εντός της εταιρείας, η οποία θα επικεντρωθεί στα ηλεκτρικά οχήματα μπαταριών επόμενης γενιάς. Στόχος της ομάδας αυτής είναι η δημιουργά ηλεκτρικών οχημάτων επόμενης γενιάς – που πιθανοτητα θα βασίζονται σε μια νέα πλατφόρμα – η μεώση του κόστους παραγωγής τους κατά το ήμισυ αλλά και η προσφορά ακόμα πιο αποδοτικών μπαταριών.
Η Toyota, συμπεριλαμβανομένης της πολυτελούς μάρκας Lexus, διαθέτει επί του παρόντος μόνο τρία BEV στην αγορά και πέρυσι πούλησε λιγότερα από 25.000 από αυτά. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία έχει δεχθεί έντονες κριτικές, όχι μόνο από το κοινό αλλά και από επενδυτές και περιβαλλοντικές οργανώσεις, oi οποίες έχουν επικρίνει τη μάρκα ότι καθυστερεί να αγκαλιάσει τα EVs με αποτέλεσμα να έχει χάσει στο συγκεκριμένο τομέα σημαντικό έδαφος άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες – και κυρίως την Tesla.
Ως απάντηση στην παραπάνω κριτική, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει δηλώσει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μόνο μία επιλογή για τους πελάτες και ότι τα υβριδικά οχήματα, όπως το Prius, είναι μια πιο ρεαλιστική επιλογή για ορισμένες αγορές και οδηγούς.
«Τα επόμενα χρόνια θα επεκτείνουμε τη γκάμα μας στη σημαντική κατηγορία των ηλεκτρικών μπαταριών», είπε ο νέος CEO της Toyota, Koji Sato, προσθέτοντας ωστόσο ότι τα υβριδικά θα παραμείνουν σημαντικός πυλώνας.
Συνολικά, τα EVs αναμένεται να αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ήμισυ της συνολικής παγκόσμιας παραγωγής οχημάτων μέχρι το 2030.